måndag 25 juli 2011

Ett litet kort

Hej på er mina vänner!

Det har varit en sorgens helg. Man finner inte orden för det ofantligt hemska som har drabbat oskyldiga i Norge. Lider verkligen med alla anhöriga, vänner och hela det norska folket. Mitt hjärta gråter.

Jag har plockat fram lite jullådor här. Men mest " tittat" på sakerna. Får se om jag kan komma igång med att göra lite julkort.
Idag ska jag visa er ett litet kort som jag gjorde för ett tag sedan.



Stämpel från hÄnglar och papper från Magnolia.

Önskar er en bra vecka . Var rädda om er och om varandra.

15 kommentarer:

lk46 sa...

hej Lena vännen!
ja denna helg har varit så sorglig, man kommer aldrig att kunde förstå en sån grymhet!
Ett jättegulligt kort du har gjort! Den där hänglan är supersöt!
Ha en bra dag och var rädd om dig min vän!
Kram lene

onkis sa...

Är så hemskt så jag har inte ord för det!!...

Va fint ditt kort är,gillar det jätte mycket.
Kram.

Pernol sa...

hej Lena!

Det är verkligen fruktansvärt det som har inträffat i Norge. Man finner inte ord för det.

Vilket jättegulligt kort du har gjort! Så gulliga färger och detaljer.

Ha en skön vecka!
kramis Pernilla

Nina sa...

Såå fint,den utstansade kanten är helt underbar.Det finns inte ord för det hemska som har hänt i Norge. Kram Nina

Maud Freij sa...

supergulligt kort , ha det kul med jullådan.

Kram från Maud

snojbi sa...

Ja en sorgens helg har det varit.

Ditt kort är sååå supergulligt

Riet sa...

What a beautiful card Lena,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Mim... sa...

Ja visst är det hemsk, en tyst minut idag kl 12 och jag tjäner sorg ända in i hjärteroten.
Men du har gjort ett underbart kort.
Ha det gott.......

Lisa-olsi sa...

Så hemskt detta i Norge...

Ett urgulligt kort
i jättefina färger :)
Kram Lisa

sara s sa...

Har tittat runt lite i din blogg och hittat många fina kort.
Ha en skön sommar!

Annacarin sa...

Hej Lena!
Just det motivet är så urgulligt och det är en stämpel jag gärna skulle vilja ha... kortet är jätte fint!
Härliga färger, vad har du färglagt med?

Det är fortfarande med sorg i hjärtat man följer nyheterna... så meningslöst!

Att krama sina kära är något man gärna gör i sådana här tider!
Ha det gott!
Kram Annacarin

Annelie sa...

Vilket jättegulligt kort!! Så fina färger & så söt liten hängla!
Ta hand om dig!
Kramar Annelie

Lena B E sa...

Åh vilket underbart kort i såå härliga färger, fantastiskt fint!! :) ♥I love it♥
Ha det bäst vännen.
Kramar från Lena

Pysselmaja sa...

Oj vilket sött kort =)

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig bästa Lena vännen:)

Kortet du har skapat min vän är ljuvligt vackert en underbart valarbetat Lena kort:) Den som blir eller är mottagare av kortet är mycket lycklig över det det lovar jag dig:)

Så fint du skriver om det som har hänt i Norge och så omtänksamt av dig:) Du har så rätt när du skriver att "ditt hjärta gråter" det är precis som det har varit för mig också!
Jag hoppas dom som är drabbade och lider får hjälp för att hitta tillbaka till livet och glädjen med livet!

Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg:)

Ha det bäst och var rädd om dig min vän:)

Massor med kramar från Lilla vännen Inger:)