måndag 27 juni 2011

Tent card

Hejsan!

Så var midsommaren över för i år då. Hoppas att ni har haft en skön helg.
Vi var på en fest Midsommarafton med lite uppträdanden mm. Det var jättetrevligt. Men det kunde ha varit ännu trevligare om vädret hade varit lite bättre. Det ösregnade i stort sett hela dagen och kvällen och det var endast 11 grader varmt.
Vi var i alla fall ute och festade med jordgubbar och annat mums. Sånt som hör midsommaren till.
Pysslat har jag inte gjort i helgen. Liksom flera "damer" bland pysslarna så har jag fått ont i en axel och arm. Så jag får ta det lite lugnt till det har gått över.
Så är jag inte så flitig och snabb med att hälsa på er, så vet ni varför. Jag får ta lite pö om pö och hälsa på er alla.
Ska visa er ett tentcard idag. En beskrivning till ett sånt kort kan ni hitta HÄR.
Dom är roliga att göra och blir fina tycker jag.






Stämplar jag använt är , hÄngelflicka, en hund från Magnolia och swirl från Stempelglede i hörnen. papper från Maja design och Riddersholm.

Tack för alla goa kommentarer jag får. Ni är bäst!
Ha en underbar vecka och var rädda om er.


11 kommentarer:

bili sa...

Så snyggt! Vackra färger och dekorationer. Tråkigt att du har ont i armen, hoppas det går över snart. krmar bibbi

Lisa-olsi sa...

Vilket vackert kort.
Fina färger, stämplar och
papper, jag gillar allt :)
Kram Lisa

Nina sa...

Så härligt kort. Så underbart fint du har dekorerat med alla små detaljer. Ha det så gott. Kram Nina

Anneli Mellstrand sa...

Ett underbart kort , stämpeln är hur sööööt som helst ( har nyss köpt den ) färgerna ,dekorationer har du fått till kanon fint ........

//anneli

onkis sa...

Vilket fint kort,härliga färger och fina blommor,gillas :)

snojbi sa...

Ett underbart kort.

Så tråkigt att du fått ont.
Hoppas att det snart är bättre igen

Gertrud sa...

Hej Lena, det var ett fint kort. Denna stämpel är ju för söt. Och hunden passar utmärkt till detta kort. Rutigt papper och snygga hörn :) Nu får du vila din arm och axel,så du blir rask igen. Kram Gertrud

Pyssel och Kort sa...

Underbart kort,
gillar dina färger.
Kram Elin

Katarina sa...

Vilket underbart kort. Tråkigt med vädret på midsommaraftonen men det är en av de få saker som vi inte kan göra något åt, vi hade tur o hade fint väder hela midsommaraftonen. Du får vara rädd om axeln så att det läker och inte blir så långvarigt. ha en bra vecka. Kram Katarina

Snowflake´s pysselrum sa...

Jåttefint med tent card.
Hoppas ni hade trevligt
med erat firande , trots
regn.Själva var i Ullared och sen
blev det släkträff.Jättekul.
Ha det gott i värmen.
Kram Titti

Maud Freij sa...

Så mycke fint sen sist jagtittade in hos dig.
Kram från Maud