tisdag 14 juni 2011

Sommartider hej..hej!

Det kom ett underbart kort i min låda, som man verkligen får sommarkänslor av.
Tack rara Busan för det fina kortet jag fick.



Sommarkänslor fick jag också när jag pysslade med detta kort.


Papper från Magnolia och Maja Design.
Stämplarna är också från Magnolia, tjejen och jordgubbarna.
Jag har stämplat med en stämpel från Stempelglede runt motivet och på insidan.



Ni som undrar över pås-kortet jag gjort i mitt inlägg här under. Så finns det en bra beskrivning i Pysseltagens blogg. HÄR

Önskar er alla en fortsatt bra sommarvecka och tack för att du tittade in.

13 kommentarer:

bili sa...

Verkligen härliga och somriga kort, jättesöta :) kram bibbi

Maud Freij sa...

Jättefint kort med lilla magnolia.
Kram från maud

Nina sa...

Ett sådant underbart sommar kort. Ha det så bra.Kram Nina

Gertrud sa...

Det är verkligen sommar. Goa Busan har glatt oss med härliga kort. Ditt jordgubbskort är så fint. Jättegulligt papper och stämpeln är ny hos dig, tror jag. Sen är insidorna såå snygga, jag tänker på jordgubbar och grädde :))Jag äter jordgubbar varje dag nu när det finns, det är så gott. Ha det bra, kram Gertrud

onkis sa...

Va snällt av Busan :)
Visst är det härlig att sitta och göra sommarkort,du har lyckats bra med ditt fina kort.
Ha en trevlig kväll!

Anne Bente sa...

ååh,,, så fin kort du har fået, og såå super flot kort du har lavet

krammm

Pyssel och Kort sa...

Super fint kort du har gjort.
Sommrigt och härligt,
Kram Elin

Annelie sa...

Så fina sommarkort, både det du fått & förstås ditt jordgubbskort, underbart!!
Ditt pås-kort här under är superläckert - måste gå dit & kika en gång till tror jag...
Kram Annelie

Lisa-olsi sa...

Ett väldigt vackert och
välarbetat kort du har scrappat.
Busans kort är ju så härligt :)
Kram Lisa

snojbi sa...

Vilket fint kort du fått och vilket tjusigt kort du har gjort

Katarina sa...

Vilket gulligt kort du fått, söt stämpel. Som vanligt är dina kort helt makalöst fina och detta är inget undantag, så välgjort och fint dekorerat. Kram Katarina

Margareta sa...

Oh, detta är verkligen sommar!!!!!
Ditt jordgubbskort är alldeles underbart!
Precis som Gertrud äter jag jordgubbar varje dag så länge det går - några i filen till frukost...
Ha en fortsatt bra vecka! Här regnar det så idag blir det sy- och scrapdag. Trädgården får vila o njuta av regnet.

Lisan sa...

Tusen tack för det superfina kortet på min födelsedag. Blev jätte glad. Du är verkligen en fena på att göra kort. Du får ihop färger och stämplar på etrt sätt som jag inte alls kan. Kortet är i inlägget var också super fint. Ha det så bra, kramis från Lisan