onsdag 15 juni 2011

Rosa

Hej på er!
Här är det pysslarväder idag. Det småregnar, blåser och är lite ruggigt.
Jag har gjort ett rosa kort. Är ingen rosa människa egentligen. Men på kort är det lite gulligt tycker jag.



Insidor



Stämpel från hÄnglars kit med sjömanstämplarna.
Blommor från WOC
En Tim Holtz Säkerhetsnål med ett fjärilscharms.
En kaksevett. Trollsländan köpte jag för flera år sedan på Panduro.
Vit spets, vit bandrosett, pärlor. Papper från Magnolia. Ett litet tags som så småningom ska få en text. Insidans stämplar från Pysselmyran och Stempelglede.

Jag deltar med detta kort i följande utmaningar.
Card and Scrap Utfordring # 11 Blonder / bånd
Sukkersött Utfordring # 128 Tenk rosa
Stamp with Fun Challenge 115 Pearls and Flowers

Ha det så gott och var rädda om er!

26 kommentarer:

Nina sa...

Vackert kort och så ljuvligt dekorerat,stämpeln är så söt.Ha det så bra. Kram Nina

onkis sa...

Kortet blev jättefint.
Lycka till i utmaningarna.
Ha en trevlig eftermiddag!

Louise sa...

Helt underbart vackert.
Kram

Anne Bente sa...

wawww noget så utrolig smuk er den-

10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring

klemmmmmm

Pernol sa...

Jättesnyggt kort! Snyggt med blomgruppen och det där med rosetten.
Lycka till med tävlingarna!

Ha det bra!
kramis Pernilla

snojbi sa...

Underbart kort

Lycka till

Gertrud sa...

Det är gulligt med rosa på kort, jag håller med.Och med vitt till detta så blir det bra. Snyggt med säkerhetsnålen och blommorna är ljuvliga. Lycka till i utmaningarna. Kram Gertrud

bili sa...

Jättesött kort, fint dekorerat och en fin hängla. Lycka till i utmaningarna. kram bibbi

Snowflake´s pysselrum sa...

Kanonfint kort härliga färger och bra scrapping väder blåsigt men ännu inget regn.
Ha det så gott, kram Titti

Pyssel och Kort sa...

Super fint,
Jag ÄLSKAR rosa
Kram Elin

Mette sa...

Nydelig og delikat kort!! Rosa er min favoritt farge på kort!

Takk for du deltar på vår utfordring i Card and Scrap:)

Klem Mette

Pia sa...

kæmpe lækkert kort med så fine detaljer og farver

Anneli Mellstrand sa...

Ljuvligt kort ,lycka till i tävlingarna

//anneli

Gro sa...

Så nydelig kort. En kjempesøt Hänglar-jente.
Takk for at du deltar hos sukkersøtt og lykke til.
Klem :o)

majsan sa...

Du har rätt...det är sött!!
Jag gör många rosa kort, och det är en av mina favoritfärger...
Tack för att du deltar hos oss i CARD AND SCRAP.
Lycka till!
Kram,
Maria

lk46 sa...

hej vännen!
Underbart kort, lycka till i tävlingarna!
Du har helt rätt om rosa, jag är inte heller en rosa människa, men jag gör gärna rosa kort då de blir så fina!
ha en bra dag!
Kram lene

pojjo sa...

super fulligt kort, som alltid :D
Tack för du delar med dig :D
Kram Pojjo

Maud Freij sa...

Så fint kort och färgerna passar så bra.
Kram från maud

Lisa sa...

Hej Lena!
Du gör superfina kort, du är jätteduktig!! :)

//Lisa

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilket ljuvligt kort i vacker färg och underbart dekorerat!
Har tittat runt lite hos dig och upptäckt så mycket fint, lägger mig som följare, vill ju inte missa fortsättningen!
Ha en fin helg!
Kram Ann-Charlotte

Annelie sa...

Jag gillar rosa så detta kort är helt i min smak! Jättegulligt!
Lycka till i utmaningarna & ha en riktigt bra helg!!
Kram Annelie

Katarina sa...

Jag är inte heller ngn rosa person men tycker det är så fint när ngn annan gör ett kort i den fägen. Kortet är helt underbart, så välkomponerat, insidorna är sååå fina. Lycka till i utmaningen. Ha en skön helg. Kram Katarina

Lisan sa...

Tycker du har lyckats perfekt med det rosa kortet. Jätte fint. Önskar en trevlig helg. Kramis

Lena B E sa...

Oooh, åh, oj vilket vackert kort!! :)
För att inte tala om insidorna, tjohoo, dom är kanonsnygga!! :)
Ha en bra dag.
Kramar från Lena

Lena B E sa...

Jag visste väl det, att jag alltid ska glömma nåt, hm. ;)
Ha en jättetrevlig helg vännen! :)
Kram Lena

Lisa-olsi sa...

Ett härligt kort i rosa,
snygg insida också :)
Kram Lisa