tisdag 28 juni 2011

Ett sommartag

Biggan och AltheasMix har en utmaning där man ska göra ett sommartag/ etikett. Det kommer att delas ut 3 priser, ett första pris till den mest "somriga" tagen/etiketten och två utlottningar! Man kan delta med flera bidrag och öka sina chanser till vinst! Utmaningen pågår fram till 5 juli då vinnarna kommer att utses!

Jag kände för att testa att pyssla med något litet. Så här blev mitt bidrag.




Sommar för mig är jordgubbar och grädde, blommor, fjärilar och andra små kryp.
Papper Maja Design.Jag har satt dubbla fjärilar på vartandra med en 3 d kudde. Blir en fin effekt tycker jag. Lite glossy på jordgubbarna, så ser dom extra goda ut!

Ha det så gott. Själv ska jag gå ut och njuta en kopp kaffe nu.
Kram Lena

20 kommentarer:

Gertrud sa...

Jaaaa, detta är sommar. En härlig tag, lycka till. Visst är det jordgubbar som gäller nu, det är så kort stund de finns. Jag kan ibland vara sugen på glass till, eller grädde och ibland vaniljvisp :)) Ha det gott, kram Gertrud

Biggan sa...

Helt underbart ljuvlig!! Så vacker och riktigt somrig! Tack för ditt bidrag till min utmaning!!

Kram
Biggan

Katarina sa...

Ja, du har verkligen lyckats att få tagen somrig, den är helt underbar. Kram kram

onkis sa...

Vilken underbar sommar tag,
lycka till i utmaningen!

Nina sa...

Så somrigt, härligt med jordgubbarna.Kram Nina

Mim... sa...

WOW vilken underbar sommar tag.
Ha de...............

Pyssel och Kort sa...

En riktigt sommrig tag,
jätte fint,
Kram Elin

Margareta sa...

Visst är det underbart med jordgubbar - både på din tag o i min morgonfil!
Ljuvlig sommartag! ... Som en sommardag!!
Ha det skönt i sommarvärmen! Kram!

Cattis sa...

Såå härlig och riktigt somrig :)
Lycka till i utmaningen :)
Nu ska jag kika runt på allt annat jag missat här hos dig, hoppas du får en härlig dag med sol..
Kram kram

Annelie sa...

Underbart somrig tag, tänkte direkt på jordgubbar, vaniljglass & maränger - alltså sommar :) Lycka till i utmaningen!
Tråkigt att höra att du har fått ont, hoppas det blir bättre snart. ditt Tent card är helt bedårande, den stämpeln kan jag förresten gärna överta när du tröttnat på den hahaha
Kram Annelie

Lena B E sa...

Mmmmmm vilken underbar sommartag!! :)
Den är helt ljuvlig och jordgubbarna ser så goda ut.
Ha det så bra i värmen.
Kramar från Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Lena vännen:)

Mums mums vilken sommar Tag helt underbar vacker ljuvlig:) Underbara detaljer och färger ja du vad annat kan man säga att du har lyckats till 100% som ALLTID:)
Lycka till med utmaningen fast jag tycker att du har gjort en vinnare:)

Tusen tack snälla gulliga du för dina ord om min pirat skatt kista:)
Kistan blev omtyckt men jag tror nog att det var innehållet choklad guld pengarna som gick mest hem ha ha ha:)

Hoppas att du har det toppen att du njuter i fulla drag av sommar, sol, värme och jordgubbar:)

TREVLIG SOMMAR VÄNNEN:)

Massor med soliga kramar från din lilla vän Inger:)

smuulan sa...

Underbart somrig tag, nu blev jag ju sugen på jordgubbar och grädde också ;)
Kramis

Snowflake´s pysselrum sa...

Hej Lena!
Vilken härligt tags du gjort och man längtar verkligen.
Härliga scrapkramar från Titti

Lisan sa...

100% sommrigt säger jag bara. Super fint vännen. Ville bra önska en trevlig helg. Kramis från Lisan

Lisa-olsi sa...

En snygg, somrig
och god tag :)
Kram Lisa

Vaktmästarn sa...

Så otroligt vacker och somrig! Tänkte direkt på tårtan vi gjorde till midsommar :)

Kram, Outi
http://pappersgalen.blogspot.com/

Biggan sa...

Grattis till vinsten!! Se här!
VINNARE

Kram
Biggan

bili sa...

Grattis till vinsten. kram bibbi

Anonym sa...

Det fina kortet har jag den äran att äga nu. Tack snälla Lena för din omtänke och sommarhälsning. Det är jättefint kort. Sitter på väggen i köket nu.
Önskar dig en härlig sommar av det som är kvar. Toni har semester nu. Det är skönt för honom och även för mig. Blir lite annorlunda då han är ledig om dagarna han med.
Kram från din vän/Brittis