fredag 10 juni 2011

Challenge 25

hos Wild Orchid Crafts är en vacker skiss som man ska jobba efter.


Jag tyckte att det var så roligt att göra baby kort. Så det blev ett till. Denna gång till en liten kille. Korten är mycket lika om man tittar på dom. Men detta har jag gjort efter min tolkning av skissen.


Blommorna jag använt är från WOC.

Insidorna


Alla papper från Magnolia. Den söta textstämpeln på insidan är en Rox stamp.

Vädret är verkligen växlande. Från att ha varit riktigt varmt och kvavt. Så är det idag bara 11 grader här och regnet öser ner.
Vill önska er alla en Trevlig Pingst helg.

10 kommentarer:

bili sa...

Fin tolkning av skissen :) Dom små sockorna är för söta. Här är vädret fortfarande varmt, blir ca +28 idag och solen skiner. Orkar ingenting. Här på jobbet har vi dålig ventilation.Längtar till min källare.Trevlig helg kram bibbi

Nina sa...

En vacker skiss och ett underbart kort. Som vanligt har du fått till det så otroligt fint. Trevlig helg. Kram Nina

Snowflake´s pysselrum sa...

Vilket härligt kort, blir avis på dina fina bilder.
Såg att det regnar nere hos dig, behåll det därnere för vi ska fira avslutning och skulle vilja ha uppehåll....
men jag är glad ändå, mina barn har slutat redan för ett tag sedan, så det är kul att bara vara nu.
Pingstkram till dig oxå, ha det.
Kram Titti

onkis sa...

Vilket gulligt kort,och fint tolkat av skissen.
Lycka till!

Lena B E sa...

Men ååååå vilket underbart gulligt kort, superfint är det!! :)
♥I love it♥
Skissen är jättefin och dina underbara magnolia blommor är lika fina dom! :)
Visst är den stämpeln underbart vacker?! Jag älskar den. :)
Hoppas du får bättre väder vännen, det är inte så kul om det regnar när det är helg. Ha en jättetrevlig dag och pingsthelg.
Kramar från Lena

Pernol sa...

Så sött kort! Fin blomgrupp i hörnet.

Här har det varit soligt och varmt hela dagen. Just nu vid 17.30 är det +28. Högsommar värmen är här! :)

Ha en skön pingsthelg!
kramis Pernilla

Riet sa...

So wonderful card Lena,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx

Margareta sa...

Fantastiskt fint babykort, både detta och det i förra inlägget!
Har varit lite "svag" av all värme denna vecka, så jag hinner inte att titta in till dig i din takt!
Tack för dina fotspår hos mig - längtar fortfarande hett efter regn! *fniss*
Hoppas du får en härlig helg, med väder efter ditt önskemål!

Annelie sa...

Vilka jättefina babykort du har gjort, så söta båda två!!
Motiven är ju verkligen urgulliga :)
Här har vi inte fått något regn, men vi har heller ingen värme sedan ett par dagar så då kunde det lika gärna få komma lite välbehövligt regn...
Ha en riktigt trevlig Pingsthelg du med!
Kram Annelie

Pyssel och Kort sa...

Så underbart sött!!
Lycka till hoppas verkligen du vinner.
Kram Elin