måndag 2 maj 2011

Tävling hos Pojjo

Pojjo
firar ett år på bloggen och 50.000 besökare. Och till ena delen i tävlingen ska man göra ett staffli kort.

Jag kan inte skryta med min pyssellust. Men jag har gjort ett stafflikort till Pojjos tävling.




Så var Valborg och Första Maj över för i år. Vi har firat dessa dagar i Göteborg. Underbart väder och mängder av folk ute på stan. Lite shopping både på In-Ex och Arkivet blev det. Annars mest fönstershopping och promenader.
Borta bra, men hemma bäst heter det. Ja, det stämmer bra det tycker jag. Fast vädret ville jag ha tagit med mig hem. Här möttes vi av hagel och 4 grader varmt!
Hoppas det blir lite varmare denna vecka.
Önskar er en bra vecka och tack för alla goa kommentarer.

26 kommentarer:

bili sa...

Fantastiskt fint kort :) Gillar färger och dekorationerna.

Pyssel och Kort sa...

Underbart fint!
lycka till
Kram Elin

pojjo sa...

Åhh vilket underbart kort :D Tusen tack för du är med och tävlar hos mig

LenA sa...

Superfint kort!

Miljöombyte i all ära men jag håller med dig, borta bra men hemma bäst!

Ha det gott och så hoppas vi på att slippa blötsnön i veckan.....!
Kram Lena

Lena B E sa...

Åh vännen vilket fantastiskt vackert kort du gjort!! :) Segraren är redan korad i alla fall om du frågar mig. ;)
Förstår att du ville ta finvädret med dig hem, fy sjutton för hagel och 4 grader varmt bara, nä tacka vet jag sol och värme. :)
Ha det så bra vännen.
Kramar från Lena

Annelie sa...

Vilket underbart vackert kort, min tumme har du det vet du, Lycka till!
Nej fy vad kallt det är nu igen!
Var till Motala en sväng igår em - där var det tom snöblandat regn!
Lite väl stor kontrast till den härliga sommarvärmen vi hade tycker jag...
Ha det så gott,
Kram Annelie

Lisa-olsi sa...

Vilket vackert kort.
Lycka till.
Kram Lisa

snojbi sa...

Ett sånt vackert kort.
Håller med dej borta bra men hemma bäst.

onkis sa...

Det va ett riktigt vackert kort,
lycka till i utmaningen.

onkis sa...

Du får gärna kolla in utmaningen son vi har på min blogg.

Mim... sa...

Vilket underbart vackert kort!! Och du värmen är inte kvar i Göteborg den försvann igår eftermiddag idag blåser det svinkallt.
Ha en fortsatt bra vecka....

Gertrud sa...

Med detta fina kort har du nog vinsten i en liten ask. Dina kort är så romantiska och du hittar så ljuvliga bilder. Inte tycker jag att det ser ut som om du har pysseltorka :) Imorse fick jag skrapa is på bilen, brrrrr. Ha det bra kompis, skönt att ha dig hemma igen. Kram Gertrud

MezzaNotte sa...

Vackert stafflikort!!

Ser inte ut som pysseltorka.... den e ju hur gullig som helst!!

kram kram

Katarina sa...

Vilket otroligt vackert kort. Lycka till i Pojjos tävling. Kram Katarina

lk46 sa...

hej Lena vännen!
Underbart kort, måste vara vinnar kortet!!!!Så vackert dekorerat, snygga detaljer!
Kram lene

Maria sa...

Otroligt fin stafflikort du gjort vännen.
Härlig stämmning och fin vintagbild.
Kram
/Maria

Annacarin sa...

Underbart kort Lena!
Alltid så smakfullt dekorerat och färgkombinerat!!! Väldigt fint motiv du har i den söta ramen. Hoppas att det går bra i tävlingen.
Valborg och 1 maj har varit väldigt lugna här hos oss. Kalla och blåsiga! Hagel och minusgrader har det varit, man vänjer sig snabbt vid fint väder och saknar det en väldig massa när det försvinner!!
Ha det bäst Lena!
Kram Annacarin

onkis sa...

Hejsan!
Du har något att hämta på min blogg :)
Ha en bra dag!
Kram.

Lilla Pyssel Inger sa...

VINSTVARNING VINSTVARNING VILKET KORT DU HAR GJORT TILL Pojjo sin tävling:) Så himla underbara färger och dekorationer ja allt är supersnyggt:) Å den där baneren som det står "Till Dig" på är jo helt underbar:)
Lycka till med utmaningen fast jag tycker vi har en vinnare här:)

Tack snälla för ditt Grattis och dina ord, jättesnällt av dig och det uppskattas mycket:)

Så glad för din skuld att höra att du har haft en härlig helg i Göteborg:) Man behöver sådant i bland att få komma bort och göra annat och uppleva nya saker:)

Kan du tänka dig det snöar här i dag det är inte klokt!!!
Vad är det som händer !!!!
Å det är kallt som bara den inte kul alls jag vill ha Sol och värme nu!!!!

Önskar dig en jättetrevlig dag och vecka och var rädd om dig:)

Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Snowflake´s pysselrum sa...

Jättefint kort det blev även om scraplusten tryter, min tryter ofta.....Men rätt som det är kommer den igen. Kramar till dig
från Titti

Maud Freij sa...

Så underbart fint kort du gjort, det kommer gå hur bra som helst med tävlingen.
Ha det gott.
MVH. Maud

Åsa/asamia sa...

Ett underbart fint kort med massor av fina detaljer.

Lilla Pyssel Inger sa...

Å gulliga snälla underbara Lena vännen tusen tack för snälla ord hos mig:) Jag blir jätteglad och uppskattar det mycket:)
Jag hoppas också att våren snart återvänder det har snöat även i dag brrrrr........
Önskar dig en toppen dag och var rädd om dig:)
Kramar från lilla vännen Inger:)

Pernol sa...

vilket jättesnyggt kort!!! Inte syns det att du har scraptorka inte. Det ena snygga kortet efter det andra skapar du. :)

Ha det bra!
kramis Pernilla

lk46 sa...

Hej vännen!
Hoppas allt är bra med dig?!
Ha det gott och var rädd om dig!
kram lene

Anette sa...

Hej!!
Vad mycket fina kort m.m. du gör!!

En dum fråga: När jag kikade i din blogg såg jag din fina signatur!! Jag tryckte på den och äntligen hittade jag ett ställe där det verkade som man skulle kunna skaffa sej där. Jag försökte men när jag kom till stället där man fyller i Blogger username, password och Blog, så kvittade det hur jag bar mej åt. Det stod bara Post failed. Kommer du kanske möjligen ihåg vad du fyllde i??
Kram, Anette Arvidsson.