onsdag 11 maj 2011

Picure and scrap´s 8:e utmaning

I Picure and scrap´s 8:e utmaning finns det två bilder att välja på.
Jag tycker att det är så svårt att göra kort till män,killar. Övning är det som gäller och därför valde jag en bild med en kille på.
Så här kommer mitt kort.



Papper från My Mind´s Eye. En bingobricka urklippt av ett Tim Holtz papper, ett fotbollsbrads,några pärlor, en liten klädnypa där jag satt fast namnet på killen som ska få kortet. En bit wellpapp som jag kluddrat med lite svart i kanterna på.

Jag deltar även med detta kort till
Scrapkammaret Utfordring #30.Där man ska göra ett killkort utan några blommor som dekoration.

Nu ska jag ut och sätta mig i solen. Ha det så gott .

25 kommentarer:

Petra sa...

Det har du verkligen lyckats förträffligt med. Härligt killkort!

bili sa...

Mycket snyggt killkort! Gillar ditt upplägg med wellpapp bingobrickan och bilden tillsammans med dkos. Härligt kort. kram bibbi

Nina sa...

Ett otroligt fint kort.Lycka till i tävlingen.
Ha det så gott i solen.
Kram Nina

Louise sa...

WOW så vackert. Känns som en riktig tavla. Så lagom du har fått ihop det till detta snygga kort.
Kram Louise

Annacarin sa...

Snyggt!!
Lagom tufft tycker jag och jätte snygga detaljer... var det du som sa att du hade svårt för kort till killar?
Det här kortet får helt klart högsta betyg!
min man är allergisk mot blommor som dekoration på kort till just killar. Det fattar inte jag, jag gör ju kort hela tiden med blommor på... men smaken är som baken...
Ha det gott i solen Lena!
Kram Annacarin

Lisa-olsi sa...

Ett väldigt lyckat killkort.
Jag gillar att det är
många saker att titta på.
Lycka till!
Kram Lisa

Gertrud sa...

En underbar bild, så bra till en kille som gillar sport. Du behöver inte träna, du kan! Kram Gertrud

onkis sa...

Vilket tufft fotbollskort!!
Lycka till!!

snojbi sa...

Snyggt

lk46 sa...

ÅH Lena, det är så snyggt! Så fint upplägg och så härliga dekorationer! Lycka till vännen. Hinnar nog inte denna gång, är magsjuk så jag orkar bara kolla in här lite då och då!
Var rädd om dig!
kram lene

Mim... sa...

Underbart kort och den bilden är fin.
Ha en bra kväll...

Yvonne sa...

Kjempeflott guttekort! Jeg liker godt det motivet du har brukt her, veldig stilig!
Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Katarina sa...

Du har verkligen lyckats med det här killkortet. Jättefint. Det är bara att njuta av värmen då den tydligen ska försvinna tillfälligt. Kram Katarina

Riet sa...

What a gorgeous card Lena.

Hugs Riet.xx

Margareta sa...

Vilken härlig fotbollskille! Grattis till ett mycket fint kort - och killen kommer att gilla det på stört!!
Kram!

Pyssel och Kort sa...

Super snyggt killkort,
ja visst är dom svårt,
men du har klarat det super.
Kram Elin

Renate sa...

Flott guttekort og stilig detalj med den fotballen øverst der.
Det ble tøft og med det bingokortet bak.

Takk for din deltagelse hos Picture and Scrap.
Hilsen Renate

Lisan sa...

Super duper fint killkort. Här har du verkligen lyckats. Grattis. KRamis från Lisan

Lena B E sa...

Vilket jättesnyggt kort till en kille!! :)
Det passar ju alldeles förträffligt till en karl i vilken ålder som helst.
Här tittar solen fram igen efter regnet som kom, härligt!
Ha en toppendag vännen.
Kramar från Lena

Lena B E sa...

Järnspikars, glömde...
Lycka till i utmaningarna!
Kram Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

VAD SKA MAN SÄGA ANNAT EN ATT KORTET DU HAR GJORT ÄR TOPPEN HELT KANON OCH JAG GILLAR DET MASSOR:)
Önskar dig lycka till med utmaningen men för mig är detta ett vinnare kort:)

Å tusen tack gulliga du för alla dina guldstjärnor du är jo så himla GOD:)

STORT TACK också för alla ord hos mig det uppskattas mycket ska du veta:)

Ha en underbar kväll och helg, massor med kramar från Lilla vännen Inger:)

Annelie sa...

Ett väldigt snyggt kort med många trevliga detaljer!
Tror nog inte att du behöver så mycket mer övning utan du känns som en fullfjädrad killkortsmakare :)
Ha det bäst!
Kram Annelie

nedergaard sa...

Et rigtig lækkert drenge kort... fine detaljer!!!

Tusind tak fordi du deltager hos Picture and scrap... håber du får lyst at deltage igen
Lissy

nedergaard sa...

Hvor er detet flot drengekort... lækre detaljer!!!

Kan se at min tidlige kommentar er væk, så derfor igen :
Tusind tak fordi du deltager hos Picture and scrap... håber du får lyst at deltage igen
Lissy

Lena B E sa...

Åååh vilket härligt killkort du gjort, jättefint!! :)
Detta kort passar ju perfekt till alla killar oavsett ålder.
Lycka till i utmaningarna med detta! :)
Jag skrev det i min kommentar som har försvunnit här.
Kramar från Lena