lördag 14 maj 2011

Kort & Godt och bloggstrul

Kort & Godt har en utmaning i Maj.
Man ska använda sig av minst en fjäril och någon produkt från Kort & Godt. Jag har använt pyntebär och metall .




Papper från Pion design. Den fräna filmrensan har jag fått av Gertrud.

insidorna



Vilket strul det varit med bloggen några dagar nu. Kommentarer som jag skrev och fick i torsdags, verkar vara borta. Tråkigt är det verkligen. Men huvudsaken att det fungerar igen.
Vädret har blivit lite mer pysselvänligt nu. Det är betydligt svalare efter det enorma åskväder vi hade här i onsdags kväll.
Önskar er alla en Trevlig Helg.

23 kommentarer:

bili sa...

Sååå snyggt, gillar Pionpappren. Och insidorna är så fina, du kan verkligen det där med att fixa insidor :) kram bibbi

Petra sa...

Otroligt fint vintagekort igen Lena. Häftigt med filmremsan.
Jamen, hjälp så struligt det varit med blogger. Verkar väl vara OK nu igen.
Kram

Nina sa...

Ljuvligt kort och insidorna är så fina. Ha en bra dag. Kram Nina

lk46 sa...

hej Lena!
Jättesnyggt kort, blev väldigt fint med filremsan!
Ja det är tråkigt det här med kommentararna, hoppas deras problem är lösta nu!
ha en trevlig helg vännen!
kram lene

Lena B E sa...

Åååååh vilket vackert kort!! :)
Av mig får du högsta betyg som vanligt. :)
Lycka till i utmaningen!
Så fint det blev med filmremsan, det var en kul detalj på kortet.
Jaa, det är jättetrist med alla kommentarer, fast å andra sidan så är det ju huvudsaken att det funkar igen, det var så tråkigt igår när man inte kunde lämna kommentarer någonstans och inte fick någon heller. ;)
Ha en jättehärlig helg.
Många kramar från Lena

Mim... sa...

Underbart kort!! och man är ju lite beroende av detta med att kolla runt på bloggar eller? Inte bara blogger har strulat även mitt bredband har strulat denna veckan satt nog ca 1 timma i går kväll med support.
Ha en bra helg........

Maria sa...

Ditt kort är underbart vackert.
Många fina detaljer och den där fil stroppen är så rolig att använda.
Ja, det åskade verkligen intensivt !
Jag undrade oxå vart kommentarerna tagit vägen.
Hoppas det har löst problemen nu och att det fungerar som det ska.
Lycka till i utmaningen
/ Maria

Annelie sa...

Ett underbart vackert kort Lena, tuff filmremsa & många andra fina detaljer!
Oj åskoväder? Nej det har vi inte haft nåt här. Nån minut med häftig regnskur i torsdags kväll, annars är det bara kallt & blåsigt igen, burr....
Ha en fin helg du med!
Kram Annelie

Lisa Löfgren sa...

Jätte fint kort Älskar film rulle detaljen.

Britt-Marie sa...

Nu är jag in och kikar här Lena. Jag är in här lite då och då, men kanske inte alltid skriver nått. Brukar ju sända dig mail på annat sätt också.

Du gör så himla fina kort. Oj oj oj , så duktig du är.

Sänder dig massor av kramar och önskar dig en trevlig helg!

/Brittis

onkis sa...

Ditt kort är jättefint,både på ut och insidan.
Lycka till i utmaningen.

Gertrud sa...

Hej Lena, vilket fint kort. Jag tycker det är härligt att du har hittat denna stil, den passar dig perfekt. Det ser man för det blir så bra varje gång. Fint med filmrullen, en kul detalj. Jag tycker att det är supertråkigt att flera av kommentarerna är borta, jag älskar dom. Men det finns alltid värre saker som händer. Ha en fortsatt mysig helg, kram Gertrud

Margareta sa...

Helt ljuvligt! Du är otroligt duktig på att få till dessa vintagekort, vackra papper, fina detaljer! Insidorna också med så vackra dekorationer... Me like!
Har regnat i helgen hos mig också och jag är så glad för det lindrar min allergi. Pysseltid under regnet och trädgårdsjobb efter...
kan man önska sig nåt bättre?
Kram!

Riet sa...

What a woonderful card Lena.

Hugs Riet.xx

Katarina sa...

Kortet är jättevackert både på ut- och insida. Kram Katarina

Anne Bente sa...

ejjj hvor er den altså bare flot.
ha en god søndag.

pojjo sa...

Vilket jätte vackert kort du har gjort :D

Louise sa...

Jätte fint.
Kram Louise

Pyssel och Kort sa...

Underbart vackert.
Lycka till.
Kram elin

Jasmine - säljer handgjorda kort sa...

Åh, vilket fint kort! :)
Kram

Annacarin sa...

Snyggt kort, som alltid *ler*
Hoppas du vinner den utmaningen!
Till och med en fin insida...
Förstår att det har varit betydligt sämre väder här i vår halva av sverige på alla komentarer i allas bloggar! Men det är som du säger, bättre pysselväder, hi hi. Man behöver inte ha så dåligt samvete om man sitter inne och pysslar när vädret utanför ändå inte är inbjudande...
saknar också lite komentarer och var redigt besviken att de var borta! Men jag har tur att det inte var mer som försvann, det funkar ju i alla fall!
Ha en bra vecka Lena!
Kram Annacarin

Busans Pysselblogg sa...

Vilket underbart ljuvligt kort du har gjort... hoppas du vinner för kan inte finnas något kort som är finare än detta!!! ♥♥♥
Har helt missat att det varit bloggstrul men är ju så tråkigt när det händer. :( Ja, hoppas det fungerar nu så du ser att jag ÄNTLIGEN varit inne hos dig igen. Längtar tills vi är klara, mer än hälften känns som är klart nu i alla fall, men vilken tid det tar. Ja, bara det blir bra så är det ju värt det. :) Men är en utmaning att inte övermöblera en liten lägenhet känner jag...
Saknar dig och hoppas du har det så bra du bara kan... hoppas också du får en mysig pysselstund snart igen.
Massor med kramar och lycka till i utmaningen!
Busan

Lisa-olsi sa...

Väldigt snyggt kort,
både på ut- och insidan.