torsdag 19 maj 2011

Jag fortsätter

med min ganska vanliga stil numera. Där känner jag mig "hemma", ha,ha. Så det har blivit ännu ett vintagekort med en bild.



Papper från Pion Design och en kakservett utstansad med en dies från Cheery Lynn . Vitmålad wellpapp,blommor, fjäril naturligvis, en nyckel och ett hjärta.
insidorna


Samma papper, Pion. Jag har gjort en ficka där jag ska lägga något i, ett vackert A urklippt ur ett monogramspapper och några urklippta blommor som har fått Glossy Accents på sig.

Idag är jag så glad. Jag har en dröm. Nu har den gått i uppfyllelse. Jag drömmer inte om att bli någon DT, men väl att hamna på en topplista någon gång. Med något jag gjort. Såg till min stora glädje att jag hamnade på en hedrande tredje plats i Vintage udfordring 21
Så många fina bidrag inlämnade där. Ja, glad är jag och känner detta som en vinst.
Har ni några drömmar inom hobbyn?
Självklart drömmer jag om att utvecklas och att jag någon gång ska få till ett enkelt och stilrent kort. Jag tycker att det är så snyggt när andra gör det. Men får inte till något själv.

Vill önska er alla en fortsatt trevlig dag.

21 kommentarer:

bili sa...

Förzst vill jag gratta dej till 3:dje placeringen, jätteroligt när sådant händer :) Det här kortet är lika fint, härligt upplägg och fina milda färger. Ha en bra dag, i solen (?) kram bibbi

onkis sa...

Grattis till din 3:dje placering :)
Vilket fint kort du har gjort,och insidan är lika fin som utsidan.
Ha en bra dag!

onkis sa...

Grattis till din 3:dje placering :)
Vilket fint kort du har gjort,och insidan är lika fin som utsidan.
Ha en bra dag!

Nina sa...

Ett väldigt vackert kort och insidan är lika fin.
Jag fick tag i banderollen på Pema,tack för hjälpen.
Ha en forsat bra dag. Kram Nina

Petra sa...

Grattis till 3:dje platsen. Såg ditt fina kort precis på deras blogg. Så roligt. Ännu ett jättefint kort du har gjort idag.
Kram o ha en bra dag.
Petra

Lisa-olsi sa...

Ett jättefint kort.
Grattis till tredjeplatsen.

Annacarin sa...

Tur att du fortsätter i samma stil... det blir ju alltid så snyggt! *ler* Gillar att du gör dina insidor lika fina!!
Stilrena kort tycker jag också att det är lite svårt med... tror att man måste tänka om lite. Kan vara svårt när man är inkörd på ett spår!
Kram Annacarin

Gurkiss sa...

Jätte fint kort och GRATTIS till tredjeplatsen :)

Kram kram Gurkiss

lk46 sa...

hej Vännen!
Stort Grattis till den fina placering! det är du väll värd, dina kort är så vackra!
Även detta kort är så fint och dina insidor är så vackra! Så snyggt det blir med diesen! Drömmar, ja man har kanske en dröm att komma på det där som alla vill göra sen!
Ha en bra dag!
kram lene

Maud Freij sa...

Jättegrattis till tredje platsen och att du inte lyckas få till dina kort håller jag inte med om för du gör fantastiska kort ska du veta de kan inte bli finare.
Kram från maud

Mim... sa...

Ett nytt underbart stiligt kort!!! och grattis till 3:e platsen.
Ha en fortsatt bra kväll.....

Katarina sa...

Du är en mästare på att göra vintage kort, de blir så otroligt vackra både på ut- och insida. Så klart att du skulle klara att göra ett enkelt kort, men jag förstår vad du menar, då jag själv tycker jag inte får till kort som är mer dekorerade. Ha en skön fredag och trevlig helg. Kram Katarina

Gertrud sa...

Vad glad jag blir. Du är värd detta, grattis! Jag är så stolt över dig. Min dröm är att jag ska få mer tid att pyssla så att jag kan hinna testa alla kortvikningar som finns. Men Lena, det ÄR fint med mycket detaljer på korten. Det tycker jag :) Kram Gertrud

snojbi sa...

Åhhh sååå jättekul.

GRATTIS.

Dina kort är sååå fiina.

Själv skulle jag vilja hitta MIN stil men den har inte infunnit sej riktigt ännu.
Iallafall inte så att jag kan sätta finger på den.

Pyssel och Kort sa...

Grattis va roligt!!
du gör oltroligt fina kort,
så fårstår att du hamnar där,
kul när en dröm slår in,
själv får jag bara drömma på.
Kram Elin

lk46 sa...

hej Vännen!
Vill önska dig en trevlig helg. Själv ska jag och en kompis åka till Ullared. Vi åker redan idag och sover över på ett mysigt ställe i Fegen!
Det kanske blir för varmt att gå där, men, men nu har vi bestämt att vi ska åka!
Massor av kramar från Lene

Lena B E sa...

Stort GRATTIS vännen till att ha hamnat på topplistan i Norge!!! :) Såå himla roligt att din dröm blivit uppfylld. :D
Jag förstår att du hamnade där, du är ju så otroligt duktig vännen!! :)
Åååh vilket underbart kort du gjort nu igen, superfint är det!! :)
Ha en underbar helg och vecka, nu försvinner jag från bloggens värld i en vecka ungefär, får ju besök som du vet. Ha det så bra min vän.
Massor med kramar från Lena

Annelie sa...

Grattis till 3e-platsen vännen, det är du såå väl värd, alla dina skapelser är ju helt underbara!!
Ett underbart vackert kort detta med, med, om möjligt, en ännu vackrare insida!
Önskar dig en riktigt härlig helg,
Kramar Annelie

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Lena vännen:)
STORT GRATTIS till din 3e-plast så himla kul och jag är jätteglad för din skuld:) Det är du verkligen värd:)

Jag älskar din stil och det du gör och detta underbara vackra kortet är inget undantag:)
Så fortsätt du med det du gör för det är du så himla duktig på:)

Tack snälla för dina snälla ord om mina kort:) Å jag håller helt med dig man kan inte alltid bli helnöjd med allt man gör det är nog nästan omöjligt!!!

Hoppas allt är bara bra med dig och att du får en underbar helg:)

Massor med kramar från Lilla vännen Inger:)

Riet sa...

So wonderful card Lena,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx

Sanglert och Jag sa...

Jag älskar verkligen dina insidor, de är helt ljuvliga!