söndag 8 maj 2011

Två rosa kort

Hej på er!

Hoppas att ni har haft en lika solig och skön helg som jag har haft. Vädret har visat sig från sin bästa sida.
Ett av våra bonusbarnbarn fyller år i veckan. Lilla Emilia fyller 9 år. Naturligvis så måste hon få ett kort.
Köpte några nya hÄnglar förra veckan. Denna lilla sötnosen blandannat.



Ytterligare ett kort med en stämpel jag inte använt innan. Denna är från Magnolia.


Nu känner jag mig " lite nöjd" i alla fall. Jag har använt ett par stämplar, som så gärna bara blir liggandes oanvända här. Ha det så gott mina vänner.

16 kommentarer:

snojbi sa...

Underbara kort och stämplarna är sååå söta

Gertrud sa...

Visst ska du vara nöjd. De är sååå gulliga, ja både stämplarna och dina kort. Fina krummelurer på hÄnglakortet, tårtpapper och swirl, hm. Tilda är också så söt och passar vid denna årstid tycker jag. Solen har varit framme hela dagen så de ansvariga får 5 poäng idag :) Kram Gertrud

onkis sa...

Såå fina kort!
Och vilka söta stäplar,hon kommer att bli såå glad för sitt fina kort.

Petra sa...

Helt ljuvliga kort.
Kram

Nina sa...

Helt underbara kort.
Ha en forsatt bra dag.
Kram Nina

Mim... sa...

Underbart söta rosa tjejkort.
Ha en fortsatt bra kväll....

Maria sa...

Hej Lena.
Så fina kort. Så du har haft framme symaskinen. Snyggt.
Roligt att du använder dina stämplar.
Jag har verkligen haft en underbar helg och solen har lyst mycke på mig i helgen.
Kram
/Maria

Margareta sa...

Oh så ljuva båda två!! Kommer att uppskattas mycket!
Tack för dina rara ord hos mig, de glädet ska du veta!
Här har det vrit pysselfritt i helgen - hela pyssleriet undanpackat p g a fönstermålning och -tvätt i dagarna 3 (men mässa igår - me like!)
Kram!

lk46 sa...

hej vännen!
Underbara kort! Gillar båda ingen favorit, i så fall är det båda!
ja det har varit skönt med sol och värme. Var på marknaden i skillingaryd igår, jisses så varmt!
Ha det bäst vännen!
kram lene

Katarina sa...

Underbara kort. Jag gillar verkligen dina kort. Kram Katarina

Pyssel och Kort sa...

Jätte fina och underbara kort båda två.
Kram Elin

Lisan sa...

Lovar att dit bonus barnbarn kommer bli super glad. Underbart kort. Kramis från Lisan

Snowflake´s pysselrum sa...

Hej Lena!
Härliga kort du gjort i värmen
som man knappt tror på.
Så sitt ute och njut
Kram Titti

Cattis sa...

Hej hej, länge sen sist och såå mycket fint att titta på här inne :)
Själv har jag inte fått ngt pyssel gjort iallafall inte med papper ;) Sommaren på intågande och en stor trädgård att ta hand om så tiden har gått åt till det. Bloggandet och skapandet har fått komma efter nu en tid.
Hoppas du får en bra dag och att solen är framme även hos dig / Kramis

Lena B E sa...

Åååh vilka underbara kort du gjort!! :) Dom är jättefina båda två, både hägeln och Tilda är såå söta! Superduperfint min vän!! :)
Ha en underbar dag i solen som skiner så vackert.
Kramar från Lena

Riet sa...

So beautiful cards Lena,I love the images and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx