tisdag 5 april 2011

Tävling hos Lilla Pyssel Inger

Lilla Pyssel Inger anordnar just nu en tävling tillsammans med Altheas Mix
Reglerna är att man ska göra ett alster, kort, LO, alter, med Maja designs papper Fika.Tävlingen pågår till Söndag 17 April 2011 klockan 23.59

Jag har gjort en liten ask som jag tänkte ha som mitt bidrag till tävlingen. Jag har använt Majas papper Kaffetåren den bästa är och Kärleksmums. ( härliga namn på pappren)
Jag har försökt att få en lite "ruffig" stil på min ask. Ett grovt snöre, en nyckel, ett nyckelhål, en brun vacker blomma och ett silverglittrande nätband ( vad det nu heter?)
Härmade den lilla påsen med ett tags ,som jag hittade hos Pysseltagen.







Önskar er alla en bra fortsättning på dagen. Kram


Free Image Hosting

17 kommentarer:

Beea sa...

Åh vilken tjusig ask du altrat :)

Lisa-olsi sa...

En jättefin ask,
jag gillar snöret.
Lycka till!

Maud Freij sa...

Asken är sååå fin klart du har god chans jag håller tummarna.
Kram från Maud

onkis sa...

Vilken fin ask,härliga murriga färger..

Margareta sa...

Fantastiskt fin ask. Gillar papperen mycket - en del av dem i alla fall och speciellt dem du valt! Hoppas få tag på några när jag återkommer till civilisationen!
Lycka till med utmaningen - det bör gå jättebra med en så härlig ask!
Längtar efter at få börja scrappa igen - träff i Morkarla på lördag :o)

Lena B E sa...

Åååh vilken jättejättefin ask du gjort!! :) Vilken härlig gammeldags känsla du fått till, så härligt!! :)
Ha det så bra vännen!
♥ Kramar från Lena

Gertrud sa...

Snyggt med det ruffiga, men den är romantisk också tycker jag. Snyggt med nätet och påsen. Lycka till. Kram Gertrud

Annacarin sa...

Åh vad snyggt, Lena!!
Att säga skitsnygg kanske är att ta med fel ord i meningen men det var det första jag kom att tänka på! Såå snygg! Du får alltid till så passande detaljer. gillar både blomman och nyckelhålet/nyckeln. Blomman är helt underbar!
Det var en kul utmaning, ha det gott Lena!
Kram, Annacarin

Pyssel och Kort sa...

Jätte fin ask!
Kram Elin

pojjo sa...

Mycket snyggt, perfekt med prima blomman på toppen :D

snojbi sa...

Den är helt suveränt snygg
Lycka till

Lilla Pyssel Inger sa...

TUSEN TACK för ditt underbara vackra bidrag:) Som alltid riktigt valarbetat alster men härliga underbara detaljer så snyggt Lena:)
Men så är du också en riktig fena på att få det till det vet vi jo redan:)
Lycka till och tack för att du ville vara med:)

Önskar dig en toppen dag och ha det bäst:)
Kramar från Lilla Inger:)

Lisan sa...

Oj så jätte duktiga ni är alla med dessa aksar bokbozar mm. Som Inger skirver ser den som vanligt välarbetad och super fin ut. Kramis från Lisan

Riet sa...

This is so wonderful Lena,I love your papers and the details.

Hugs Riet.xx

lk46 sa...

Hej vännen!
Så underbar ask och så fina dekorationer. En riktig vintage ask! Så snyggt det blev med påstagen!
Ha en bra dag i morgon!
kram lene

Cattis sa...

underbar Lena, ja ibland blir man stum av allt fint :) Jättefina färger och dekorationer.
Attans så duktig du är ;) Kram kram

Pillrigt sa...

Har kollat igenom din blogg lite, vad duktig du är! Jättefina alster! :)