fredag 1 april 2011

Tag book med fjärilar i mängd

Hejsan!

Att jag gillar fjärilar är väl ingen nyhet. Inte heller att jag tycker mycket om Bo Bunnys papper. Jag har gjort en liten Tagbook med papper ur serien Gabrielle. Så mycket andra dekorationer behövs inte, tycker jag. Pappret är så dekorativt i sig själv.


Framsidan med en liten vers.


Insidorna med tags.





Baksidan på boken.

Jag vill önska er alla en trevlig helg.
Har inte haft så mycket inspiration till att pyssla i veckan. Men nu har jag sett att det är många nya utmaningar, tävlingar presenterade idag. Sånt triggar alltid pyssellusten här.
Ha det gott och tack för titten och alla goa kommentarer jag får.


Free Image Hosting

15 kommentarer:

onkis sa...

Vilken jättevacker bok,
mjuka goa färger.

bili sa...

Vacker och snygg uppslagen. Fint med tagsen och fickorna. Trevlig helg kramar bibbi

Maud Freij sa...

Hej Lena!
Så fint skapande du gjort jag håller med att fjärilar är härliga.
MVH. Maud

Petra sa...

Oh så snyggt Lena, du har verkligen använt papperet på ett effektivt och snyggt sätt.
Kram o trevlig helg.
Petra

Maria sa...

Du har gjort en supersnygg tagbok. Så sant att det behövs inga andra dekos när pappret är så snyggt. Trevlig helg
/Maria

Lisa-olsi sa...

Jättefin!
Härliga färger.
Ha en trevlig helg.

Annelie sa...

Underbart vacker tagbok Lena!
Ha en riktigt bra helg!
Kramar Annelie

Gertrud sa...

Den är supersnygg. Det blir oftast bra när man använder favoritpapper. Insidan är superb. Ha en skön helg och hälsa C. Kram Gertrud

Lena B E sa...

Åååh jisses så vackert!! :)
Du är helt fenomenal på dessa album vännen, snälla kan inte du lära mig att göra såna. :)
Ha en trevlig helg.
Kramar i massor från Lena

Riet sa...

So gorgeous Lena.

Hugs Riet.xx

onkis sa...

Hejsan!
Du har något att hämta på min blogg,om du vill ha den så klart :)
Ha en trevlig helg.

agge sa...

din bok var jättefin..och mig en ide´..tackar..
Agneta

Pernol sa...

Åh vilken vacker tagbok! Papperena är helt underbara. När jag var på scrapträff sist så fick vi dem i scrapkitet som vi köpte. Jag har gjort några LOs med dem. De visar jag senare.

Grattis till vinsten hos Dala Scrap!

Ha en trevlig helg!
kramis Pernilla

Margareta sa...

Sååå härligt! Något att lifta när jag kommer hem till scrapbordet - lägger in en länk genast!
Tack för söta ord hos mig!
Inte mycket pyssel i fjllen, men desto mer annat!!! ;o)

Lilla Pyssel Inger sa...

Så vackert och så valarbetat och du är så himla duktig jag gillar din Tag bok JÄTTEMYCKET:)
Du är så duktig och sådant bra öga för färger och detaljer man njuter av att titta på ditt alster:)

Du har något att hämta hos mig i min blogg:)

Trevlig söndag på dig och ha det bäst, massor med kramar från lilla vännen Inger:)