tisdag 12 april 2011

Sukkersött utfordring # 120

Utmaningen hos Sukkersött den här veckan, består av att man ska göra ett alster med mycket blommor.

Det är ju inte så svårt. När man som jag är blomsterälskare. Rosor och även pappret är det blommor på.


Än en gång har jag använt Pink Paislee " Butterfly Garden" både på fram och insidorna. Ett metallhörn, en fjäril som tillhör serien. Dom är så fina. Monterade på treD kuddar och har ett plastlager över sig, mycket läckra. Rosor i lite olika storlekar och färger,spets, stickles i mängd, en ram, kakservett, 2 pins och banderoll utstansad med Spellbinders.

Insidorna

Ha det gott och var rädda om er.

24 kommentarer:

Maud Freij sa...

Åter ljuvligt och vilken fin ram du har till kortet.
MVH. Maud

Pyssel och Kort sa...

Underbart vackert!!
Kram Elin

Sanglert och Jag sa...

Jättefina kort du gör! Tack för att du delar med dig. Jag önskar dig en trevlig dag! Anna

lk46 sa...

hej vännen!
Så snyggt kort, så fina papper du använd!
Jag älskar banderollen, har försökt få tag på den spellbinders, men den är ju slut!
Lycka till vännen!
Idag är det inte så varmt, så jag städar i stället! Kul va?!
Ha en bra dag!
kram lene

Aina sa...

Fantastisk nydelig kort! Så lekre farger og detaljer! :)

bili sa...

Ljuvligt kort. Härligt papper, färg och dekoration, ja allt :) kram bibbi

Katarina sa...

Så vackert. Så fint dekorerad. Lycka till i utmaningen. Kram Katarina

Katarina sa...

Så vackert. Så fint dekorerad. Lycka till i utmaningen. Kram Katarina

LenA sa...

Med detta UNDERBARA kort borde vinstchansen vara stor i utmaningen!
Håller tummarna,Lycka Till!

Ha det gott!
Kram Lena

Lena B E sa...

Åååååh vilka jättejättefina kort du har gjort!! :)
Både detta kort och det kort du har här under.
Så vackert motiv du har på detta och så himla fiiina fjärilarna är! Superduperfint min vän.
Ha en trevlig kväll.
Kramar från Lena

onkis sa...

Detta kortet va riktigt vackert!!

Lisa-olsi sa...

Ett till vackert kort.
Lycka till!
Kram Lisa

Anne Bente sa...

åh... du milde såå nydelig, og så fin pyntet

klemmmm

snojbi sa...

Mmmmmm sååååå fint

essemia sa...

Vilket fint kort. Och dina insidor är helt ljuvliga.
Kram Elzie

Gertrud sa...

Så jag inte glömmer : snygg header i bloggen. Ditt kort är så fint och det vita hörnet är perfekt. Insidorna ser så välarbetade ut. Lycka till, kram Gertrud

Riet sa...

What a beautiful card Lena,I love the image and your papers.
So gorgeous details.

Hugs Riet.xx

Annacarin sa...

Hejsan, tycker så mycket om blommor! Kortet är fantastiskt, hoppas du vinner!
Kram Annacarin

Annacarin sa...

Ville bara säga att du gjort så mycket fint, har kollat på dina fina saker du lagt ut här!! Önskar att det skulle funnits någon tid för mig att få pyssla lite...
Men jag har inte pysslat, jag tillbringat 3 dagar i Västerås på handbollscup! Men det har varit roligt, våra tjejjer blev 2:a av 28 lag!
Kram

pojjo sa...

Jätte snyggt kort och snygga vita hörn har du oxå :D

Lilla Pyssel Inger sa...

Så himla vackert vännen riktigt kanon snyggt:) Du är jo bara bäst på att få det till:)
Papperen är jo bara helt underbara jag bara älskar dom:)
Ha en toppen dag och massor med kramar från Inger vännen:)

Pernol sa...

Åååååh WOW så vacker den är! Lycka till i tävlingen!

Nu äntligen får jag vara ledig efter att jag jobbat övertid. :) Ingen är gladare än jag. :D

Ha det gott!
kramis Pernilla

Gro sa...

Nydelig kort, men masse herlige blomster. Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
Klem :o)

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig vännen:)
Man blir så glad när man kommer in här och få se ditt vackra kort här igen detta gillade jag verkligen mycket:)

TACK SNÄLLA gulliga du för trevliga ord hos mig det uppskattas mycket och gör mig jätteglad:)

Hoppas att du får en riktig trevlig torsdag och ha det bäst:)
kramar från Lilla vännen Inger:)