måndag 11 april 2011

Pink Paislee Butterfly Garden

är en underbar serie papper. Av min vinst hos Dala Scrap så köpte jag några papper, fjärilar och stämplar ur den serien.
Nu har jag gjort mitt första kort med dom pappren.




Pappren är så enormt fina, att man inte behöver så många dekorationer. Så jag låter insidorna tala för sig själva.


Ett tags, där man har plats att skriva sin hälsning. På den har jag använt två av stämplarna som hör till serien. Dom är verkligen fina.

Hoppas att ni har ett lika gott väder som vi har idag. Nu ska det bli en mugg kaffe ute i solen. Ha det gott och tack för att du tittade in.



15 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

VAD SKA MAN SÄGA JA ATT DET ÄR HELT LJUVLIGT UNDERBART VACKERT OCH SNYGGT SJÄLVKLART:) Gillar jag ditt kort SJÄLVKLART gör jag det:) Det är SUPERSNYGGT:) Å jag förstår mycket väl varför du gillar dessa papper dom är jo bara så snygga:)
Ha det bäst min vän och massor med kramar till dig:) Från din lilla vän Inger:)

lk46 sa...

ÅH Lena, återigen ett helt underbart kort från dig! Du har helt rätt, man behöver inget på insidan, dessa papper är ju så vackra!
Måste nog testa att göra ett sånt här kort!
Fast idag har det inte blivit något pyssel!
Ha det gott vännen!
Kram lene

Maud Freij sa...

Så ljuvligt kort och dina fina insidor , så roligt för mottagaren med ett så fint kort.
MVH. Maud

bili sa...

Jättefint kort. Insidan väldigt vacker. kram bibbi

Gertrud sa...

Helt rätt, så fina papper behöver inte så mycket pynt. Är diesen så med dessa små hål runt om? Det ser så fint ut. Visst är det härligt med dessa första solstrålar man kan njuta av. Och sen med en kopp kaffe, ja då kan det inte bli fel. Ha det bra kompis, kram Gertrud

Katarina sa...

Wow. Så vackert kort. Kram Katarina

Riet sa...

What a gorgeous card Lena.

Hugs Riet.xx

Anne Bente sa...

åh... wawwww noget så smuk, og så flot pyntet,med mange lækre detaljer

klemmm

Pyssel och Kort sa...

Wow riktigt snyggt.
Gillar fjärilen.
Kram Elin

mia sa...

Vilket underbart kort!!
Jag gillar dom verkligen & har själv försökt mig på att göra ett kort av dom.
Ha det gott//mia

snojbi sa...

Helt enkelt superfint.
Gillar det massor

Margareta sa...

Så fint ditt kort blev! Håller med om att de papperen är ljuvliga - de fanns med i tävlingskitet i Morkarla och stämplarna har min dotter. Kommer att lägga ut ett kort o kuvert från träffen med samma papper imorgon, när det blivit fotat i dagsljus....
Så vackert det blev med "tagen" med stämpeln inne i kortet!
Hoppas din tisdag blir en härlig vårdag!
Kram!!

Mim... sa...

Men wow så helt underbara papper!! Som du gjort ett ljuvligt kort med och håller med dig det är synd att dölja det med för många dekorationer.
Ha en bra dag....

Lisa-olsi sa...

Ett jättesnyggt kort, både på ut- och insidan.
Kram Lisa

Annelie sa...

Underbart vackert kort & nej såna fina papper behöver inga mer dekorationer! Gillar tagen också, supersnygg!
Ha det så gott,
Kram Annelie