tisdag 19 april 2011

Picture and Scrap Oppgave #7

Hejsan!
Hoppas allt är bra med er och att solen lyser på er. Här har varit ett underbart sommarväder några dagar nu. Det ser ut som om det ska fortsätta idag med, härligt!

Jag har gjort ett bidrag till Picture and Scrap igen. Tycker att det är väldigt roligt att använda bilder till mina kort.



Jag tyckte att denna bilden passar bra till ett vänskapskort. Papper Pion Design, en bit wellpapp, brun och vit cardstock.


Insidorna på kortet.

Nu gäller det att passa på och njuta av solen och så har jag en del att pyssla med inför påsken. Så jag önskar er alla en riktigt

GLAD PÅSK


23 kommentarer:

bili sa...

Vackert kort. gillar dina dekorationer och det är snyggt med bilden. Önskar dej oxå en Glad Påsk kram bibbi

Annelie sa...

Underbart vackert kort med fina dekorationer, Lycka till!
Ha det så gott i den härliga solen & värmen - tänk om det kunde hålla i sig & få vara så här hela påskhelgen, *hoppas* :)
Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!!
Kram Annelie

Petra sa...

Oh så vackert. Ljuvligt kort.
Glad Påsk på dej också.
Kram
Petra

Anne Bente sa...

waww dette kort var lækkert, flotte farver og detaljer

10000 tak for at du deltager på Picture and scraps udfordring

Pyssel och Kort sa...

Fantstiskt fint!!
Lycka till.
Kram Elin

Riet sa...

This is so wonderful Lena.

Hugs Riet.xx

Maud Freij sa...

Så vackert, Glad Påsk.
Kram från Maud

Busans Pysselblogg sa...

Ooooh... så mycket vackert du har skapat sedan jag tittade in till dig sist... jag kan inte kommentera allt och jag kan inte skriva vilket jag gillar mest heller... allt är bara LJUVLIGT!!!! Förstår du förälskade dig i några av papperna... allt är så otroligt vackert ju!!!
Tack snälla du för allt ögongodis du bjuder på!!! ♥ Och hadet så bra du bara kan!!!
Massor med kramar
Busan

Annacarin sa...

Hejsan Lena!
Ett underbart kort! Du har så rätt det passar utmärkt med den bilden på ett kort till en vän. Gillar den där spetsen du har på kortet, ska kolla om den går att få tag på.
Jag tror du fått mig som följare 2 gånger på din blogg... he he Jag trodde jag hade tappat bort dig i min blogglista, jag hittade inte ditt namn någonstans... men det var ju inte så konstigt det syntes bara en prick med ett streck under!
Alltid lär man sig något nytt.
Ha en riktigt skön Påsk, det verkar ju som om det skulle bli fint väder med många grader! Så välkommet!
Kram Annacarin

onkis sa...

Vilket vackert och romantiskt kort,så många härliga blommor.
Hoppas att du får en underbar påsk!

onkis sa...

Vilket vackert och romantiskt kort,så många härliga blommor.
Hoppas att du får en underbar påsk!

Lena B E sa...

Omg vilket underbart vackert kort du gjort min vän!! :)
Motivet passar absolut till en vän, sååå fint du dekorerat kortet!! :)
Jag tänker också ta mig lite bloggledigt i påsk, först och främst hoppas jag på fint väder och sen på en lugn och skön pysselstund ibland under helgen.
Ha det så gott vännen och ha en riktigt GLAD PÅSK.
Massor med kramar från Lena

Susanna sa...

Hejsan
Så vackert!!!
Önskar dig en trevlig Påsk
Krammiz
Sussi

Mim... sa...

Underbart kort och en härlig bild.
Ha en bra Påsk....

snojbi sa...

Åhhh sååå underbart vackert kort

MezzaNotte sa...

Vackert vackert!!

Mycket snyggt kort!

Kramisar med påskhälsningar!!

Katja

Katarina sa...

Underbart vackert kort. Ha en Glad Påsk. Kram Katarina

sussies sa...

Hejsan vännen! Vad mycket vackert du gjort, älskar allt du gör, du är såååå himla duktig!!! Undrar om du gjort hålen själv på insidan eller om det är en die som är så där?
Vill önska dig en härlig o fin påskhelg med sol o värme!
Många varma påskkramar Susanne

Lilla Pyssel Inger sa...

SÅ VACKERT SÅ VACKERT riktigt ögongodis som är njutbart för ögat att titta på:) Lycka till med utmaningen:)

Tusen tack för dina ord om min fjäder korg så snällt av dig och det värmde mycket:)
Å jag blev mycket GLAD att jag fick till en rund det var mycket pil innan den blev klar men helt klart värt det i slutändan:)

Önskar dig och dina en riktig trevlig och mysig Påsk:)

Ha det bäst och massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Siv Randi sa...

Kjempelekkert kort! Utrolig mange detaljer, og lekkert pyntet. Tusen takk for at du deltar på utfordringen i Picture and scrap.

Pernol sa...

Superdupersnyggt kort!

Jag vill önska dig en riktigt go och Glad Påsk!
kramis Pernilla

Veronica sa...

Tittar in för att säga GLAD PÅSK
ha en skön helg.
Veronica

Gertrud sa...

Hej Lena, jag tycker mycket om ditt romantiska kort. Den vita ramen förstärker fotot, det blir så fint. Önskar dig en fortsatt skön helg, kram Gertrud