söndag 10 april 2011

Magic Card

Idag visar sig våren från sin bästa sida. Solen skiner, krokus och snödroppar står i full blom. Nu gäller det att ta tillvara tiden som ligger framför oss. Jag älskar våren. Att kunna sitta ute i solen med sin kaffemugg. Ja, det är livet det!

Nu har jag varit runt och "rotat" bland bloggar igen. Hittade en ny kortvikning, som naturligtvis måste testas. En lite annorlunda vikning.



Alla papper från Inkido. Stämplar från Magnolia,Stempelglede och Rox stamps. Grattis utskriven på datorn.

Beskrivning till detta kort kan ni hitta HÄR

Ha det så gott och tack för alla goa kommentarer, som gör mig så glad.

Carpe Diem och stor KRAM Lena

21 kommentarer:

bili sa...

Jättefint kort :) Så vackert med blommorna, swirl och den lilla fjärilen. Har sett denna vikningen och tycker att den är fin kram bibbi

onkis sa...

Oj vilket fint kort,den vikningen har jag inte sett förut,jättesnyggt!

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Lena vännen:)
Du är jo en riktig fena på att leta reda på nya vikingar och mallar:) Så himla snällt av dig och dela med dig till alla oss andra också:) Du är riktig snäll du vännen:)

KORTET ÄR HUR SNYGGT SOM HELST OCH JAG GILLAR DET MASSOR:) Ett helt underbart vackert Lena kort:)
Riktig ögongodis tack snälla:)

Ja ha du försöker köra anonyma stilen nu ha ha ha:)

Ha en underbar söndag vännen och njut av solen som skiner:)
Kramar från Lilla vännen Inger:)

Katarina sa...

Vilket enastående vackert kort i milda fina färger du gjort. Kram Katarina

LenA sa...

Underbart vackert och vilken fin vikning, du är så himla duktig!

Härligt när våren visar sig från sin bästa sida!Håller med om att kaffet tas till helt nya nivåer när man kan njuta det i solväggen, hihihi!
Mår lite bättre nu så jag hoppas det inte blir för många bakslag i väderleken.

Ha en skön söndag!
Kram Lena

Maria sa...

Du har dekortrat så fint. Din färgläggning är underbar.
Kul med en ny kortvikning.
Ha en underbar söndag.
/Maria

Annelie sa...

Underbart vackert & väldigt trevlig vikning, tack för länken!
Kram Annelie

Gertrud sa...

Hej Lena, visst är det en fin vårdag. Jag har arbetat lite extra idag men jag kan njuta några timmar nu. Det var ett fint kort du har pysslat med. Tilda är så söt med fin rosett i håret :) Jag tycker om din hörnstans, jag får nog se om den finns kvar. Ha en bra vecka, kram Gertrud

lk46 sa...

Hej vännen!
Tack jag ska verkligen fånga dagen, fast kvällen blir det! Nu har natta åkt hem och det är tyst här!
Så snyggt kort och en kul vikning! Du ät en fena på att hitta nytt!
Älskar de fina färger, underbart kort!
Ha en skön kväll!
Kram lene

Maud Freij sa...

Helt sagolikt fint och vilken läcker vikning det kortet va helt i min smak.
MVH. Maud

Margareta sa...

O så härligt! Har just kommit hem från Morkarlaträffen, där jag gått in för att försöka lära mig nya vikningar - och så kommer jag hem till DETTA!! Underbart ljuvligt kort! Och dessutom med instruktion!! TACK Lena för din generositet!! Kram!

Pyssel och Kort sa...

Ett helt underbart kort,
jätte snygg vikning.
Ha det gott Elin

Riet sa...

What a wonderful card Lena.

Hugs Riet.xx

Anne Bente sa...

åh.... du milde noget så skøn, og så smuk pyntet.

Her hAR VI OGSÅ HAFT FANTastisk VEJR I DAG, MED SOL HELE DAGEN

Anne Bente sa...

åh.... du milde noget så skøn, og så smuk pyntet.

Her hAR VI OGSÅ HAFT FANTastisk VEJR I DAG, MED SOL HELE DAGEN

Pernol sa...

Ååååh WOW vilket vackert kort! Jag gillar vikningen. Så himla läcker! Tack för länken du delar med dig!

Ha det gott!
kramis Pernilla

pojjo sa...

Åh så vackert kort :D

Cattis sa...

Helt underbart, alldeles alldeles underbar som Askungen sa ;)
Fin och annorlunda vikning samt fina papper och så fint dekorerat :)
Önskar dig en bra måndag / Kramis

Lilla Pyssel Inger sa...

Ja du vet jag ÄLSKAR blommor så denna veckans utmaning passade mig jättebra hi hi hi:)
Ha det jättegott själv och önskar dig en jättetrevlig vecka:)
Kramar från Lilla vännen Inger:)

Lisa-olsi sa...

WOW! Snyggt kort och kul vikning.
Kram Lisa

Lena B E sa...

OMG vilket underbart vackert kort!! :)
Och så rolig och annorlunda vikning, snyggt. :)
Det är så jättevackra blommor på papperet så jag vill veta, är det också av dom senaste från Inkido eller är det ett av deras äldre? Vill ha det! ;)
Kramar från Lena