tisdag 15 mars 2011

Utmaning Nr 5 hos Picture and Scrap

Idag har jag gjort ett bidrag till Picture and Scrap utmaning nr 5. När jag såg den vackra bilden fick jag en känsla av Påsk. Så det fick bli ett litet Påskkort.
Detta är verkligen en rolig utmaningsblogg. Alla får göra ett alster efter samma bild. Det är jätteroligt att se hur olika bidragen ändå blir.
Här kommer mitt kort. Papper från Pysselgumman.

Även om det blåser kyliga vindar idag. Så får man lite vårkänslor när solen skiner. Det är så härligt. Hoppas att solen skiner på er med.
Ha det gott. Kram


Free Image Hosting

20 kommentarer:

frubards pysselkök sa...

Oj du så vackert!!! Och formen på kortet är så snyggt!!!

Var så god! Men så har jag precis dammsugit här hemma och vad kommer fram under vardagsrums soffan? Jo en liten påse som skulle varit i din stora påse... Jag sätter den i brevlådan i morgon, så har du den kanske på torsdag. Nä, inget har kommit från dej ännu. Men postisen var sen igår, pga att vägarna hade blåst igen på vissa ställen. Men jag väntar... kanske att det kommer idag :-)

Kramar // Kikki

Susanne sa...

Hejsan

verkligen vackert!!!!
ja här skiner solen och -4 grader ute, fast varmare i solen så att det droppar från taket. man riktigt längtar till våren.

Ha en bra tisdag
Här skas det börjas med middagen

Kram
Sussi

lk46 sa...

hej vännen!
Åh så vackert kort!!! denna bild är så fin, måste gå och handla färg så jag kan skriva ut den!
"byta grejer" mmm vill nog inte prata om det!
Ha en härlig dag min vän!
Kram lene

Snowflake´s pysselrum sa...

Kortet blev kanonfint,
fina färger och deras papper är bara jättefina.
Det är sol , otroligt
Kram Titti

Anne Bente sa...

wawww hvor er det dog bare super smuk.

10000 tak for at du deltager på Picture and scraps udfordring

krammmm

Mim... sa...

Men så läckert!!
Ha en bra kväll............

Busans Pysselblogg sa...

Det är så vackert!!! Så otroligt snyggt!!! Tack snälla för ögongodiset!!! Har kört fast här och inte kommit igång att pyssla... sätter mig men blir inget av det och är länge sedan det var så. Ser i huvudet hur jag vill det ska vara men ja, du vet ju hur det är. Inte hjälper det att jag försöker mig på ett sidestepcard men har kortet jag fick av dig när jag fyllde som inspiration så är rädd att de i utförandet kan bli LITE likanande... men det är också det enda för ditt är outstanding!!! Nä, får göra ett nytt försök nu... Ha det så bra du bara kan!!!
Massor med kramar
Busan

Gertrud sa...

Så fint!!Det blir så snyggt när du stansar kortet i denna form. Jag tror att du vinner :) Kram Gertrud

Pyssel och Kort sa...

Vilket underbart påskkort !!
Lycka till i utmaningen.
Kram Elin

bili sa...

Så fint kort, härliga färger. kram bibbi

Margareta sa...

Snyggt med en annan form på kortet - jag gillar variationer! Urläckert kort! Lycka till!

snojbi sa...

Helt underbart

Lilla Pyssel Inger sa...

Dina alster är så himla vackra och detta underbara kort är inget undantag:) Lycka till med utmaningen fast hos mig är detta en klar vinnare:)
Tack snälla för ditt Grattis till min utmärkelse hos Pictureandscrap så gulligt av dig:)
Ha en toppen dag, kramar från lilla vännen Inger:)

Petra sa...

Verkligen ett fräscht och fint kort. Supersnyggt.
Kram
Petra

Maud Freij sa...

Men så fint kort jag blev helt såld på det , lycka den som får så fint kort i sin brevlåda.
MVH. Maud

Annelie sa...

Å så fint kort!! Bilden var ju verkligen jättesöt!
Lycka till i utmaningen!
Kram Annelie

Lena B E sa...

Åh vilket jättefint kort du gjort, jag älskar dessa spellisar, korten får sån fin form med dom!! :)
Vilka jättesöta fåglar, både på motivet och den lilla charmsen!! :)
Ha det så bra vännen.
Kramar från Lena

Renate sa...

Så utrolig lekkert dett evar da og så flott det ble med de lekre rammene.
Flott at du har holdt så lyse og fine kontraster til det ellers så fargerike bildet.

Takk for din deltagelse hos Picture and Scrap.
Hilsen Renate

nedergaard sa...

Hvor er det smukt og elegant... skønne lyse farver

Tak fordi du deltager hos Picture and scrap. Håber du får lyst at deltage igen

Lissy

Sylvia sa...

OMG - dette var nyyydelig!!