tisdag 29 mars 2011

Utmaning 118 Sukkersött

Denna veckas utmaning hos Sukkersöttbestår i att man ska göra ett alster med en eller flera fåglar.
Jag har gjort ett Påsk tag med söta tilda med kaninen. Papper Bo Bunny.



Jag har läst att ni är flera som har problem med bloggen. Att få in bilder och texten blir konstig. Nu är det samma här. Ser inte alls ut som vanligt när jag sitter och skriver. Undrar om det kan vara så att den gamla ordredigeraren som jag använder, börjar strula? Det finns nämligen en nyare version av ordredigeraren. Läste tidigare att den här gamla skulle försvinna så småningom. Någon som vet?

Ha det gott. Kram Lena

19 kommentarer:

LenA sa...

Jättesöt påsktag, underbart val av papper....SUPER!

Datorer SKA BARA FUNGERA om du frågar mig, kan alldeles för lite om jag lyckas fixa något som är fel så beror det bara på att jag har turen att trycka på rätt knapp men att be mig förklara.....nix! Blir lite orolig nu när du skriver om ordredigeraren, vill inte ha mer krångel nu, hihihi!

Ha det gott, kram Lena

Annelie sa...

Åh så söt! Den stämpeln är så fin & pappret ser helt underbart ut!
Lycka till, jag håller tummarna!
Kram Annelie

LenA sa...

Tack Lena....vad skulle man ta sig till utan dig, du är en klippa!
Bamsekramar

lk46 sa...

hej vännen!
Helt underbar tag! Lycka till!!!!Håller på med mitt bidrag, hoppas kunde lägga ut det under dagen!
Ja som du vet så har det strulat hos mig också... hoppas det inte blir för mycket för då ger man snart upp!
Kramizar från Lene

Petra sa...

En jättesöt tag med ursöt stämpel.

bili sa...

Så söt tags... så sött motiv med Tilda. Ang bloggproblem, jag tror att det är blogger som har problem. Jag hoppas att det fungerär för mej när jag kommer hem. Fungerade bra igår em/kväll. Håll tummarna. Kram bibbi

Busans Pysselblogg sa...

Sååå underbar tag du har gjort... både söt och stilren tycker jag. Önskar dig lycka till! ♥
Var snart en vecka sedan jag lade upp något på min blogg så har inte märkt om det strular och är ledsen jag inte kan hjälpa dig. Hoppas så att det snart är fixat för alla som har problem för det är så trist när allt med datorer inte bara fungerar som de ska.
Här snöade det och var vitt när jag gick upp idag... nä, tänkte jag, inte igen! Var ju sol igår! Men nu skiner solen och mesta snön som kom i natt är borta... bara den andra snön sedan innan som ska bort också... :)
Hoppas du har det så bra du bara kan idag och snart får en mysig pysselstund igen!
Massor med kramar
Busan

Busans Pysselblogg sa...

Hej igen vännen!
NU har jag äntligen lagt ut den underbara valentin-presenten jag fick av dig i bloggen... hoppas att man kan se på fotona hur vacker den är för kameran strular igen... fattar inte vad det är... *rodnar*
Ville bara titta in och berätta i alla fall... tänker på dig och hoppas du har det så bra du bara kan! ♥♥♥
Massor med kramar
Busan

Aina sa...

Så lekker og vårlig! :)

onkis sa...

Vilken jätte söt tag,det lyser våren om den.
Lycka till!

Gertrud sa...

Så go Tilda är med hatt och stor rosett. Fina färger och papper. Kram Gertrud

Inger Marie sa...

Nydlig tag med søtt motiv :))
Takk for at du deltar ho Sukkersøtt!!!
Klem fra Inger Marie

Pyssel och Kort sa...

Underbar tag!!
Lycka till.
Kram Elin

Pernol sa...

Jättefin tag! Vilka supersöta alster du har gjort till Lena BEs utmaning!

Jag uppdaterade i min blogg för ett tag sedan. Det går jättebra nu! Med det nya kan man förhandsgranska. Det tycker jag är suveränt. Jag har inte haft några som helst problem.

Ha det gott!
kramis Pernilla

snojbi sa...

Sååå söt

Riet sa...

So wonderful tag Lena.

Hugs Riet.xx

Yvonne sa...

For en herlig tag! Og så nydelig papiret ditt var.
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne

Lilla Pyssel Inger sa...

Jag gillar jag gillar så otroligt vacker denna tag är och denna stämpel är jo så himla underbar:) (Vilken tur att man har fått den själv också ha ha ha)

Ja det är tråkigt att jag inte kan sova som jag vill och behöver! Får nog se till att flörta ordentligen med John Blund så han hälsar på och stannar ett tag !!!
Å du har helt rätt det blir jobbigare och jobbigare med orken, humöret och allt runt om!!!
Men jag biter i hop det måste bli bättre snart eller hur!!!

Ha det bäst min vän och önskar dig en toppen dag, kramar från din lilla vän Inger:)

Lisan sa...

Som alla andra skriver här älskar jag med din TAG. Helt underbar. Hoppas att din dator snart mår bra igen. Kramis från LIsan