fredag 4 mars 2011

Superfin vinst och ett dopkort

Hallojsan!

Idag blev det glädje vid postlådan, må ni tro. Fick min vinst från Inger och den är super duper söt.


Vårig vacker grön och fylld med vacker spets och blommor. Tack Inger.

Jag har gjort ett dopkort till en kille.


Stämpel från Bildmålarna. Den söta lilla nappen har jag köpt hos Scraplyckan.


Insidorna är enkla. Det ska vara lite namn där sedan har jag tänkt.


Tagset som jag fäst nappen i. Den är utstansad av en stans från Marianne Desig. Jag har köpt den hos Joanna Sheen. Men jag har sett att Pysseltagen fått hem stansar av MD.

Ha en mysig fredag och helg. Kram

Free Image Hosting

17 kommentarer:

bili sa...

Grattis till vinsten. Själv hann jag inte att vara med, det får bli en annan gång.Jättesött dopkort :)
Jag skall ikväll fixa ett dopkort,har tänkt med papper från samma serie som du har använt, fast i grönt. Dom pappren är så fina. Trevlig helg kramar bili

lk46 sa...

Åh så fina grejer du fick, grattis vännen!
Super snyggt dopkort, den stämpel är ju så söt1 Så vackert du gjort med blommorna och den tag.. f.. också att jag inte köpte den, får låna din och stansa ut när vi träffas!
Ha en trevlig helg vännen!
kram lene

Annacarin sa...

Wow, vad fin korgen är! Förstår att du är glad.
Dopkortet är jätte snyggt, och den tagsen som du satt dit var ju otroligt söt och passar perfekt!
Ha ha ha, jag kanske skulle åka och låna stansen jag med som Lene... tror att det kostar mer i respeng än det skulle kosta att köpa på nätet men det skulle vara riktigt trevligt!!
Ha en skön helg, Annacarin

Snowflake´s pysselrum sa...

Vilken fin vinst.....
och kortet är jättefint , hoppas
du får en toppenhelg.
Kram Titti

snojbi sa...

GRATTIS till din fina vinst.
Underbart kort du har gjort.
Var ju tvungen att kika in hos Pysseltagen och så råkade jag trycka på köpknappen.
Så nu har jag oxå en sådan underbar tags snart.
Bara längtar

onkis sa...

Grattis till din vinst!
Och vilket sött dopkort!!
Ha en bra helg!

Gertrud sa...

Grattis till denna fina vinst. Så vårligt och vackert. Dopkortet har du lyckats så bra med. Fint motiv som är så passande. Och nappen är ju pricken över i:et. Ha en go och skön helg, kram Gertrud

Pyssel och Kort sa...

Härlig vinst.
Jätte sött kort.
Kram Elin

Anonym sa...

Hejsan
Vilken fin vinst du har vunnit. Grattis!!!
Sååå jätte söt kort.

Ha en bra helg
Kram
Sussi

Busans Pysselblogg sa...

Oooh vad underbart vacker korgen Inger gjort är och ditt dopkort... ni är så duktiga båda två!!! *hjärta*
Vet du, jag har redan fått ihop ett kort till Lena BE:s utmaning... får se bara om jag fått det rätt så det blir godkänt men annars gör det inget för hade en jättehärlig pysselstund igen... :)
Hoppas du får en trevlig helg också.... och ha det så bra du bara kan!
Massor med kramar
Busan

LenA sa...

Grattis till den jättefina vinsten!

Ditt dopkort är så gulligt, så många söta små detaljer och sist men inte minst den underbara tagsen! Kan man få ställa sig i kön för att stansa upp ett gäng! AC och jag kan ju samåka så blir kostnaden mindre, hihihi!

Ha en skön helg!
Kram Lena

Andrea sa...

VEry great creations! Love the basket! So wonderful work!
Big hug and have a great weekend
Andrea-Emmi41

Lena B E sa...

Stort Grattis till vinsten!!
Det är en mycket söt korg och spetsar och blommor får man aldrig för mycket av, vilken kanonbra vinst du fått vännen!! :)
Dom kom i helt rätta händer hos dig vännen!!
Jättesött dopkort du har gjort också!! :)
Ha det så bra vännen. Nu får jag fortsätta med mina julkort här, suck. Kramar från Lena

Cattis sa...

Grattis till vinsten, kan tro att du blev glad :)
Jättefin vinst.
Dopkortet är jättefint, som alltid hihi..Du bjuder på så mycket fina alster här inne...
Lycka till i utmaningen i inlägget under, tjusigt :)
Ha en bra söndag / Kram kram

Annelie sa...

Ja Ingers korgar är verkligen helt underbara, Grattis igen! :)
Ditt dopkort är verkligen jättefint det också! Så gullig detalj med nappen & tagen var ju väldigt söt, har inte sett nån sån förut tror jag...
Ha en riktigt bra söndag,
Kram Annelie

Anne Bente sa...

nejjjj hvor er her dog mange flotte ting og sager

krammmm

snojbi sa...

Min fina tags kom häromdagen och när jag köpte den köpte jag även hörnstansarna.
Dom finns hos pysseltagen
Ha en trevlig helg