söndag 27 mars 2011

Rosa och silver till Lena BE

Ett bidrag till Lena BE. Hennes grå + en annan färg utmaning. Jag gillar grått och rosa ihop, snyggt! Det blev lite dekosar i silver med. Som lyser upp kortet lite.



Den här helgen har gått rasande fort tycker jag. I fredags var vi till Ullared en sväng. Hittade inte så mycket i pysselväg. Blev endast några papper från Webster hos Lantmännen.
Väderprognosen talade om snö. Just det ja....när jag tittar ut genom fönstret så faller det stora snöflingor nu.
Ha det gott mina vänner och tack för alla goa kommentarer. Kram


Free Image Hosting

20 kommentarer:

Susanne sa...

Gomorron på dig

Som vanligt ett så vackert kort du har gjort. perfekt med rosa och grått. Tycker det passar perfekt ihop.

Ha en fin söndag
kram
S

LenA sa...

Rosa och grått tillsammans med ditt kort är inte bara fint...jag tycker det är underbart vackert!

Ingen snö hos oss än men bitande kallt och inte hjälper det ett dugg att hela min kropp skriker JAG VILL HA VÄRME!

Kram Lena

Annelie sa...

Ja rosa & grått är alltid snyggt men det här var ju SUPERSNYGGT!
Ett underbart kort Lena!
Ingen snö i sikte här i Östergötland ännu men kallt & blåsigt :(
Ha en fin söndag!
Kram Annelie

Gertrud sa...

Du har helt rätt, grått o rosa går så bra ihop. En vacker bild, mycket romantik och mycket Lena. Ja vad ska man säga om de som är väderansvariga, Avgå! :) Ha det bra kompis, kram Gertrud

onkis sa...

Vilket sött och romantiskt kort,jättefint!
Ullared har ju inte så mycket till scrapbooking,men mycket annat roligt :)
Lycka till i utmaningen.

Maud Freij sa...

Hej!
Underbart kort i harmoniska färger jag håller tummarna för dig.
MVH. Maud

Catharina sa...

superfint kort!Vilken söt liten textstämpel med grattis du har använt.Eller är det inte någon stämpel???
Ha en skön söndag.
Kram catharina

lk46 sa...

Det är så snyggt Lena, så fina färger och dekos. Bilden är bedårande vacker! Älskar det!
ja så det snöar hos dig, kanske blir så här också är svinkallt!
jag hörde någon säga att det inte finns så mycket på lantmännen i Ullared längre, var det så?
Ha en bra dag vännen!
Kram lene

LenA sa...

Hej Lena!
Har försökt fixa bilderna men det funkade bara med en så något galet är det!
Kram

bili sa...

Vilket härligt, ljust kort :) Gillar det. kram bibbi

Lena B E sa...

Ååååå wow vilket superfint kort!! :)
Vilket otroligt fint motiv.
Tack så mycket för ditt superfina bidrag! :)
Det är fortfarande en vecka kvar på utmaningen så du hinner lämna in fler bidrag om du har lust och tid till det. :)
Ha en jätteskön och härlig söndag.
Kramar från Lena

snojbi sa...

Ett underbart kort.
Snöar gör det här oxå

Pyssel och Kort sa...

Super snyggt,
Lycka till.
Kram Elin

Mim... sa...

Ljuvligt ljuvligt i underbara färger.
Ha en bra kväll.....

Margareta sa...

Sååå fint! Håller verkligen med om grått o rosa...
Du har ngt att hämta i min blogg, vännen, som tack för din inspiration!
Vet inte om det meddelande jag lämnat förut kommit fram.....

Riet sa...

So wonderful card Lena,I love the image and your papers.
So gorgeous details.

Hugs Riet.xx

Busans Pysselblogg sa...

Sååå vackert!!! ♥♥♥ Du är så duktig!!!
Längtar efter våren så... har snöat här mycket idag och nu är det vitt överallt igen... undrar var våren är för nu vill jag den ska komma hit... Hittar du den kan du väll dela med dig!? ;)
Hoppas du får en mysig pysselstund snart igen och att du har det så bra du bara kan... och tusen tusen tack vännen för allt ögongodis du bjuder på... njuter av allt du gör!!! ♥♥♥
Massor med kramar
Busan

Lilla Pyssel Inger sa...

Vad ska man säga annat en att kortet självklart är SUPERSNYGGT:) Underbart vackert ett riktigt Lena kort i bästa stil:)
Lycka till med utmaningen vännen:)

YES det är dom nya Spellisarna du har helt rätt jag hittade dom hos "Pysseltagen" och kunde tyvärr inte låta bli aj aj aj!!!!
Jag tyckte att dom fungerade riktigt bra hade inga problem att få loss bitarna. Det fanns stora bra håll som man kunde sticka genom så att det lossnade bra:)
Men håller helt med har haft problem med andra med mycket detaljer på att få loss dom så känner igen mig i det du beskriver!

Brrrr tänka sig nu har det kommit mera snö igen!!! Tar det aldrig slut på elände!!!

Hoppas att din måndag och vecka blir toppen ha det bäst:)
Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Annacarin sa...

Hej Lena! Härliga färger på ett härligt kort! Mycket fin bild... är det en stans du har gjort hörnet med?
Joo då... det har allt snöat här med! Men nu när dagen har gått och solen varit framme hela dagen då är snön faktiskt borta... jag längtar så till våren, vill inte haaa mer snö nu!
Ha det gott, kram Annacarin

Lilla Pyssel Inger sa...

Blev jätteglad över vinsten jag brukar inte ha sådan tur att vinna något:)
Vi får se vilken tur jag har med min bokbox !!!
Ha en toppen dag och kramar från din lilla vän Inger:)