lördag 12 mars 2011

Kort till en liten tjej

Hej på er mina vänner!
Hoppas att ni har bättre väder hos er, än det är här idag. Stora snöflingor faller och man vill helst inte titta ut.
Tur att det inte var så här dåligt väder igår. För då hade jag mycket trevligt långväga besök här.
Mina kära bloggvänner Gertrud och Lene var här. Dom gjorde varsin jättefin Bok Box. Så håll koll i deras bloggar framöver,så kommer ni få se vad fina saker dom gjorde. Tack tjejer för en mycket trevlig dag. Detta hoppas jag vi kan göra om.
Jag vet att ni kommer att få se ytterligare en tjusig sak hos Lene. Jag fick nämligen en helt underbar present av henne.Tack! Nu blev ni allt nyfikna va, ha,ha. Ni får vänta ett tag. Så får ni säkert se vad det är för fint hon gjort.

Jag har gjort ett födelsedagskort till en liten tjej. Inspirerad av Gertruds hörn och Lenes insidor. Det är ju det som är så roligt. Att se hur andra gör och inspreras av det.





Jag köpte för ett tag sedan en dies med många små vimplar hos Joanna Sheen. Den har jag använt här. Texten är utskriven på datorn.

Ha det så gott. Kram

Free Image Hosting

15 kommentarer:

onkis sa...

Du gör så söta kort,i goa färger.
Jättesnyggt!

Maud Freij sa...

Hej Lena!
Vilket gulligt kort och så harmoniska färger.
Ha en trevlig helg.
MVH. Maud

Lena B E sa...

Ååååå ditt kort är underbart min vän!! Med "Gertruds hörn" och "Lenes insidor", blev det ju kanonfint!! :) Så glad tjejen ska bli som får det.
Nu blev jag ju nyfiken på din present som du fick, när får vi se den då??? :p
Ha en skön helg!
Kramar från Lena

Pyssel och Kort sa...

Jätte sött kort!!
Trevlig helg Elin

Susanne sa...

Hejsan

Så sött kort.

Ha en härlig & solig Lördag & söndag

Kram
Sussi

Annacarin sa...

Vad roligt med pysselbesök Lena!
Ett riktigt fint kort har du gjort och vilken insida... Såå fin!
Sött motiv och härliga detaljer, den här lilla tjejjen kommer bli jätte glad!
Vädret har inte varit något vidare här heller, men då har vi något att se fram emot!
Många kramar, Annacarin

Gurkiss sa...

Super fint kort du gjort :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Gertrud sa...

Jag ser vilken inspiration du fick av oss två kortmakare som besökte dig igår :) Hon är så söt med sin ballong. Jättegulligt! Jag ska lifta dig med textremsan, snyggt. Jag fick också inspiration, jag har gjort två kort idag och jag gjorde färdigt boxen. Nu får vi se vad de väderansvariga kommer fram till imorgon. Ha det bra vi hörs i veckan, kram Gertrud

Anne Bente sa...

åh.... så skøn den dog er, du laver så smukke delikate kort.

onsker dig en skøn weekend

krammm

snojbi sa...

Superfint kort.
Klart att vi alla blev nyfikna nu

Riet sa...

So gorgeous card Lena,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx

margareta sa...

ljuvligt kort till en liten tjej - she'll love it!!!

lk46 sa...

Hej Lena vännen!
tack snälla för en helt underbar dag hos dig!
Du är en fantastisk människa som jag är så glad över att fått läre känna!
Tack Lena, jag hoppas verkligen vi kan göra om detta!
Vi hörs min vän!
Var rädd om dig!
Kram Lene
PS: höll på att glömma kortet.. det är så snyggt och så snyggt du fått till insidorna
Kram

Lilla Pyssel Inger sa...

Trevlig söndag på din Lena vännen:)
Tack snälla gulliga du för dina rader hos mig, det gör mig jätteglad:)
Jag var bara "tvungen" att köpa saker från "Marianne Design" kunde inte låta bli ha ha ha:)
Älskar den nya Tag diesen och dom andra sakerna som jag köpt som kommer sen på alster:)
Ditt kort är ljuvligt vackert du vet hur du ska göra för att få det till:)
Ha det bäst och massor med kramar från lilla Inger vännen:)

Busans Pysselblogg sa...

Näää, har jag varit så dålig på att hälsa på nu att jag missat detta - WOW - vad roligt!!! :D
Kortet är så underbart också... gillar det massor och du är så duktig!!!
Massor med kramar igen!
Busan