söndag 13 mars 2011

Grönt är skönt

Ja, man får en längtan efter våren i alla fall. När man ser det gröna skira. Här har vi ganska skönt väder idag. Det är i alla fall 8 grader varmt och det går på rätt håll.
Jag köpte några av 3ndy papir. Väldigt vackra papper och detta som jag använt här, tycker jag mest om. Även bilderna jag använt är av samma märke.







Baksidan på tagset. Med plats att skriva en hälsning.
Vad tycks om hörnstämplarna Gertrud? Dom är ur Bo Bunny Timepiece Collection. Jättefina saker i den serien, som jag verkligen gillar. Även metalldekorationen med fjärilarna är ur den serien.

Nu ska jag "ladda" batterierna i veckan. För på lördag bär det av till Göteborg och mässan där. Det ska bli så roligt och jag hoppas att träffa på några av er.
Ha det så gott alla. Kram

Free Image Hosting

22 kommentarer:

bili sa...

Härliga färger och fint kort. Snygg
form på kortet :) Får liftas? kramar bibbi

onkis sa...

Vilket fint kort i underbara färger.
Gillade den fina metall dekorationen på kortet,jättefin.

Mim... sa...

Wow vilken snygg tag och UNDERBARA papper. Jag kommer att vara på Göteborgsmässan både lördag och söndag, skall bli så kul.
Ha en bra vecka...........

lk46 sa...

Åh Lena, så vackert! ja de är vackra dessa hörnstämplar och jag kan förstå att du är förtjust i dem.
Ha en skön kväll vännen!
Kram lene
PS: Ser att du snurrat..*L*

Gertrud sa...

Jag ger hörnstämpeln... 10 poäng! Jag ser också att du snurrat...mycket :) Jättefin fjärilsdekoration, vårlikt. Kram Gertrud

Snowflake´s pysselrum sa...

Vilket fint kortdu gjort,
och man kan inte se sig mätt.
Tack för dina fina kommentarer till min blog, det värmer

Susanne sa...

Underbar så underbar

Kram
Sussi

Petra sa...

Otroligt vackert kort. Hoppas du får kul i Göteborg.
Kram
Petra

frubards pysselkök sa...

Vilket underbart kort! Orden räcker inte till... Ljuvliga färger och fina dekorationer! Det är bara såå fint!!!

Ha en fortsatt bra söndagskväll...

Kram från Kikki

Jorill sa...

Nydelig kort du har laget!
Takk for at du vil delta på candyen min. Lykke til!!!

Klem Jorill

snojbi sa...

Underbart kort
På lördag ska jag oxå till mässan i Göteborg

Margareta sa...

Ljuvligt! Ljuvligt! ...det är allt jag kan säga

Gertrud sa...

Lena, grattis! Du har vunnit med ditt fina kort. Kram Gertrud

Busans Pysselblogg sa...

Grattis vännen - du har vunnit och jag är inte ett dugg förvånad för ditt påskkort är UNDERBART!!!! *hjärta*
Hörnstämplarna är ljuvliga och jag är så glad att du ska till Göteborg... det låter så roligt!!! Fortsätter jag bli bättre får mässan i Karlstad se upp nästa år om den kommer igen... ;)
Grattis igen!!!
Massor med kramar
Busan

Lilla Pyssel Inger sa...

Du kan verkligen skapa underbara alster Lena vännen och detta är inte något undantag:) Mycket snyggt som ALLTID och självklart gillar jag det massor:)
Hoppas att du får en måndag och vecka och ha det bäst:)
Vad roligt för dig att du ska i väg på mässa, tror inte det är något problem att få roligt där ha ha ha:)
Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

lk46 sa...

Godmorgon min vän!
Stort grattis till vinsten inne hos Onkis! Du är helt klrt en värdig vinnare!
ha en bra dag och var rädd om dig!
massor av kramar från Lene

Annelie sa...

Grattis till vinsten i påskutmaningen! Extra kul när min favorit vinner :)
Det här var ett lika underbart kort det i ett kul & annorlunda format som jag gillar mycket!
Ha en bra vecka - så kul med mässa!
Kram Annelie

Cattis sa...

Åh vännen du bjuder på så mycket fint här inne, märker att inspirationen har kommit åter :)
Önskar dig en bra måndag, här har vi mulet och tråkigt väder idag..
Längtar till lite sol igen / Kramis

Lena B E sa...

Ååååå vad fint, helt underbart vackert!! :) Sitter här och ler i smyg när jag ser papperen, det var exakt dom jag också köpte. ha ha ;) Tvillingsjälar kanske?
Stort GRATTIS till vinsten igår!!! Sååå roligt att du vann. :)
Ha det så bra i solen och värmen.
Kramar från Lena

Riet sa...

Ohhh wowwww Lena,what a wonderful card.

Hugs Riet.xx

Lilla Pyssel Inger sa...

ÅÅ du hade vunnit med ditt underbara fina kort GRATTIS GRATTIS GRATTIS det är du verkligen värd:)
Ha en toppen dag och massor med kramar från Inger vännen:)

Milo sa...

Hejsan!
Jag vet inte om jag har mailat dig på rätt mailadress, eller om mitt mail kanske har fastnat i spam... Men, hur som helst ta en titt där! =) =) Har en fråga till dig ang. gästdtuppdrag hos Vilda Stamps.

Mvh Milo =)