torsdag 24 mars 2011

Gabrielle Tag

Hej på er bloggvänner!

När jag var på mässan i Göteborg så köpte jag några av Bo Bunnys nya papper Gabrielle och Timepiece. Gillar dom verkligen.
Jag har gjort ett tag med papper ur Gabrielle serien.



Härliga färger tycker jag. Det extra lilla taget har jag tänkt att man kan skriva dit ett namn på. När man bestämt vem som ska få det. Jag har lagt glossy accents på fjärilarna för att framhäva dom lite. Rundeln har jag stansat ut med en NS dies, fjärilsbild och dikten är från ett stickersark ur samma serie.
Vet ni vem som har vunnit det här fina paketet?





Jo, jag. Blev så glad när jag såg att jag vunnit en kommentarstävling hos NettansJag älskar dessa Pion papper, så det var extra roligt att vinna just dessa. Vill önska er alla en trevlig helg. Hoppas på sol och värme, kan man alltid göra.Kram

Free Image Hosting

21 kommentarer:

bili sa...

Grattis till vinsten, jättekul att få vinna :) Härlig tags du gjort, så fina färger och fjärilar....så fint. kram bibbi

onkis sa...

Va roligt att du vann,grattis!
Tagsen du gjort ät jättefin,gillar dom mjuka goa färgerna.

Susanne sa...

Hejsan
vackert!!!

Grattis till vinsten.
kram sussi

Gertrud sa...

Men grattis vännen, detta paket är som gjort just för dig. Kram. Snygg tag i dessa fina papper, härligt. Ha det bra och var rädd om dig, kram Gertrud

Jorill sa...

For en nydelig tag du har laget !!
Kos deg med den flotte vinsten din.

Ønsker deg en fin kveld videre :)

Pyssel och Kort sa...

Grattis till vinsten,
super snygg tag.
Kiram Elin

Maria sa...

Grattis till din underbara vinst .
Söt tag du gjort.
Det vill till en annan kortmakare som ser att jag har muffins på pappret oxå, hihi!
Trevlig kväll.
/Maria

Maud Freij sa...

Åh va fint kort helt underbart och grattis till vinsten va roligt att få så fina papper, ha en trevlig kväll.
MVH. Maud

Lena B E sa...

Va roligt att du vann, stort grattis till vinsten!! :)
En jättefin tag du gjort av dina nya fina papper jag gillar fjäilen och dikten, kul att den var med bland stickersen. :)
Ha det bäst vännen.
Många kramar från Lena

Busans Pysselblogg sa...

Grattis till den underbara vinsten!!! ♥♥♥ Det är så härliga saker och du har gjort så underbart kort... du är så duktig!!! Papperna är så vackera och du kan verkligen framhäva dem. ♥♥♥
Ha det så bra du bara kan och hoppas du får en mysig pysselstund igen!
Massor med kramar
Busan

Annacarin sa...

Grattis! Visst är det kul att vinna lite fina saker! Håller med dig om att Pion har underbara papper, jag har blivit så inspirerad av dig att jag köpte på mig när mässan var i Göteborg.
Jag hade nog inte riktigt ''sett'' dem innan, Så du ser att du framställer allt i dess ljuvlighet... hi hi! Jag älskar din Tag! Underbart papper i underbara färger.
Ha det gott, Annacarin

Lilla Pyssel Inger sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS till din jättefina vinst så himla kul:) Förstår mycket väl att du älskar Pion papper dom är riktigt vackra:)

Din läckra och vackra Tag är nog den snyggaste tagsen jag har sett så himla underbart gjort:) Du är en mästare på att få det till:)

Tyckte själv att jag var en rätt duktig elev ha ha ha sen vad min kära dotter tycker vet jag inte ha ha ha:)

Hoppas att din fredag och helg blir jättetrevlig och bra och ha det bäst:) Kramar från lilla vännen Inger:)

lk46 sa...

ÅH Lena, jag är stum av beundran, du är en så allsidig scrappare, spelar ingen roll vad du gör så blir det så snyggt! Gillar verkligen denna vackra tag!
Grattis till vinsten vännen, den kunde inte hamna hon någon som tar bättre hand om den! Ser fram emot vad du ska göra!
Ikväll ska jag ha några vänner här på mat och lite pyssel, det ska bli kul, men vi får se hur det går för det har varit en jobbig natt!
Ha en härlig helg vännen och var rädd om dig!
Kramizar från lene

Annelie sa...

En helt underbar tag Lena, så fina färger!
Grattis till den underbara vinsten, förstår verkligen att du blev glad!
Trevlig helg,
Kram Annelie

Riet sa...

This is so gorgeous Lena.

Hugs Riet.xx

snojbi sa...

GRATTIS till din vinst.
Jättefin tag

LenA sa...

Underbart vacker tag!

Den vinsten har verkligen kommit till rätt person, GRATTIS!

Ha en skön helg!
Kram Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT TACK min vän för dina trevliga ord och besök om mitt bidrag till Essmo sin skisstävling:)
Det värmer mycket med alla underbara kommentarer som du ger mig ska du veta:)
Har fått sovit lite mera det sista dygnet så känner mig lite piggare i dag:)
Ha det bäst min vän och kramar från lilla vännen Inger:)

Lisan sa...

Oj så skoj, mässa i Gäteborg. Måste vara rena paradiset att komma iväg på den. Tror Helsingborgs ligger långt efter där. Men wao vilket underbart papper, måste jag leta efter sen. Vem säljer dom, vet du det? Super söt Tag. ha en bra helg, kramis från Lisan

snojbi sa...

Nu är det bara 1 vecka kvar tills min candy går ut så håll utkik den 3/4 då vinnaren meddelas.
Tycker det är jättekul att du vill vara med.
Kramisar snojbi

Margareta sa...

En sån vacker tag - och vilken bra idé med en tag på tagen!
Grattis till vinsten - det var allt en massa godis det!
Ha en härlig helg!