fredag 18 mars 2011

Bok Box

Idag blev man inte så glad när man tittade ut genom fönstret. Vitt av snö överallt. Det har kommit ca 3 dm hörde jag på radion. Jag har inte haft någon större lust att gå ut. Utan jag har suttit och roat mig med att göra om den första Bok Boxen jag gjorde. När jag gjort några fler av dom. Så tyckte jag den gamla såg förfärlig ut. Så jag "slaktade" den och gjorde en ny av den. Återanvände dekosarna.
Jag gjorde sidorna av akvarellpapper denna gången och vek dom lite tätare. Så boken blev lite högre.







Jag vill önska er alla en trevlig helg. Hoppas att den vår vi hade i några dagar återvänder snart.

Kram
Free Image Hosting

20 kommentarer:

bili sa...

Hej där! Jobbat hårt idag ser jag. Så söta påskkort härunder och bokboxen så snygg! Mycke´fina dekorationer. Visst är det tråkigt med snön. Här har inte kommit så mycket än, började vid 12 tiden och är lite slaskig.Får se vad kvällen o natten har att bjuda på. Trevlig helg. kram bibbi

lk46 sa...

WOW så läcker! Så du kunde inte låta bli att göra om den! *L* Den är så snygg så det finns inte ord för det!
ja du, var glad att du inte behövde gå ut imorse, det tog nästan en halv timme att skotta fram bilen så jag kunde åka till jobbat!
Ha en skön helg vännen!
Kram lene

onkis sa...

Här har det snöat hela dagen,urk!
Men det är ju mysigt att då kan man sitta inne och pyssla:)
Vilken underbar låda du har gjort,jättefin!

Gertrud sa...

Den är så läcker, jag gillar tagen med damen på. Jag ser wellpapper och notpapper = snyggt. Nu får vi prata med de som är väderansvariga. För imorgon får de sköta sig :) Då har vi mycket att stå i. Mässa!!Kram Gertrud

Mim... sa...

SKITSNYGG!! Visst blir man trött på snö just nu vi fick iallafall inte mer än 3 cm i natt men det var 3 cm för mycke. Vill ha VÅR!!
Ha det gott....

snojbi sa...

Mmmmm underbar är den.
Visst är det tröstlöst när vintern inte släpper sitt grepp

Lisa-olsi sa...

WOW! Supertrevli "bok".
Ha en trevlig helg.
Kram Lisa

Margareta sa...

Blir så imponerad - vill också lära mig!!! Den är sååå läcker!
Trevlig helg!

Riet sa...

This is so wonderful Lena,I love the image and your papers.
So gorgeous details.

Hugs Riet.xx

Pyssel och Kort sa...

Jätte fina !!
Ja visst är det tråkigt med snö igen, hoppas den försvinner snabbt, vill ha vår nuuuuu.
Trevlig helg Elin

Åsa/asamia sa...

Hittade hit genom en gemensam bloggvän. Massor av kanonfina saker du gör, vad glad jag blev att jag hittade din sida.
Tack för titten!
Ha en fin helg ♥

Annelie sa...

Oj, här har flitens lampa lyst ser jag :) Fina påskkort och en underbar bokask!
Nä den här snön var ju fruktansvärd onödig men det skulle snart bli riktig vårvärme hörde jag, längtar...
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Annelie

frubards pysselkök sa...

Oj, oj, oj vilken snygg bokask du har gjort!!! Har gjort ett par stycken själv, men inte hunnit dekorera dom. Nu har jag ju fått lite idéer hur jag kan göra...
1ooo och åter 1000 tack för ditt sprängfyllda kuvert! Det anlände i tisdags, men jag har varit sängliggandes i influensan ett par dagar, och de stunder jag varit uppe har jag inte orkat göra just så mycket. Men jösses vad roliga grejer det var i påsarna... Din påse som dammsugaren hittade, ska jag posta imorgon. Så förhoppningsvis har du det på tisdag.
Nu ska jag ta igen all sjuktid, och sätta mej och pyssla lite. Alla andra sover, så jag myser i tystnaden...

Kram // Kikki

Lilla Pyssel Inger sa...

Dessa bokboxsar är så himla trevliga och denna bokbox som du har gjort är inget undantag:) Riktigt snygg och vilka detaljer du har fått med du är en riktig klippa och mästare på att få det till:)
Korten under till Lena sin utmaning är jättesnygga och jag gillar dom också jättemycket:)
Jag gillar ALLT du gör du bjuder på så massa underbart ögongodis och man blir ALLRIG besviken av att titta in här:)
Ha en toppen måndag och vecka och ha det bäst:)
Kramar från lilla vännen Inger:)

Lisan sa...

Mmm vilken underbar bokbox. Färgerna är så underbara och allt passar så fint ihop. Men fy 2 dm snö, brrrr. Hoppas ni med får våren tillbaka snabbt. Kramis från Lisan

MezzaNotte sa...

wow, vilken fin bokbox!!

Kram Katja

Busans Pysselblogg sa...

Makalöst duktigt att kunna göra något som jag tyckte var så lyckat redan ännu bättre... vacket det är bara förnamnet!!! WOW!!!♥♥♥
Massor med kramar till dig igen!
Busan

Carina sa...

Underbar bokbox du har gjort!! Och skönt att höra att det inte bara är jag som tycker tiden rusar iväg... ;o) Tack för dina värmande ord, dom värmde. Jag är väl medveten om att huvudet blir trött när man börjar jobba igen. Även när man har lite ont känner då jag av en trötthet. Försöker väl förtränga att det känns i mina knän efter en arbetsvecka. Tur man har en trevlig hobby och trevliga vänner. Ha en fortsatt skön vecka! Kramen

Britt-Marie sa...

Tacka är en gång för den fina asken du gjort till mig, med god choklad i. Jätte, jätte fint gjort som vanligt.

Nu var min födelsdag till ända. Toni fick åka till Norge, men barna kom hem.
Och idag är det dax att fira Ullis, hon fyller 26 år idag. Så hon kommer ju också att få ett fint kort, som just du knopat ihop.

Nu verkar det ändå som våren kommit till oss. Snön smälter, det är skönt. Hoppas det inte bler några fler bakslag nu bara.

Kram och ha en bra dag!
/Brittis

Milo Lilja sa...

Sååå vacker!!! Så häftig och så mycket fina detaljer att titta på!!!
Kram Milo