söndag 6 mars 2011

Bidrag till Snojbi

Här är mitt bidrag till Onkis, Snojbis och Lis-Olsis utmaning denna månad
Snojbi håller i den.
Denna gången är utmaningen en bingobricka där jag valde fjärde lodräta raden med:
charm, figurstans, något grönt, spets och pärlor. Temat är Påsk.



En fjärilscharm,figurstansade fjärilar med pärlor, en vit spets och gröna blad.
Jag gillar verkligen den här modellen på kort. Utstansade med Spellbinders labels 17. Papper och bild från Pion Design. Glad Påsk stämpel från Scraplyckan.

Ha det så gott alla och hoppas solen skiner på er. Kramiz


Free Image Hosting

18 kommentarer:

Pyssel och Kort sa...

Super sött påsk kort !!
Lycka till
Kram Elin

Anonym sa...

Vackert!!!

Lycka till!!!

kram
Sussi

Anne Bente sa...

wawwww noget så utrolig smukt kort du igen har lavet, tak for inspiration

krammmmm

Lilla pyssel Inger sa...

Hej på dig Lena vännen:)
FASEN vad du producerar underbara snygga kort för tiden:) Det kommer det ena snyggare en det andra vad ska man säga annat en att ditt Påskkort är SUPERSNYGGT och jag gillar MASSOR:)
Önskar dig självklart Lycka till men jag tycker att det redan är en klar vinnare:)
Så skönt att höra att du inte tröttnar på min bokboxsar för det lar blir flera i framtiden ha ha ha:) Tycker så mycket om att göra dom och tycker att det är riktigt trevliga presenter att ge bort:)
Är glad att du gillade din vinst och att du har fått den, du är väl värd den ska du veta:)
Tjejdagen i går var helt toppen:):):)
Önskar dig en jättetrevlig söndag och ha det bäst, massor med kramar från lilla Inger vännen:)

Annacarin sa...

Hej Lena, jag håller med Inger, super snyggt!! Älskar de här ljusa färgerna som gör att man blir så lätt om hjärtat... OCH du är expert på dem!
Hoppas på tur för dig i den utmaningen!
Kram Annacarin

lk46 sa...

WOW, det är helt otroligt vackert!
Dina påsk kort är de finaste jag sett!
ha en bra dag!
kram lene

Lilla pyssel Inger sa...

STORT TACK gulliga du för dina ord det värmer MYCKET ska du veta:)
Du är alltid så himla snäll och omtanksam är så glad att du finns:) Kramar från lilla Inger vännen:)

Busans Pysselblogg sa...

WOW vilket underbart kort du också har gjort till Snojbis utmaning!!!
Ja, solen skiner här med och fåglarna ute har börjat vakna till liv nu när det inte är så kallt längre... tänk att våren ändå är på väg!!! :)
Ha det så bra du bara kan och ha en fortsatt skön söndag!
Massor med kramar
Busan

Busans Pysselblogg sa...

Glömde... ja vännen, den formen på kort är jättesnygg och att jag skrev att du också gjort ett underbart kort till Snojbis utmaning är för jag var nyss inne hos Gertrud och tittade på hennes också... :)
Massor med kramar igen!
Busan

Gertrud sa...

Hej Lena, dina Påskkort är så härliga med en gammaldags fin känsla. Det blir så snyggt när du stansar ut dem i denna form. Du inspirerade mig att vara med i denna utmaning. Jag brukar inte hinna men nu hade jag precis gjort ett kort som jag fick att stämma i bingobrickan. Ha det bra, kram Gertrud

LenA sa...

Instämmer i övriga kommentarer(verkar aldrig hinna först), fantastiskt fina Påskkort, helt underbara!

Har också en härlig SOL här hos mig!
Ha det bra!
Kram Lena

onkis sa...

Vilket fint kort!!
Kul att du vill vara med på våran utmaning..
Ha en skön söndag!

bili sa...

Jättefint kort :) och så fint dekorerat kramar bili

Maud Freij sa...

Men så fint påskort och så kul med en annan form på kortet verkligen jätteläckert.
MVH. Maud

snojbi sa...

Superfint
Kul att du vill vara med igen.
Lycka till
Kramisar

Riet sa...

Ohhh wowwwww Lena,What a wonderful cards.

Hugs Riet.x

Lisa-olsi sa...

Ett väldigt vackert kort.
Kul att du är med i vår utmaning.

Petra sa...

Helt ljuvligt underbart kort. Du har gjort det igen.
Du får titta inom hos mej i mitten av veckan, då är det påsk hos mej också. Hoppas du inte svimmar!
Kram
Petra