torsdag 3 mars 2011

Bidrag till Picture and scrap

När jag fick se bilden hos Picture and scrap så kom mina tankar på ett kondoleanskort.
Ni är många som gör så fina stilrena kort. Jag har svårt för att göra dom. Men nu har jag försökt att få till ett enkelt, stilrent kort. Har jag lyckats tro?
Jag skrev ut bilden på cardstock. Resultatet blev läckert tycker jag.Pappret med hjärtanen är från Papirdesign.


Insidorna


Stämpeln jag använt är från Pysselmyran. Rundlarna utstansade med en NS dies.

Jösses, vad glad jag blev när jag slog på datorn idag och såg att jag vunnit hos Lilla Pyssel Inger. Så himla roligt. Tack Inger för att du ordnade denna roliga tävling.
Detta gjorde helt klart min dag!
Ha en bra dag. Kram




Free Image Hosting

18 kommentarer:

lk46 sa...

hallo där, så vackert kort... du kan visst göra enkla snygga kort!
och dina insidor.. så snygga! Kul att se!!!!!
Grattis till vinsten hos Inger, den är du värd, ditt bidrag var kanonsnyggt!
Ha en bra dag, trots läkarebesök, vilket aldrig är kul!
Massor av kramar från lene

Petra sa...

Du har verkligen lyckats att skapa ett stilrent kort. Det är mycket vackert.
Önskar dej en trevlig dag.
Kram

Annelie sa...

Du har absolut lyckats - det är stilrent, snyggt & väldigt vackert!

Grattis till vinsten hos Inger, din korg är fantastisk!
Kramar Annelie

LenA sa...

Åååå, så vackert!
Tycker du lyckas med vilken stil du än ger dig på, det har vi sett prov på flera gånger!

Stort GRATTIS till vinsten hos Inger!
Njut av dagen!
Kram Lena

bili sa...

Ja du har lyckats :) Jättefint bidrag. Lycka till i tävlingen kramar bili

Anne Bente sa...

åh,,,, denne var virklig fin, og super brug af blomsten

10000000 tak for at du deltager på Picture and scraps udfordring

klemmmm

Lena B E sa...

Ååååå vilket vackert kort!! :)
Du kan visst göra enkla snygga kort, det ser jag ju här!
Stort GRATTIS till vinsten hos Inger, den är du så väl värd, ditt bidrag var superfint! :)
Du är allt en riktig turgumma du. ;)
Hoppas det gått bra hos doktorn för dig?!
Ha en bra dag.
Kramar från Lena

onkis sa...

Du har absolut lyckats med ditt fina kort!!

Maria sa...

Väldigt fint och stilrent kort.
/Maria

Maud Freij sa...

Såååååååå fint kort helt underbart med så stilrena färger och lika fint på insidan. MVH.. Maud

snojbi sa...

Hur snyggt som helst.
GRATTIS till din vinst

Siv Randi sa...

Kortet er virkelig rent og pent,så jeg synes du har klart det jeg:) Kondolansekort er ikke enkle å lage, men du har klart det meget bra. Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Picture and scrap.

Lilla pyssel Inger sa...

Kortet är hur snyggt som helst en klar vinnare:)
Jag fick i väg din vinst i går så har vi tur så har du den redan i dag:) Du är mycket värd din vinst och hoppas att du blir nöjd med den:)
Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg och var rädd om dig:) Kramar från din lilla vän Inger:)

Busans Pysselblogg sa...

Ett STORT GRATTIS till dig till vinsten - blev så glad när jag läste att du hade vunnit en av korgarna. :) Gissar du kommer vakta postis nu... hi hi...
Och visst har du lyckats med ditt kondoleanskort... önskar dig lycka till i den tävligen också - detta bidraget är också så otroligt snyggt - du är så duktig!!!! Och visst är det stilrent... blev riktigt snyggt alltihopa. *hjärta*
Önskar dig en trevlig helg och hoppas du får någon mysig pysselstund snart igen... Här har jag mailat iväg mitt försök till bidrag hos Snojbi idag så hoppas jag fått det rätt och får vara med... :)
Massor med kramar till dig!
Busan

Snowflake´s pysselrum sa...

Grattis till din vinst, det är du värd.Kortet du gjorde blev toppen, så nu vet jag vad som ska hända ms.
Imorgon shoppa loss i Linköping...Jippi
Kram Titti

Annacarin sa...

Men.. vad ska jag säga! Vilket ljuvligt kort! Har aldrig ens tänkt på att man kan skriva ut på cardstock, effekten är superb!!
Detaljerna är bara så rätt, ja du har gjort det igen - ett jätte snyggt kort! *ler*
Grattis till vinsten du är helt klat värd den!
Kram, Annacarin

Anonym sa...

Verkligen vackert <3


Ha en mysig helg

kram
Sussi

Ellis sa...

Jättefint kort, jag skickade in ett väldigt sent bidrag till tävlingen! =)
Kram Elenor