tisdag 8 mars 2011

Bidrag till Lena BE

Hos Lena
pågår just nu en färgutmaning med följande regler;
Du använder färgen GRÅTT i kombination med EN ANNAN FÄRG, vilken som helst.
Du får även använda dig av vitt, svart och metallfärger.
(Guld, silver, koppar osv.)
Hudfärg & hårfärger får användas om du använder t.ex. ett stämpelmotiv och
blomblad får vara gröna om du inte har någon annan möjlighet
tex. någon stans eller maskin att stansa ut med.


Eftersom jag är inne i labels 17 stimmet, ha,ha. Så fick det bli ett sånt kort till Lena med. Färgerna jag valt är grått och rosa. En snygg färgkombo tycker jag.


digistämpel Sugar Nellie.

Det är ett fantastiskt väder här idag. Solen skiner och det passar mig bra. Ska strax ta en cykeltur till sjukhuset.
Ha det så gott och ha en bra vecka.
Kram Lena

22 kommentarer:

Annelie sa...

Åh, det var verkligen fint Lena!!
Det motivet är så vackert och jag håller med, grått & rosa är så snyggt ihop.
Ha en fin dag i solen,
Kram Annelie

Maria sa...

Underbart. Gillar detta stimmet du är inne i
Denna fina digistämpeln är ju hur söt somhelst.
Grått och rååååsa är verkligen snyggt tillsammans.
Ha en bra dag.
/Maria

Lilla pyssel Inger sa...

Du kan verkligen få det till, helt underbart vackert ögongodis du bjuder på:) Tur att det blir dragning hos Lena ha ha ha:)
Tack för allt det fina som du alltid bjuder på vännen:)
Önskar dig en riktig trevlig dag och vecka ha det bäst:)
Kramar från lilla vännen Inger:)

sussies sa...

Jäätevackert kort du gjort till vår Lena's tävling! Gillar oxå stimmet du är inne i nu för dina alster är sååå vackra o välarbetade! Rosa o grått är vackert ihop, gillar oxå den färgkombon.
Förlåt att jag inte hälsat på på ett tag men jag har haft det lite tufft ett tag men hoppas det kommer att lätta lite nu framöver. Men har tänkt på dig ofta o hoppats på att du mått/mår bra.

Låter som ni har vår på gång där nere era lyckostar! Här är det fortfarande myyyycket snö kvar men dagarna är soliga men kalla, mellan nån - o 3-5+ men talgoxen har börjat sjunga sin vårsång iaf. En liten aning om att våren snart är på väg här oxå.:) Mars är ju en vintermånad här uppe så i slutet av mars/början av april brukar våren börja på allvar. Får se hur det blir i år, hoppas den kommer tidigare.
Ha en mysig dag med vårsol o värme o hoppas det går bra på sjukhuset!
Många varma kramar Susanne

lk46 sa...

Underbart Lena. Rosa och grått är så snyggt ihop! Visst är det skönt att solen lyser på oss!
kram lene

Maud Freij sa...

Hej på dig!
Så fint motiv och fina milda färgtoner du använt.
Ha det gott. MVH Maud

Lena B E sa...

Åh wow vilket superfint kort du gjort!! :)
Korten där man använder labels blir både fina och lite roligare än dom vanliga korten, jag gillar också denna modell mycket. :)
Tack så mycket för ditt jättefina bidrag vännen. :)
Ha en jättebra dag.
Kramar från Lena

bili sa...

Vackert kort, fina färger och motiv. Lycka till i utmaningen :)
Cykla försiktigt, här finns is fortfarande, men det töööööar....så skönt. Solen skiner och det blåser. Ha det bra kram bili

Susanne sa...

Hej
Vackert kort du har gjort.

Ha en fin tisdag.

kram

Sussi

onkis sa...

Vilket underbart kort!!
Härliga färger.
Lycka till!

Snowflake´s pysselrum sa...

Vilket fint kort, tycker om färgerna. Hoppas det gick bra att cykla till sjukan, tack oxå för solen men blåst brbr
Kram Titti

Cattis sa...

Underbart kort :) Färgerna är såå snygga ihop..
Ja nu behöver man inte vara med i några utmaningar svårt att slå hihi.
Ditt påskkort var ju med alldeles bedårande.
Hoppas du har det bra / Kram kram

snojbi sa...

Ett superfint kort.
Lycka till

Annacarin sa...

Hejsan, kul combo och snygg combo! Gillar dina kort skarpt, du har ju använt dig av en av mina motiv favvosar... Jag måste bara fråga dig om kortet, är det två sidor i kortet som du satt ihop eller är det fler? Det är så snyggt.

Här i skara har solen lyst men det har blåst bedrövligt! Frissan man trodde att man hade när man gick hemifrån på morgonen låg inte kvar när jag kom fram.. he he!
Ha det gott, kram Annacarin

Gertrud sa...

17 vad snyggt! :) Jag gillar denna formen på kort. Och jag ser öljetter, fint med bandet som håller ihop kortet. Denna stämpel är så söt. Solen har varit framme idag men hua så kallt det har varit. Kram Gertrud

Anne Bente sa...

åh.... du milde, hvor er den smuk, og de farver er så skønne sammen.

rigtig god aften til dig

krammmm

Mim... sa...

Snyggt!! och visst är grått och rosa fint ihop.
Ha en bra kväll....

Pyssel och Kort sa...

Oj det va ju helt fantastiskt!!
Så otroligt sött.
Stämpeln va ju så fin.
Kram Elin

Catharina sa...

Wow vilket superfint kort du gjort.Du blir verkligen svårslagen i den tävlingen.Snyggt är det också när man använder labels som form till kortet.
Ha en fortsatt bra vecka.
Kram

Riet sa...

Wowwwww Lena,so wonderful,I love the image and the colours.

Hugs Riet.x

LenA sa...

Fantastiskt vackert....så jättefint färglagt!
Grått och rosa.....snyggt!

Nog har vi haft solsken men jag har varit i Jkp och där höll jag på att blåsa bort, men så länge det töar är jag nöjd, hihihi!

Ha det gott!
Kram Lena

Ellis sa...

Vilket tjusigt kort du har gjort! =)
Kram Elenor