onsdag 16 mars 2011

Bidrag 1 till Lena BE

Idag har Lena BE startat en ny utmaning i sin blogg. Det är en färglad härlig bild man ska inspireras av. Jag fick sommarkänningar när jag såg bilden. För mig är sommar, blommor och helst då violer. Så mitt första bidrag blir ett kort med en violflicka.





Även dessa papper är från Pysselgumman. Nu har jag snart gjort slut på alla dessa papper. Så jag måste nog köpa på mig några fler. Jag bara älskar dom.
Ta en kik in till Lena och se allt fint hon gör och var med i hennes utmaningar, vettja!

Må så gott. Tjingeling!



Free Image Hosting

20 kommentarer:

Andrea sa...

So nice card! Loveley image and design!
Big hug
Andrea-Emmi41

bili sa...

Återigen ett snyggt kort. Jag får skynda på aytt göra mina bidrag till Lenas utmaningar. kram bili

Lena B E sa...

Ååååå wow vilket underbart kort du gjort till min utmaning!!! :)
Så himla sött motiv och fantastiskt fint papper.
Kanonfint är det vännen! :)
Ha en toppenbra kväll.
Kramar från Lena

Lena B E sa...

Glömde... som vanligt, suck!
Tack för ditt jättefina bidrag! :)
Kram igen från mig

Gertrud sa...

Detta är så mycket du!! Fint motiv och rosetten med knappen , du får alltid till det. Kram vännen, Gertrud

Susanne sa...

Hej

Kan bara säga ÅÅÅÅh så vackert kort


kram
sussi

LenA sa...

Jättefint kort! Lycka till i utmaningen!
Kram Lena

lk46 sa...

ÅH Lena, åter ett helt underbart kort! Hollar med dig, dessa papper är verkligen fina. En annan vikning också ser jag!
Nu är det dax att åka till jobbet!
sov gott!
Kram lene

onkis sa...

Vilket jättefint kort,underbara färger.
Lycka till!

Mim... sa...

HELTTTTTTTTTTT underbart!
Ha en bra kväll......

Riet sa...

This is so wonderful Lena.

Hugs Riet.xx

Pyssel och Kort sa...

Jätte fint!!
Tänk va olika man kan tänka när man ser samma bild, hade tänkt nått helt annat,
Lycka till.
Kram Elin

snojbi sa...

Åhhh det är ju bara sååå underbart fint

Cattis sa...

Ännu ett jättefint alster från dig :)
Ville kika in och önska en bra dag / Kramis

Annelie sa...

Underbart vackert kort!! Så fint motiv & de papprena är ju så fantastiskt vackra.
Har inte använt så många av mitt lager än, kikar lite på dem ibland bara ;)
Ha det så gott!
Kram Annelie

Annacarin sa...

Hejsan Lena! Så vackert...älskar de färgerna du använt i ditt kort!
Hoppas verkligen att du går långt i den utmaningen!!
Ska kika in och kolla upp den.
Såg att du fått en vinst, jätte kul! Grattis! Såg ut att vara en hel del kul i de påsarna... :)
Ha det gott, Annacarin

Lisan sa...

Underbart som vanligt. Färgerna är i sådan härmoni. Visst känns det skönt med sommar. Här har vi ett bakslag i våren just nu, det snöar och jag som har satt penseer i krukor ute...ja,ja. Ha det så bra, kramis från Lisan

Busans Pysselblogg sa...

Så ljuvligt kort!!!!! Och så somrigt... du är så duktig!!! Fick riktig vårkänsla nu fast det är så mycket snö kvar .. ja, nu syns gräsmattan på vissa ställen i alla fall. :)
Ska försöka komma igång med Lena BE:s utmaning nu... har en idé men sen ska den bli bra i verkligheten också, vi får se!
Gillar så det nya utseendet på din blogg också... så ljuvligt somrigt och snyggt!!!
Ha det så bra du bara kan så länge och hoppas du snart får en mysig pysselstund igen!
Massor med kramar
Busan

Margareta sa...

Lovely!!! Bara älskar det!
Tack för goa ord i min blogg!
Kram och Lycka till!

Lilla Pyssel Inger sa...

UNDERBART UNDERBART en klar vinnare hos mig i alla fall:) Vilken tur man har som får njuta av sådant ögongodis när man kommer hit:) Tack för allt det underbara som du delar med dig av:) Du är så himla duktig:)
Önskar dig en underbar fredag och helg och ha det bäst, massor med kramar från din lilla vän Inger:)