onsdag 2 februari 2011

Vintagekort

Hejsan!

Fick ett tips av Lena BE om en utmaningsblogg. Där man ska använda en bestämd bild på sitt alster. Pictureandscrap

Jag gillar att använda bilder och efter lite "peppning" av Lena BE, så skickar jag in det här kortet.
Det är samma modell som jag gjort ett kort av tidigare. Ihopsatt med en ring. Så roliga att göra.
Jag gillar just nu att jobba med lager på lager och är inne i vintagestimmet.... Men jag har fått hem Pysselgummans underbara vårpapper. Så det får väl bli lite ljusare alster framöver.

Mitt bidrag till utmaningen:












Ha det så gott.
Kram

Free Image Hosting

19 kommentarer:

bili sa...

Å så snyggt, ljuvliga färger och dekorationer :) kramar bili

frubards pysselkök sa...

Nånting så underbart vacker!!! Du är en vintage-mästare...

Kram // Kikki

Petra sa...

Det tycker jag absolut du ska skicka in. Helt underbart vackert. Lycka till!

lk46 sa...

ÅH Lena det är ju helt underbart! Du ÄR vintage mästare, det bara är så! Lycka till vännen... har röstat!
Kram lene

Lena B E sa...

Ååååå så fantasktiskt vackert,
du är fenomenal på vintage!! :)
Helt underbart vännen!! :)
Hoppas det går bra i Norge nu, lycka till.
Ha en skön kväll.
Kramar från Lena

Annelie sa...

Vilket konstverk, så mycket fina detaljer!! Du är så duktig Lena, Lycka till!
Kramen Annelie

Gertrud sa...

Jag har röstat på detta extremt fina vintagemästerverk! Så mycket fina detaljer, ursnyggt !! Kram Gertrud

Cattis sa...

Helt fantastiskt snyggt vännen, underbart :)
Ska ge mig in på länken och rösta på ditt bidrag / Kram kram

Pyssel och Kort sa...

Underbart !!
Lycka till Elin

Lilla pyssel Inger sa...

Drottningen av vintage och lager på lager det är DU Lena vännen:) Så himla ljuvligt vackert och så himla välarbetat vem kan inte gilla något sådant underbart:) Du är verkligen en fena på att få det till och för mig är detta en klar vinnare:)
Ha en toppen dag och var rädd om dig, kramar från lilla Inger vännen:)

Anne Bente sa...

ejjjj hvor er den flot, så flotte detaljer og smuk pyntet

100000 tak for at du deltager på picture and scraps udfordring.

klemmmm

Maria sa...

Det här är verkligen såå snyggt. Love it.
Roligt att du skapar till utmaningar. Lycka till.
/Maria

sussies sa...

Alltså, jag säger bara; helt fenomenalt vackert Lena!!!! Jag är ju en stor fan av vintage o det här alstret gick rakt in i mitt hjärta, jag bara ÄLSKAR det!!! Alla dekos du satt dit, lager-på-lager och utformningen... åååh... gudomligt vackert alster!!!
Stor kram på dig vännen!!!
Susanne

nedergaard sa...

Åhhh det er da bare et helt fantastiks kort... så skønne farver og så mange lækre detaljer

1000 tak fordi du deltager i vores konkurrence på Pictureandscrap.
Håber du får lyst til, at deltage igen.

Renate sa...

Utrolig lekkert og forsegggjort det her kortet ditt.
Nydleig med lag på lag og fantastisk flott vingaestil her.

Takk for at du deltar hos Picture and Scrap.
Hilsen Renate

Pernol sa...

WOW så underbart vackert! Så snyggt det är med lager på lager. Åsså i vintage också.

Lycka till!
Trevlig helg!
kramis Pernilla

Lilla pyssel Inger sa...

Du är jo så himla söt Lena vännen:) TACK SNÄLLA för din kommentar om mina hjärtaskar jag blir JÄTTEGLAD:)
Ha det bäst och önskar dig en toppen dag och helg:) Massor med kramar från din vän Inger:)

Petra sa...

Hej Lena, kan man nå dej på mail nu eller är det fortfarande problem. Du kan väl skicka ett mail till mej med din nya mailadress. Skulle behöva lite hjälp av dej med en sak som jag vet att du kan.
Kram
Petra

Carina sa...

Så otroligt fint!!! Har tittat runt lit och här hittar man inspiration, verkligen! Ha det gott!!!