fredag 4 februari 2011

Vårflicka

Sukkersøtt har en utmaning nu. Där man ska göra ett kort i rosa-grönt. Tänkte för första gången pröva lyckan med att skicka in ett kort dit.
Även ScrappaLoss har en trevlig utmaning. Där ska man inspireras av ett sött fotografi. Så jag lämnar in mitt kort dit också. Jag har kommit i tävlingstagen som ni kan se, ha,ha.



Digistämpel från Sugar Nellie, papper från Pion Design.

I går var det vårväder här. Men i morse blev man allt annat är glad när man tittade ut. Det har kommit närmare en dm nysnö i natt. Nu är det 2 plusgrader. Så jag hoppas snön försvinner. Är trött på vintern nu.
Ha en bra helg. Kram

Free Image Hosting

23 kommentarer:

lk46 sa...

Hej vännen!
Ett helt underbart kort, mptivet är ju så gulligt!
jag håller på med ett kort till en annan tävling, även jag har bestämt att vara med i lite tävlingar iår!
Ha en skön helg vännen!
Kram lene

LenA sa...

Åhhh, vilket underbart vackert kort! Motiv, färger, ja allt!
Håller tummarna för vinst!

Önskar dig en trevlig helg och tänk på att för varje dag som går så kommer vi närmare....VÅREN!
Kram Lena

Snowflake´s pysselrum sa...

Jättefint kort du tillverkat. Hoppas du vinner någon tävling.
Sen väntar vi på vår....
Ha en skön helg , utan mer snö
Kram Titti

Petra sa...

Oh så gulligt, härliga färger. Helt underbart kort. Lycka till i tävlingen.
Kram
Petra

Annacarin sa...

Så underbart söt! Klart du ska skicka in, lycka till!
Så ljuva färger...
Ha en skön helg, Annacarin

onkis sa...

Det va verkligen ett sött kort, underbart!!

Mim... sa...

Men vilket helt underbart snyggt kort! Håller med dig vill INTE ha mer snö nu längtar efter våren.
Ha det bra....

Anne Bente sa...

åh,,,, du milde,noget såååå smuk.

krammmm

Gertrud sa...

Ett sött motiv och ett vackert kort. Jag håller tummarna för dig. Jag vill och ska bara pyssla hela helgen. Känner mig trött efter veckans arbete. Somnar nog vid TV:n ikväll. Ja du, ena dagen är det vår nästa dag vräker snön ner för att lite senare regna bort. Jag vill önska dig en skön helg, kram Gertrud

Lena B E sa...

Nu är det fart på dig minsann, är med i tävlingar lite här och där. Va roligt vännen! :) Hoppas du vinner nåt också nu då, jag ska hålla tummarna.
Åh så söt liten flicka du har på kortet, superduperfint kort!! :)
Lycka till min vän!
Ha en underbar helg.
Kramar från Lena

bili sa...

Å så söt kort. Fit stämpelmotiv och jättesnyggt papper. Lycka till i tävlingarna. Trevlig helg bili

Astrid sa...

Så vakkert og vårlig kort du har laget Lena:-)) Flotte detaljer og nydelig pyntet!!

Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken, lykke til !!

Enig med deg...lei vinteren nå og ser frem imot våren.
Ha en koselig helg:-)

Klem, Astrid

Pernol sa...

Åh vilket sött kort! Motivet är ju jättegulligt.

Här har vi mycket snö kvar än. Det tinar bort eftersom. Vi hade -7 grader igår. Burr! Än är det långt till våren. I alla fall några månader. Ljusare har det blivit och det är jag tacksam för.

Ha en trevlig helg och lycka till med dina tävlingsbidrag!
kramis Pernilla

Lilla pyssel Inger sa...

Vad kan man säga annat en att kortet är HELT LJUVLIGT UNDERBART VACKERT och jag gillar det jättemycket:) Älskar verkligen stämpelmotivet du har andvant så himla gulligt:)Lycka till med tävlingen men för mig är detta en klar vinnare:)
Ha en underbar lördag och helg, kramar från lilla vännen Inger:)

NuttesPyssel sa...

Vilket gulligt kort!
Fin stämpel och blommorna tycker jag är jättefina.

Trevlig helg!

lk46 sa...

hej Lena vännen!
Titta in här....
http://vintageudfordring.blogspot.com/2011/01/udfordring-16.html

Jag tycker du ska vara med i denna tävling!
kramizar från Lene

Cattis sa...

Ett helt uuunderbart kort :)
Så vackert.. Helt fantastiskt fint färglagt är motivet med, du är så duktig vännen..
Önskar dig Lycka till med ditt bidrag :)
Trevlig helg / Kram kram

Petra sa...

Tack Lena, men jag vann inte, trodde det framgick. Men jag blev Top 5 och det tyckte jag var kul. Tittar in här kort mellan "köksbestyren". Nu står kyl och frys i vardagsrummet:).
Kram

Annelie sa...

Helt underbart Lena, ett så ljuvligt kort! Riktigt sockersött är det ju så det kommer säkert gå jättebra!! ;)
Lycka till!!
Kramis!

Lilla pyssel Inger sa...

Tack snälla för besöket i går du är så himla snäll och gullig:)
Jättekul att du gillade din present det gör mig jätteglad:)
Ha en underbar söndag och var rädd om dig, kramar från lilla vännen Inger:)

Renate sa...

Det stempelet der er så vakkert og jeg bare elsker pyntingen din til.
Flotte blomster og lekre papirer.

Hilsen Renate

Marianne-db sa...

Utrulig nydelig kort! Skjønt motiv og nydelige farger!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uka :-)
Klem, Marianne

Anna Lilja sa...

Åhhh!!! Vilket underbart kort du har gjort! :) Så otroligt vackert!

Kram Anna http://fruarnalilja.se