torsdag 17 februari 2011

Tävling hos Lilla Pyssel Inger

Lilla pyssel Inger tillsammans med AltheasMixanordnar en rolig tävling.

Tävlingen går ut på att du ska skapa ett alster
(Kort, Lo eller Altrat) på temat PÅSK

Jag har gjort en liten Påsk korg. Beskrivning till en sån här korg kan ni hitta
HÄR









På handtaget till korgen fäste jag en rosett och två ägg från ett klippark från Pion Design. Pappren till korgen är också från pion Design. Så fina tycker jag.Några rosor och påskägg i trä, fick pryda framsidorna.

Till korgen gjorde jag ett litet kort med en Nellie Snellen dies..En söt liten påskhare fick pryda det. Även detta papper från Pion Design. Sedan ska naturligvis korgen fyllas med godis.




Jag vill önska er alla en trevlig helg.
Kram

Free Image Hosting

18 kommentarer:

LenA sa...

Milda makter, sååå fiiin!

Visst är Pions papper underbara men jag har en känsla av att vad papper man än sätter i dina händer så blir det de vackraste alster man kan tänka sig!

Ha det gott!
Kram Lena

LenA sa...

Hoppsan, glömde ju...... tippar 100% vinstchans!
Kramis

lk46 sa...

ÅÅÅÅÅH, den är ljuvlig vacker!!!!
Håller faktiskt med Lena.... vinnar inte du med den, ja då har du i alla fall vunnit högsta poäng hos oss!
Ha en underbar helg vännen och var rädd om dig!
massor av kramar från Lene

Petra sa...

Håller fullständigt med övriga talare. En säker vinnare, absolut. Och det är verkligen liftvarning på den här underbara korgen. Tack för fin inspiration.
Kram

Carina sa...

Otroligt fin korg!!!! Har gjort en sådan för ett tag sedan, den är så kul att göra. Lycka till i tävlingen.. Kramen

Lisan sa...

Fantastiskt fin korg du har gjort. Färgerna var så himla mysiga ihop med. Jätte fint. Kramis från Lisan

Annelie sa...

Kan bara instämma, så otroligt fin korg, tur att Inger har flera priser!
Kram Annelie

Andrea sa...

Wonderful basket! Love it! So great colora and Design.
Big hug
Andrea-Emmi41

Anne Bente sa...

åh...... noget så utroligt smukt

klemmmm

onkis sa...

Vilken underbar korg du gjort,
där rök nog min vinstchans ;)
Lycka till!

Gertrud sa...

Jag säger som LenA, det kvittar vad du jobbar med för papper. Det blir bara bra, och detta är ljuvligt.Jag fattar inte hur ett hål i locket kan vara så fint!!! Handtaget är så gulligt med kantspetsen. Kram Gertrud

Lena B E sa...

Åååååh himmel och pannkaka va fint!!! :) Håller med dom andra jag också, det är helt klart vinstvarning på denna!! :)
Ha en jättetrevlig helg vännen.
Kramar från Lena

onkis sa...

TACK :)

Maria sa...

Oj oj oj, den är fiiiin.
Du har satt ribban HÖGT för de som är med i den här utmaningen.
/Maria

snojbi sa...

Oj vad ska man nu hitta på till den utmaningen när du har lämnat in en sååå underbar korg.
Den är bara såå wow

Lilla pyssel Inger sa...

SÄGER BARA WOW WOW WOW vilken underbar snygg påsk korg du skapat så himla välarbetat och snygg min vän:)
Jag har "Självklart" noterat ditt bidrag till påsktävlingen:) Lycka till:)
Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg och ha det bäst:) Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Britt-Inger sa...

Såååå otroligt läckert!!!!! Den är så mysig denna modell av korg.
Hoppas på god vinst till dig, med denna. Får se om jag hakar på detta...
Hoppas allt är gott med Dig och att Du nu får en Trevlig Helg!
Många Kramar, Britt-Inger

Ellis sa...

Vilket fint bidrag till tävlingen, lycka till du med! =)
Kram Elenor