söndag 27 februari 2011

Jag har lottat

Roligt att ni ville vara med på detta.
Nu har jag lottat.

Elin och Bili byter paket.

Lene och Stina byter

Gertrud och Kimsan byter

Lena och Kikki byter

Snojbi och Maria byter

Alla är ju inte som jag hemma på dagarna. Så jag tänkte vi skulle ha lite tid på oss att packa och gå igenom sakerna, vi vill ge bort.

Om alla skickar sitt paket helgen 11-13 mars, så får alla sina saker måndagen den 14 mars.


Jag har inte adresser till er alla. Så jag vill be er

Elin, Snojbi, Maria, Kimsan, Stina, Bili att ni mailar era adresser till mig

lenika781@yahoo.se

Så delar jag ut adresser till den ni ska skicka till, så fort jag får dom.

Detta ska bli jätteroligt.
Är det något som ni inte tycker är bra. Hör av er!
Skriv gärna en kommentar när du mailat, så jag vet att du sett detta inlägg.
Väl mött vid postlådorna!
Kram Lena

6 kommentarer:

Gertrud sa...

Toppenkul! Nu ska jag gå igenom pysselsaker. Skönt att ha lite tid på sig. Du är en mästare på att organisera, tack! Kram Gertrud

Pyssel och Kort sa...

Va roligt,!!
Kram Elin

bili sa...

Det här skall bli kul! Nu har jag mailat min adress. kram bibbi

frubards pysselkök sa...

Super Duper! Du ska ha ett plus i kanten, som ordnar såna här roliga saker. Tänk så kul att få lite "nya" saker...

Ska kolla vad jag kan tänkas stoppa i mitt kuvert...

Kramen // Kikki

lk46 sa...

ÅH så kul. Ska bli roligt att kolla vad man ska ge bort och sen att få ett paket!
Kram lene

snojbi sa...

Åhh det kommer att bli som lilla Julafton den 14/3.
Nu har man nåt spännande att vänta på.
En toppenidé har du kommit på.
Kramisar