fredag 14 januari 2011

Romantiken blommar med gelehallon!

Hejsan!

Jag hittade en dag till den här superduktiga tjejen. Hon gör så mycket fint och har en del jättebra beskrivningar. Här hittar ni beskrivningen till denna lilla korg, jag testat.
Jag är nöjd med resultatet. Riktigt romantisk blev den.
Tänkte jag skulle delta med denna i Mias Mix månadsutmaning.Den här månaden består utmaningen i att göra en presentförpackning med anknytning till
Alla hjärtans Dag!











Inuti korgen har jag satt ett hjärta med rosor och korgen är fylld med läckra gelehallon.
Det blev många bilder. Det var lite svårt att fotografera alla vinklar på den.
Papper från Pion Design.
Ha det bäst. Kram
Free Image Hosting

14 kommentarer:

mia sa...

Hej!
Vad roligt att du vill vara med på utmaningen med din underbara ask!
Lycka till!!
//mia

Nina sa...

Du vad hette tjejens blogg sida ?
Ja det var en fin ask.
Lycka till
Nina :)

Nina sa...

Oj ber om ursäkt hittade länken / Nina

bili sa...

Så fin, lyllos den som får en sån fin present och lycka till i tävlingen. Trevlig helg kram bili

lk46 sa...

ÅÅÅÅH Lena, den är underbar vacker!
Önska dig lycka till i tävlingen!
Titta gärna in och var med i min!
ha en skön helg v'nnen!
Kramizar från Lene

Pernol sa...

vilken underbar godisask du har gjort! WOW säger jag bara!
Lycka till i tävlingen!
Trevlig helg!
kramis Pernilla

Ellis sa...

Din ask blev helt underbar, ska kolla in Randi's blogg och läsa mer där! =)
Ha en fin helg!
Kram Elenor

Petra sa...

Vilket jobb, och vilken vacker korg, bedårande. Hoppas du vinner!

Cattis sa...

Wow så läcker den vill jag med prova att göra ;)
Sen vill jag ju säga GRATTIS i efterskott, herregud det är ju inte sant. Här ber jag om att få reda på era födelsedagar och så har jag totalt missat den iaf, skäms massor nu.
Tyvärr är det ju så att jag inte haft någon lust alls till pyssel nu på ett tag. Jag har gjort 2 kort till barnkalas som Elliot ska på men det är också allt.
Känner mig lite halvt som halvt ur gängorna för tillfället, men det ger nog snart med sig så att jag får ta igen det jag missat..
Jag hoppas iaf att du hade en härlig födelsedag / Kram kram

Annelie sa...

En underbar korg - älskar ögongodis med ätbart dito - blir ju dubbel njutning ;)Lycka till!
Vet inte hur många ggr jag glömt.. men så fint du har gjort i bloggen, mycket snyggt!
Trevlig helg,
Kram Annelie

Gertrud sa...

Ännu ett mästerverk, den är så bra. Den får nog C på Alla hjärtans dag :) Skulle han nu inte gilla gelehallon så gör jag det. Det kan vara bra att komma ihåg. Hihi. Ha det bra kompis, kram Gertrud

onkis sa...

Ingen idé för mig att va med på den utmaningen när du har gjort en så underbar korg :)
Vinnarvarning på den.
Lycka till!

Snowflake´s pysselrum sa...

Vilket fint alster du tillverkat ,
avis som vanligt.
Ha det gott // Titti

Busans Pysselblogg sa...

Oooh, att du fått ihop detta!!! Ja, det är helt... jag saknar ord men sååå vackert!!! Vad duktig du är och så fint papper du valt och mönsterpassat... ja Lena, detta är bara så fantastiskt!!!
Ska titta vidare nu på allt du gjort sedan jag tittade in sist...
Massor med kramar så länge!
Busan