tisdag 4 januari 2011

Problem.....

med Hotmail har jag fått. Jag kan inte längre logga in där. Mina inloggningsuppgifter funkar inte. Misstänker att mitt konto blivit kapat.
Så nu kan jag inte komma in och läsa de ev mail som har kommit. Inte heller komma åt epostadresser. Många av er har jag adresserna till på hotmailen! Skit, vad irriterande. Får ni från och med idag mail från mig, från den adressen så är det spam som kommer. Jag kan inget om sånt här. Men jag hoppas inte det kommer en massa skit till er som ligger på min adresslista där. Har det redan gjort det kanske?
Fungerar Hotmailen hos er som har det?
Får väl låta det gå några dagar och löser det sig inte,,,får jag skaffa ett nytt konto.

Jag förstår nu att det är så att min mail är kapad. Jag kan inte logga in och ta bort mitt konto heller. Öppna inga mail från min adress, elenajohansson@hotmail.com
för det är inte jag som skrivit dom.
( Jag har kontaktat Hotmail och hoppas att det ska ordna sig. Det kan ta några dagar enligt dom. Så öppna inga mail från mig de närmasta dagarna. Jag återkommer om det löser sig)


Jag har gjort ytterligare några kort med digistämplar från Mo.









Elefantstämpeln tycker jag är för härlig. Lägg märke till den lilla musen som sitter på elefantens ben och kramar honom.

Ha en bra dag. Kram Lena

14 kommentarer:

Maria sa...

Tråkigt att ditt konto verkar kapat!
Hoppas det löser sig.
Ditt elefatkort är helt underbart. MoMannings gör de trevligaste stämplar...
De små myrorna är liten rolig detalj på kortet.

Kram
/Maria

Maria sa...

:( Sorry men ja, jag har fått ett mail från din hotmail och det är på engelska och börjar så här
Emergency
Sorry to bother you...
Jag har inte öppnat det .
/Maria

La Vikinga sa...

Hej1

Hos mig har hotmailen funkat idag... Jobbigt om det skulle vara kapat!

Coolt kort med utdragsremsa!!

Charlotta

frubards pysselkök sa...

Tjingeling vännen!
Så himla tråkigt med din hotmail... Och ja, jag har också fått mail från dej. 10:38 kom det, och rubriken lyder: Emergency!!!
Vad får folk ut av att kapa andras hotmail!!!!!!!

Ialla fall så har du gjort jättefina kort :-) Har också upptäckt Mo Manning, och är jättesugen på att beställa några stämplar...
Elefantkortet är bara för gulligt...

Kramar // Kikki

lk46 sa...

hej vännen!
Ja det är jätteträkigt när sånt händer. samma mail Maria fick kan jag förstå!
så fina kort du gjort, jag har inte hunnit än, men idag ska jag måla första bilden! Superboy, Theo fyller 3 år så den passar bra!!
Ha det bäst vännen!
massor av kramar Lene

Petra sa...

Men hjälp, hoppas man slipper sånt i framtiden. Hoppas det löser sej Lena.

Elefanten är supersöt, ditt kort likaså.

Kram, håller tummarna för en bra lösning.

onkis sa...

Fy va tråkigt med din mail,hoppas att det löser sig till det bästa.
Dina kort är jättesöta.

Gertrud sa...

Skit med din hotmail, kan du avsluta det? Jag slängde mailet utan att öppna det. Såå fina kort, elefanten är så gullig , så bra du gjort med tagen som kan dras ut. Jag väntar på att PP ska bli klart så jag kan beställa till er :) Nu hoppas att det löser sig med mailen. Kram Gertrud

Lena B E sa...

Åååh jättefina kort du gjort och elefanten är verkligen supersöt!!
Jättetråkigt med ditt hotmail, jag hoppas jag klarar mig från att bli kapad, vill inte vara med om det!
Hoppas innerligt att det löser sig till det bästa för dig vännen! :)
Må så gott.
Kramar från Lena

Riet sa...

So beautiful cards Lena,I love the images and your papers.

Hugs Riet.x

Marie-Louise sa...

Hej! Superfint, as usual! Stämpelmotiven är underbara:-) Jag har fått mail från ditt konto, misstänkte direkt kapning eftersom det var på engelska och bad om pengar...Samma som övriga fått alltså! Trist att sånt händer, morr!Ha en fortsatt bra vecka, kram!

Ellis sa...

Underbara kort, verkar som att många får sina hotmailkonton kapade. jag får en del konstig post från kompisar men raderar dem på en gång. En av orsakerna till att jag skaffade gmail, mindre risk där och mer lagringsutrymme! =)
Hoppas det löser sig för dig!
Kram Elenor

Britt-Inger sa...

Gud så tråkigt att det ska behöva bli så här...Jag har också fått "mailet" från dig som dom övriga...
Hoppas det fixar sig.
Snygga kort och digi stämplarna är bara för söta *L*
Ha sköna helger nu!
Kramen, BI

Annelie sa...

Åh vilka fina kort, elefantstämpeln är verkligen riktigt söt!
Kramis!