söndag 30 januari 2011

Poletten har trillat ner!

Hej på er!

Efter både blod, svett och tårar, ha,ha, så har poletten äntligen trillat ner här! Jag har försökt och försökt och gjort av med mängder av cardstock. Men vad gott det känns, när man äntligen lyckas.
Det är en sån där bokbox jag har trälat med. Men skam den som ger sig!!
Det som fick mig att lyckas var den här beskrivningen.

Så till resultatet.















papper från G45, Basic G och Glitz. En vacker blomma från Prima och metalldekorationer från Tim Holtz och Kort & Godt. Hittade ett trähjärta i mina gömmor. Pyntade det med rosor och satte fast i lådan.

Ha det så gott och tack för alla goa kommentarer.
Kram



Free Image Hosting

14 kommentarer:

bili sa...

Skönt att höra att det är flera som har problem ibland ;) Men du har lyckats jättebra, en jättesnygg bokbox. Fina färger och dekorationen urläcker.kram bili

onkis sa...

Wow vilken snygg bokbox,underbar!!
Va duktig du är.

Annacarin sa...

Jätte snyggt!!
Förstår att du fått lägga endel energi där för det ser ju inte helt lätt ut trorts att det ser SÅ välgjort ut! Snygga färger och detaljer... Bra jobbat! Sitter själv och färglägger just nu, får bara sådan lust till det... konstigt men det kliar i fingrarna ibland.
Ha det gott kram/ Annacarin

Pernol sa...

Åh så underbart vackert!!! Ja, skam den som ger sig. Ibland går det ju lite trögt med vissa projekt. du har lyckats superduper bra!!! :D

Ha en fortsatt trevlig söndag!
kramis Pernilla

Mim... sa...

Vilken härlig bokbox, vrålsnygg!!
Ha det gott.........

Lena B E sa...

Ååååå men du... vilken underbar skapelse!! :)
Jaa du, trägen vinner och du har verkligen lyckats med bravur, superdupersnyggt vännen!! :)
All heder, ära och berömmelse är du värd för denna bokbox. :)
Ha det så bra.
Massor med kramar från Lena

Gertrud sa...

Men Lena, jag har ju sagt det tidigare, du är envis som ingen annan :) Gissa om jag hade gett upp? Det kan du tro, men det är ju därför som du är hästlängder före mig. Den är så tufft dekorerad, ursnygg. Ja, det är väl ingen ide´ att jag ens tänker tanken på att försöka...Men du, kanske ett projekt när vi ses :)?Ha det bra kompis, kram Gertrud

Riet sa...

So wonderful Lena,I love the images and your papers.
So gorgeous details and the colours.

Hugs Riet.x

Lilla pyssel Inger sa...

VILKEN HELT UNDERBAR Bokbox:) Man kan verkligen inte tro att du har haft några problem alls!!! Den är jo helt perfekt och jag tycker jättemycket om den:)
Jag fick kämpa mycket med min första bokbox så forstår dig mycket väl!
Kortet under som du gjor till Amanda är vrålsnyggt underbara färger,motiv och detaljer säger bara WOW :)
Ha en riktig trevlig söndag´s kväll och vecka som kommer:) Kramar från lilla vännen Inger:)

Petra sa...

Den är heeelt underbar Lena. Så fin i färger, dekosar, allt, allt. Måste väl ha tagit en hel vecka att göra den. Då är det nog inget för mej, jag slängde min after-8 ask jag höll på med, massa fina Pysselgumman-papper åt skogen. Jag har inte riktigt det tålamodet, men du är verkligen en drottning på vikningar.

Annelie sa...

Förstår precis vad du menar..eller hoppas jag :/ för jag har bara gjort själva bokdelen ännu och det var ju inte helt lätt. Blev lite sned då jag inte fick ihop de första sidorna så bra, sen tog jag till lite j....ranamma o tänkte att det får bära eller brista & då gick det bättre - Får se om jag kan trolla till den lite eller om jag måste göra en ny - men nu vet jag ju hur jag ska göra iaf :)
Hoppas som sagt att jag har det värsta bakom mig, resten känns liiite mer "basic" även om det inte ser ut så när man tittar på din - som är väldigt läcker!!
Maja-kortet till Amanda här nedanför är också väldigt fint, håller tummar & tår för dig!!
Kram Annelie

Busans Pysselblogg sa...

Oooh Lena-vännen, den är helt magnifik... så vackert!!! Ja, du har ju lyckats så och jag förstår att du kämpat för det ser så svårt ut... men du lyckades!!!! *hjärta*
Har inte tittat mer än på detta inlägg nu från dig men ser att du har nytt och så fint utseende igen på din blogg också... med riktigt Valentin-tema. :) Tänk, det är ju snart tid!
Tusen tack för alla kommentarer, de värmer så och jag tänker på dig ofta och längtar tills vi fått i ordning så jag kan besöka dig oftare. Förstår först nu igår när jag kunde titta på tv igen hur mycket jag saknat det sedan i december när det blev dåligt. Inte konstigt det varit drygt i helgerna för det roar ju ändå av. Och det är stor skillnad att bara sitta kunna sitta och lyssna och att faktiskt kunna se ett helt program eller en film. :)
Ska titta lite mer vad du gjort medan jag hade fullt upp med annat förra veckan.... tack för att du finns!!!
Massor med kramar till dig och hoppas så att du har det så bra du bara kan och snart får en mysig pysselstund igen!
Busan

Catharina sa...

Vilket underbart alster min vän!Jag har också länge funderat på att testa att göra ett sånt.Nu när jag ser hur superfint ditt blev så kanske jag törs ge mig på att test jag också.Vi får se jag måste verkligen överväga det.
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Catharina

lk46 sa...

hej Vännen!
Den är helt underbar!!!! Älskar din
vintage stil!!!!
Även jag har tänkt att testa, kanske, om jag... nå ja någon gång kanske det blir!
Får sluta att ta emot beställningar så jag får lite mer tid!
ha det gott vännen och hoppas allt är bra med dig!
Kram lene