söndag 2 januari 2011

Nya Digistämplar

Hej på er alla bloggvänner!

Gertrud och jag slog våra kloka (?????) huvuden ihop och beställde några digistämplar. Detta var premiären för köp av sådana stämplar utomlands. Kolla in denna sidan, finns mycket roligt där. Mo Manning stämplar. Nu lilla pyssel Inger så vet jag vart ditt guldbröllopspar kommer ifrån!
Jag har kommit igång och gjort ett par kort med dessa stämplar.
Först ut är Kaj. Som verkligen tycks gilla snö! Visst är han väl för söt?!



Pappren är Bo Bunnys Midnight Frost.

Så ett kort till en kille som fyller 10 år i år. Pust..för kort till killar.

Nu hade jag i alla fall en passande stämpel och då blir det betydligt enklare.

Så kommer det en bild på alla vackra julkort jag fått.



Sussies vackra kort hamnade på en egen bild. Samlingsbilden hade jag redan tagit när detta kort kom. Stort tack till er alla.
Jag förstår att posten har slarvat bort en del av de julkort jag har skickat. Det är så tråkigt. Men man får hoppas att man har bättre tur med postgången nästa år!
Ha en bra fortsättning på helgerna. Skönt dom snart är avklarade tycker jag!
Kram


Free Image Hosting

11 kommentarer:

Gertrud sa...

Ja du Lena, nu har du och jag tagit ett steg till.Vi har snart inga hämningar och gränser :))) Två superfina kort och nu behöver vi inte svettas över kort till killar. Kram Gertrud

Britt-Inger sa...

Håller med att det är nästan skönt att helgerna är över ;)
Jätte fina kort med Digi stämplarna.. Har tittat in på deras sida men inte kommit längre, men jag vet att det finns så mycke fina "stämplar".
Ditt julkort har kommit fram till mig..TACK SNÄLLA!!!!
Ha det gott så länge.
Kramen, BI

LenA sa...

Ja vad säger man mer än WOW.....!
Kommenterade precis Gertruds inlägg och det får gälla för dig också, ni är verkligen på G mina vänner!
Ha det gott...snart är det vardag igen....jippiiii!

Kram Lena

lk46 sa...

Hej vännen!
Åh så tråkigt när kort inte kommer fram, jag har i alla fall fått allt det snygga från dig1 tack igen vännen!
Så härligt kort!!!!!
är det svårt att beställa digitstamt och fungerar det bra när man får dem+
Ha en skön dag vännen!
kram lene

onkis sa...

Visst är det svårt att göra kort till killar??
Men den stämpeln va ju toppen bra.

Lena B E sa...

God fortsättning på det nya året! Åååh vilka kanonfina kort och vilka fina stämplar sen wooow!! :) Dom missade jag helt när jag tittade där, måste bestämmt titta mer noga nästa gång.
Så många jättefina kort du fått!! :) Vá roligt, men oh så tråkigt att dina kort försvunnit, jag har då fått det jättefina kortet du skickade till mig.
Tack så mycket min vän!!
Ha det så bra.
Kramar från Lena

Annelie sa...

Men så mycket fint man får se på en & samma gång när man inte har tittat in här på ett par dar!!
Din 10-i-topp-lista är ju fantastisk. Några är ju dessutom helt nya för mig eftersom jag inte har varit med i bloggland så länge, superfint alltihop!
Tack för länken till digistämplarna, så mycket fint det fanns!
Jag har ju inte kommit igång så mycket med färgläggning ännu, men nu har jag fått några fler stämplar så nu ska det absolut bli av, och går det bara bra så fanns det väääldigt mycket därinne som jag kan tänka mig!! ;)
God fortsättning på dig!!
Kram Annelie

Pernol sa...

Åh så fina kort! Jättehärliga motiv. Jag tittade in där bland digistämplarna. Va coola de är!

Vad tråkigt att inte alla dina kort kom fram. Jag har då fått ett av dig. Tack än en gång!

God fortsättning på dig1
kramis Pernilla

Ellis sa...

Hon har helt underbara stämplar! =)
Jag är med i hennes grupp på Paper Craft Planet! =) Jättefina kort!
Kram Elenor

Petra sa...

Efter flera dagars stämpelsortering tror jag nog att jag också ska testa det där med digistämplar:). Har dock för mej att jag läst nånstans att det är svårt med dessa stämplar när man målar med distresser.
Den lille killen på stämpeln är ursöt och ditt kort likaså.
Kram

Busans Pysselblogg sa...

Hej vännen!
Är så trist att inte alla dina julkort kommit fram! Undrar om mina kommit fram också då så klart.. dum som jag var skrev jag inte avsändare i år utan chansade... ja, är glad att se att några av er fått mina kort och jag är överlycklig att kunna berätta att jag också har fått allt fint du skickade till mig! :)
WOW vad coola ni är som lyckats testa dessa digistamps därifrån - det hade jag aldrig vågat men måste instämma - de är sååå snygga!!! Hoppas du fått en fin början på nya året. Jag är också trött på alla helger nu och ja, januari är inte min månad. Inte februari heller, men sen brukar jag tycka det är lite lättare igen! :)
Ha det bäst vännen och hoppas du får en ny pysselstund snart igen - du är så duktig och allt du visar så vackert och snyggt!!!
Massor med kramar
Busan