torsdag 6 januari 2011

Jag kommer ingen vart

med dom på Hotmail. Jag har gett dom varenda adress jag kan komma på som ligger där. Jag har gett dom de rubriker på mail jag fått av Bimsan. En del av mina undermappar, adresser till många av er som ligger där. Ändå, tror dom inte på mig. Jag kan inte göra mer. Blir så förb...... Jag vill be er att ni spärrar min epostadress från hotmailen. elenajohansson@hotmail.com
Det är väl det enda att göra, för att ni ska slippa få en massa skräpmail från mig.
Själv kommer jag inte åt att göra något alls mera.
Ett gott råd till er
Skriv ner vad ni har för adresser på ert hotmail. Skriv ner alla undermappar och vad som finns i dom. När ni en gång skapade kontot, vilket nick du använt,svar på ev frågor i samband med skapandet. Är du på msn, skriv ner dina kontakter där, vilket nick du har, ja allt vill dom veta. Puh, vad trött jag blir...

Ha en fortsatt bra dag. Kram

Free Image Hosting

3 kommentarer:

Hanna sa...

Usch så frustrerande att de inte tror på dig, nu när du har gett så mycket information :S
Skickar massor med kramar!

Annelie sa...

Åh fy vad irriterande, vad mer kan man göra?!? Du har ju gjort som de har sagt!?
Men å andra sidan, om kontot är kapat, innebär inte det då att den som har kapat har tillgång till allt detta, eller? Vet inte riktigt vad det innebär eller hur det fungerar...Men isf borde de ju inte be att få dessa uppgifterna av dig förstås..Fy så frustrerande!!! Förstår att du är förb.....!
Jag har inte heller nån som helst koll på mitt mailkonto egentligen, bäst att fixa det kanske :(
Stor Kram
Annelie

Cattis sa...

Nej så tråkigt och jobbigt :(
Tyvärr så har jag ju inte varit inne på ett tag och gjort någon bloggrunda.
Hade jag varit det så hade jag inte öppnat det mail jag fick av dig för några dagar sedan.
Kanske ett virus då, tyckte det var lite konstigt för det stod massor på engelska, blev lite fundersam.. Läste faktskt inte igenom allt..
Hoppas det löser sig för dig, ska genast gå in och blockera mail från dig och den mailadressen. Om jag kan klura ut hur man gör vill säga..

Jättefina kort du visar upp i dina tidigare inlägg. Själv har jag inte haft ngn tid eller inspiration nu på ett tag.
Får se om det infinner sig snart..
Var rädd om dig/ Kram kram