onsdag 5 januari 2011

Hjääälp!

Nu håller jag på att tjabba med Hotmail. Jag måste kunna bevisa för dom att det är jag som blivit av med mitt mail.
Jag måste kunna skriva ner rubriker på de mail som ligger i min inkorg. sånt är svårt, för en med dåligt minne,ha,ha.
Jag vet att jag fått ett mail från dig Bimsan denna vecka och Ellis skickade ett mail med sin adress innan jul. Har ni dessa mail kvar och kan ge mig Rubrikerna på mailen ni skickade? Detta skulle vara till stor hjälp för mig. Jag mailade dig Bimsan i måndags tror jag. Vilken rubrik har det mailet? För det måste ligga i min skicka korg. Om nu inte någon raderat det. Använder inte Hotmailen så jätteofta numera och har svårt för att komma ihåg vilka mappar och sånt jag har skapat där.
Jag skulle bli så tacksam om ni kunde hjälpa mig med detta.
Kram


Free Image Hosting

3 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Vilket elände det blev för dig!
Har nu kollat upp och;

Jag skickade ett mail till dig 2011-01-02 Rubrik RE:Gott Nytt!
Jag fick ett mail av dig 2011-01-03 Rubrik Måndag

Hoppas du blir hjälpt av detta :)

Kramar, BI

Lena B E sa...

Hej vännen!
Hoppas verkligen att detta löser sig för dig. Det här är ju hur tråkigt som helst, jag fattar inte hur någon kan göra så här och kapa mailen för folk, fy f-n vad den personen ställer till.
Ha det så bra vännen.
Kramar från Lena

Ellis sa...

Hej!
Jag skickade ett mail med rubriken "Hej Lena!" den 22/12.
Hoppas det hjälper till!
Kram Elenor