fredag 28 januari 2011

Goa vänner

har man verkligen. Blev en så rolig postdag igår. Titta så fina saker som kom i min låda.
Från Cattis kom denna jättefina gåvopåse. Vackert dekorerad på alla sidor.





Så kom det även ett jättefint kort från Sussie.



kortet är så himla fint i vackra färger och dekorationer. Titta gärna in hos dessa duktiga tjejer och titta på allt vackert dom gör.



Tidningen ETT Trykk kom i veckan. Är alltid en massa fint att kika på i den. Nu blev jag så inspirerad av ett kort jag såg i tidningen. Så här blev mitt resultat.





Kortstommen är utskuren med labels 17.Papper från Basic G,Stempelglede stämplar på kanter och baksidan. Jag har satt ihop kortet med en ring. Den har jag knytit lite spets i och hängt lite metallpynt från Tim Holtzoch ett litet tag att skriva ett namn på.En del av dekosarna har jag fått av mina bloggvänner. Stort Tack och tack Sussie och Cattis för det fina jag fått.
Önskar er alla en riktigt trevlig helg. Kram


Free Image Hosting

11 kommentarer:

Östervik9 sa...

Vilka vackra kort, vad pyssliga ni är:)
Ha en trevlig helg
Camilla

onkis sa...

Då är det roligt att öppna posten, va snällt av dom att skicka dom fina sakerna till dig.

Kram!

lk46 sa...

Hej Lena!
Åh så fina skaer du fått, kan förstå att du blev glad!
Vilket underbart kort du gjort, underbara färger och dekorationer!
Ha en trevlig helg vännen och var rädd om dig!
Kram lene

LenA sa...

Tittar in för att önska dig en trevlig helg och passar på att njuta av både korten du fått och det vackra kortet som du själv har skapat!
Ha det gott!
Kram Lena

Petra sa...

Jättefina gåvor du fått. Och ditt kort, supersnyggt. Måste skaffa fler labels.
Kram o ha en underbar helg.
Petra

bili sa...

Fina kort du har fått och det du gjort är superfint :) trevlig helg kramar bili

LenA sa...

Göteborg är inplanerat.......hoppas vi ses!
Kram Lena

Lena B E sa...

Åh vilka superfina alster du fått av tjejerna!! :)
Förstår att du blev glad när du öppnade posten.
Wooow vilken underbar skapelse du gjort, kanonsnyggt är det!! :)
Håller med dig, gästdesignern var verkligen inspirerande. Håller med dig om färgerna med. hihi ;)
Ha en trevlig och skön helg.
Ha det bäst min vän!
Kramar från Lena

Gertrud sa...

Lena, ett sådant romantiskt kort. Fina detaljer, kedja, tag, nyckel, biljett och mycket annat fint. Och fina presenter, det som är så kul. Ha det bra kompis, kram Gertrud

Lilla pyssel Inger sa...

I dag bjuder du på mycket fint WOW:) Vilken snäll brevman du har som kommer med så himla fina saker från Cattis och Sussie:) Sådant gör en jo jätteglad:)
Å ditt kort WOW WOW WOW så himla många läkra och underbara detaljer det är så himla superfint och välarbetat:)
Blir glad över att du gillade min hjärt väska, å att önska sig hjärt Spellbinders är ingen dum idé:)
Jag har andvänt mina mycket och har haft riktig glädje av dom:)
Å vad kul om du tittar in på måndag och är med på min lilla tävling:) Ha en underbar helg och var rädd om dig, kramar från lilla vännen Inger:)

Lisan sa...

Hejsan,Ville kika in o önska trevlig lördags kväll. Vilka jätte fina saker som kom med posten, jätte fint. Ha det så bra, kramis från Lisan