tisdag 11 januari 2011

Fägglatt

Jag vill börja dagens inlägg med att tacka för alla gratulationer jag fått. Tack, snälla ni. Underbara är vad ni är!
Jag tänkte fira dagen med att utmana mig själv att göra något färgglatt. Det är inte min "melodi" och en riktig utmaning vill jag lova.
De tre tjejerna, Lisa-olsi, Onkis & Snojbi har dragit igån en utmaning . Första omgången håller Lisa i och ni kan läsa mer inne hos henne om hur det fungerar.

Här kommer mitt bidrag till skissutmaningen


Jag har använt en av mina nya digistämplar, som är så söt tycker jag. Kortet är gjort av en papperspåse och inuti ligger ett tag som man kan skriva sin hälsning på.
Jag plockade även fram symaskinen och sydde en söm runt kortet.

Eftersom Pysselmyran har en utmaning denna veckan att man ska ha något sytt på sitt alster. Så lämnar jag in detta bidrag till den utmaningen med.
Ha det gott. Kram

Free Image Hosting

12 kommentarer:

onkis sa...

GRATTIS på din födelsedag!
Kul att du vill vara med på våran utmaning med ditt fina kort.
Ha en bra födelsedag.

Petra sa...

Men vilken söt stämpel, och kortet är också jättefint. Hoppas du gör fler färgglada kort framöver, du är ju jättebra¨på det.Kram

Lena B E sa...

Hurra, hurra, hurra det är Lenas dag idag. GRATTIS!
Stort Grattis till dig min goa vän, ha en helt underbar dag! :)

Ditt färgranna kort är kanonsnyggt med ett jättesött motiv!! :) Hoppas vi får se flera såna framöver vännen!! ;)
Lycka till i utmaningarna, ska hålla tummarna för dig.
Massor med kramar från Lena

Lilla pyssel Inger sa...

Jag hoppas att du har haft en TOPPEN födelsedag och att du är jättenöjd med din dag:)

Så himla underbar kortpåse du har skapat, kanonbra inspiration:)
Underbara färger och stämpelmotivet helt kanon, JAG GILLAR MASSOR :)

Färg glada kort gör en jätteglad och är riktigt fina att titta på, riktigt ögongodis:)

Ha en supertrevlig kväll och ha det bäst, grattis kramar igen från lilla Inger vännen:)

Gertrud sa...

Vilken kul dag du har haft. Du har Pysslat! Ett underbart fint kort, jag är sålt på detta. Du måste lära mej att göra påskort nu när jag har köpt papperspåsar. En grattiskram, Gertrud

Lisa-olsi sa...

Vilken jättefin kortpåse.
Kul att du är med i vår utmaning.
Ha det gott!
Kram Lisa

Annelie sa...

Ser att jag får lov att gratulera; Stor Grattiskram på din födelsedag, hoppas att den har varit riktigt bra!!!
Så himla fint ditt kort var - som om det nu skulle vara ngt nytt ;) - Du är ju inte bara Minialbumens- utan även Pås-kortens drottning!! :)
Superfina är de,
du är så duktig Lena!
Kram!

Ellis sa...

Stort grattis på födelsedagen! =)
Hoppas du har haft en underbar dag!
Kram Elenor

lk46 sa...

hej vännen.
Hoppas din dag igår var en bra dag!
Ett jättesnyggt kort fick du till i alla fall, tur att inte detta hamnade i papperskorgen!
Ha en skön dag vännen.
Kram lene

maria sa...

Så... du fyller år. Stort grattis och lycka till i utmaningen med detta mycket trevliga kort. I Love Cupcakes!
/Maria

Catharina sa...

God fortsättning!
oj vilken söt stämpel du har använt.
Kul också att se att du använt rött och vitt på detta sätt.Jag får en känsla av jordgubbar med grädde och sommar.Härligt(jag längtar)
Kram catharina

Lisa sa...

Har precis hittat hit och du gör så jättefina alster!! Kort till skissutmaningen var bara så wow!

/Lisa