fredag 21 januari 2011

Ett kort till en vän

Idag har jag trubbel med internet uppkopplingen här. Har inte kommit ut på hela fm. Nu ser det ut att funka i alla fall!
Jag har gjort ett vänkort. Återigen med en digistämpel, från Mo Manning.


Idag skiner solen här. Går man ut på balkongen, som ligger i söderläger. Så kan man ana våren, så härligt! Riktigt gott där i solen. Fast det var 10 grader kallt i morse.
Vill önska er alla en trevlig helg.
Själv ska jag pyssla med ett minialbum jag håller på med.
Kram


Free Image Hosting

16 kommentarer:

onkis sa...

Ett kort man blir glad över att titta på, jättefint!

Maria sa...

Oj så fint. Helt underbart. Så söööt stämpel du hittat. Mo Manning?
Underbara färger. Har oxå känt av lite vårstämmning. Kanske för att fåglarna börjat att kvittra.
/Maria

bili sa...

Så fint kort, gillar motivet. Ljusa o fina färger, löckert med tagsen på kanten. Trevlig helg kram bili

Gertrud sa...

Hej, vilken söt tös! Så fint du gjort med fotohörn och tagen.Ja våren är på G:) Sitter och jobbar på Lenes tävling. Har en pysselhelg framför mig ( lycklig ) kram Gertrud

lk46 sa...

Godmorgon vännen!
Åh så snyggt kort och så fint du målat motivet!
Vill önska dig en trevlig helg!
Kram lene

Lena B E sa...

Vilket underbart kort, fint dekorerat och ett härligt vårlikt motiv!! :)
Nu får jag också lite vårkänslor av ditt fina kort, fast vi har vinter fortfarande. Här är blåsigt och riktigt grått ute, usch det är ett riktigt tråkigt väder. :(
Ha en bra dag.
Kramar från Lena

LenA sa...

Ett fantastiskt kort, härliga färger och så snyggt dekorerat!
Någon skrev om vårkänsla och jag håller med....ljuvligt!

Ha en skön helg!
Kram Lena

Maria sa...

Vilket fint kort, jag tror att mottagaren kommer att bli jätteglad.

Cattis sa...

Åhh ett så härligt kort, och jättemysig digistamp :)
Helt underbara färger..
Vad mysigt med solen, här har det kommit lite snö idag.
Ha det så gott / Kram kram

Cath. sa...

Ett sånt fantastiskt kort, gillar kompositionen och den mjuka färgskalan massor!
Kramar!

Britt-Inger sa...

Underbart kort med så sköna nyanser och dekorationer. Underbar stämpel/digi.
Hoppas på en skön söndag för dig!
KRAMEN, BI

lilla jag sa...

Vilket underbart kort och vilka härliga färger. Ska kika runt lite mer på din blogg.

Kramelikram

Lisan sa...

Underbart kort! Brrr så kallt ni har det. Här ligger det på nollan eller -2°. Snön är nästan borta med. Har en liten fråga. Älskar din färgläggning. Undrar som tex mitt julkort som jag fick. Är det akvarell pennor,kakor eller vad färglägger du med? Önskar jag var lika duktig på det som du. Ha det så bra, kramis från Lisan

Ellis sa...

Underbart kort, jag har också den stämpeln! =)
Kram Elenor

Lilla pyssel Inger sa...

Underbart underbart vackert kort som är superfint:) Ett kort som är riktig ögongodis att titta på:)
Du kan verkligen få det till min vän:)

Å vad man kan bli arg och irreterad när internät inte funkar!
Hoppas att du har haft en mycket bra helg och att du har fått pysslat med ditt minialbum:) Ser fram i mot att se det här på bloggen:)

Tack snälla för orden hos mig:)
Önskar dig en riktig trevlig måndag och vecka:)
Massor med kramar från lilla vännen Inger:)

Annelie sa...

Ett riktigt härligt kort i fina färger Lena! Ska bli roligt att se ditt minialbum sen :)
Ha en riktigt bra vecka,
Kraam!