torsdag 13 januari 2011

En lång rad med kort

Tänkte jag skulle dela med mig av allt vackert jag har fått i veckan. Helt ljuvliga kort allihopa. Man blir så glad när man tittar på dom. sedan lär man sig en hel del med av att se hur andra gör sina kort. Sånt är så roligt tycker jag. Ett stort tack till er alla och för de godispåsar jag fått. Jag skulle kunna sitta här en hel dag och beskriva korten, hur vackra dom är. Men tror ni skulle tröttna på mig då, ha,ha.
Nöjer mig med att skriva att alla är underbara, man blir rörd.
Titta och njut!



Kort från Andrea

Från Bimsan


Från Busan


Från Camilla H



Från Erica



Från Gertrud


Från Lena BE


Från Lene



Från Lisan


Från Pernol

Ha en bra fortsättning på dagen och en Trevlig Helg!
Kram


Free Image Hosting

9 kommentarer:

onkis sa...

Va många fina kort du har fått, men dom hemgjorda korten är ju dom roligaste att få.

Maria sa...

Wow, helt mållös. Vilken underbar kortkavalkad. Har du fått dem alla, lyllos dej.
Kram
/Maria

Andrea sa...

You have become wonderful cards - great! Hope your Birthday was wonderful!
Big hug
Andrea-Emmi41

Busans Pysselblogg sa...

Hej vännen! WOW säger jag bara.... är så glad att du fick så mycket fint på din dag... så duktiga alla tjejerna är!!!!!! Håller med dig att det inte går att kommentera alla... underbara sammanfattar och säger ju ALLT!!! *hjärta*
Är så glad för din skull... *hjärta*
Så härligt bidrag du gjort till utmaningen här nere också, är så glad att kunna berätta att också jag fick ihop ett bidrag! Trodde aldrig jag skulle orka med men det gick! :)
Ha det så bra du bara kan, trevlig helg till dig redan nu vännen!
Massor med kramar
Busan

Ellis sa...

Superfina kort du har fått! =)
Kram Elenor

Gertrud sa...

Men så duktiga vi har varit :) Så snygga kort, det var kul att se. Men detta gjorde vi gärna för dej, för du är allas vår vän. Kram Gertrud

Petra sa...

Så många fantastiskt vackra kort du fått. Trodde ni hade slutat med födelsedags-swappen;).
Kram
Petra

Lilla pyssel Inger sa...

Helt underbara fantastiska kort du har fått, vad trevligt för dig:)
Men du är värd vartenda ett vännen:)
Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg, kramar i massor från lilla Inger vännen:)

Lena B E sa...

Åååååh wow så många vackra kort du fått!! :) Du är värd varenda ett av dom vännen.
Ville bara titta in och önska dig en trevlig helg.
Din korg härovan är ju helt underbar, fantastiskt fin!! :)
Ha det bäst.
Kramar från Lena