tisdag 18 januari 2011

Baby box

Inspirationen och beskrivning till denna box hittade jag inne hos Randi
Svensk Scrapbooking har en alterutmaning i januari. Man ska altra en present.Så jag har lämnat in detta bidrag dit. Denna box har jag tänkt ge till en av mina kompisar som ska bli farmor i dagarna.





Själva boxen innehåller en liten ask som det är tänkt att lägga ett litet smycke i. Den lilla asken är pyntad med en grymt söt trumslagar kille. Hittade den figuren i mina gömmor här.

Ha det så gott alla mina vänner.


Free Image Hosting

20 kommentarer:

Lilla pyssel Inger sa...

Hallo där vännen hinner jo inte med här ha ha ha:) Var just förbi för en stund sen och nu så finns där något nytt HELT UNDERBART VACKERT IGEN DU ÄR HELT MAKALÖS:)

Ha en toppen dag, kramar i massor från Inger vännen:)

bili sa...

Så söt, vackert med fönstret och jättefin dekoration.

Petra sa...

Den är fantastiskt vacker. Hjälp, så produktiv du är. Här går det långsamt, har ingen riktig inspiration.

Britt-Inger sa...

HELT UNDERBAR SKAPELSE!!! Har skrivit ut hennes mall också, så jag får se när man lyckas få till en själv ;)
Ha det gott!
Kramen, BI

LenA sa...

Kan bara instämma....helt underbar!

Ha det bäst!
Kram Lena

Britt-Marie sa...

Oj, vad fin den var.

Jag är nu nyfiken på vad som kommer med posten till mig. Undrar om det kommer idag.

Kram på dig Lena!

lk46 sa...

hej vännen!
Åh så vacker den är, så underbart söt!
Även jag har skrivit ut mallen, men inte kommit så långt. Det finns mycket fint inne hos Randi!
Ha det bäst och var rädd om dig1
Kram lene

Linda Horn sa...

Ååååh, så underbar!!!

onkis sa...

Va fin!!
Va glad din vänn kommer att bli :)

Gertrud sa...

Den är så fiiin. Med fönstret och den lille trumslagaren! I min värld är du bäst :) Kram Gertrud

Lisan sa...

Helt fantastisk ask du har gjort. Vinner inte den så undrar jag vad som behövs. Vilka bra gömmor du har, med söta saker. Passade perfekt till asken. Usch så kass jag har varit, men nu så har jag väl haft mitt för ett långt tag framöver. Nu ska det pysslar pch pelas. Har lite att ta igen nu. Kramis från Lisan

Cattis sa...

Hej vännen, Helt underbar. Undrar om det inte är samma ask som är med i Magnolia tidningen.
Såg en där i när jag köpte tidningen häromdagen och tänkte att jag skulle göra en sån, eftersom jag snart ska bli faster :)
Ha det så gott, Tack vännen för dina kommentarer inne hos mig :)
Kram kram

Maria sa...

Men ÅH, Den är ju alldeles underbar.
Så kreativ du är.Det är som ett hem åt trumslagaren. Underbar ram runt fönstret.
Otroligt!
Kram
/MAria

Lena B E sa...

OMG så fint!! :)
Vilken otroligt söt liten trumslagare, vilken tur du hade som hittade den!! :)
Joo du, även gamla tanter kan vara glad ibland. Ha ha :D
Ha det bäst min vän.
Kramar från Lena

Mim... sa...

Men var denna underbar eller underbar, jo helt urläcker helt enkelt.
Ha det bra.

Busans Pysselblogg sa...

Men Lena-vännen, detta är så otroligt bra!!! WOW!!! Hittar inte orden men du lyckas så enormt bra och det är så vackert!!! Kan inte tänka mig något som skulle kunna bli bättre till en liten nyfödd kille... *hjärta*
Önskar dig lycka till i båda utmaningarna och hoppas så att du vinner. Blir så glad när du blir glad för min skull också!!!
Hoppas så att du får en mysig pysselstund idag och tack för att du visar så mycket vackert för oss att njuta av.. och åter igen, så fint utseende du har på bloggen denna gången också. *hjärta*
Massor med kramar
Busan

Gurkiss sa...

Jätte vacker.

Kram Gurkiss

Ellis sa...

Helt underbar låda, vad fint med den lille figuren! =)
Det kommer att bli en perfekt present! =)
Kram Elenor

Pernol sa...

Åh så vackert! Söt liten trumslagarpojke.

Glöm inte att gå in till Skogstokiga och få en digistämpel. :)

Ha det gott!
kramis Pernilla

Annelie sa...

Känner mig som en upprepning, men vad annat kan sägas, den ÄR ju helt UNDERBAR!!
Lycka till!
Kram Annelie