lördag 1 januari 2011

10 i topp-2010

Hej på er!
Hoppas att ni haft en trevlig nyårsafton. Ett nytt år är inlett och vi får hoppas att det blir ett bra år.
En liten sammanfattning av år 2010.
Det var året då jag upptäckte hur bra och smidigt det är att använda Glue dots,Scrappers floss och att scrappy glue är världens bästa lim. Året då jag har lyckats göra mina första beställningar utomlands och som har blivit lite av förvaringens år för mig. Jag har lyckats få till lite nya förvaringar som jag är riktigt nöjd med. När man tittar tillbaks på de alster man gjort, så tycker jag man ser en viss utveckling till det bättre, även om själförtroendet inte alltid är på topp. Det stärker att gå tillbaks och plocka ut de alster som man är nöjd med. Så här kommer min lista, utan inbördes ordning.





























Nu får vi se fram mot ett nytt roligt bloggår och går med stora kliv fram mot den vår som väntar. Ha det gott.
Free Image Hosting

10 kommentarer:

bili sa...

Mycket fint du åtstadkommit förra året. Väntar med spänning på vad det här året ger :) kram bili

lk46 sa...

hej min vän!
Så mycket fint du skapat under året, visst är det som du säger att man utvecklas! När jag la ut mina tittade jag lite på hur man satt blommor och sånt, jo visst har man utvecklats!
Rack vännen att du tänker på mig! Jag får nog skylla mig själv lite, jag var hos sonen och svärdottern några dagar och vi var mycket ute, frös om fötterna och det är inte bra för mig!
Jag är lite matt idag, har hostat mycket, men känner ändå att jag är mycket bättre!
Ogräs förgår inte så lätt vet du!!!
Ha det riktigt gott kära Lena!
Kram lene

LenA sa...

God fortsättning på det nya året!
Tänk så mycket fint du har skapat under året som gick....och nu är det bara att ta nya tag!
Har börjat en storstädnig av pysselrummet idag, lika bra att passa på när "andan faller på"har även avgett ett nyårslöfte men det håller jag lite på tror jag, hihihi!

Ha det gott vännen!
Kram lena

onkis sa...

God fortsättning!

Oj,va många fina alster du har gjort,gillar dom alla.

Petra sa...

Otroligt mycket vackert du skapat under 2010. Du är fenomenal på svåra vikningar och kan göra så fina "blomstergrupper" på korten. Vi är väl alla bra på olika saker. Du kan tro att jag höll på och slita mitt hår och nästa börja böla, försökte göra ett exploading kort och skulle göra en tårta invändigt, nu har jag slängt ski....En hel dag och sen papperskorgen. Det är inte min grej det där med vikningar.
Önskar dej allt gott under 2011, vi får se i vilken riktning vi utvecklas under det kommande året.
Många kramar
Petra

Gertrud sa...

Visst har det hänt mycket året som gått. Kom precis på dagen då vi var i Borås och det som hände dig. Allt vi har lärt oss och som du i högsta grad har bidraget med. Och jag ser framemot ett 2011 med många trevliga stunder framför datorn och vid pysselbordet. Det var en fantastiskt fin lista du presenterade för oss. Kram Gertrud

sussies sa...

Ett Gott Nytt år önskar jag dig och hoppas det blir ett fint år för dig med nya möjligheter och ett fint scrapår!
Mycket fina alster du listat, jag älskar dem allihop!!!
Ska bli intressant att se vad du hittar på under 2011 i form av intressanta vikningar mm.
Stor kram till dig vännen!!!

Ellis sa...

Vackra topp 10 saker! =)
Kram Elenor

Britt-Inger sa...

Otroliga ting att titta på med enorma detaljer!!!
Gott Nytt till dig!
Kramen, BI

Veronica sa...

mycket fint du hade gjort..
God fortsättning på 2011..
kram
Veronica