tisdag 21 december 2010

Spellbindersförvaring

Hej på er!
just nu har vi minus 20 grader här. Skönt att sitta inne och kura då.
Jag såg att den väska jag köpt till mina Spellbinders var slut i affären. Om ni undrar så ser den ut så här


Här ser den röd ut. Men den är mer lila i verkligheten. Det är plastfickor i pärmen i olika storlekar. Anpassade till Spellbinders. Man kan fylla på med fler fickor alltefter som man har behov till. Tillverkaren är Spellbinders.
Jag är väldigt nöjd med min.
Ha det gott. Kram Free Image Hosting

7 kommentarer:

Busans Pysselblogg sa...

Hej vännen! Är så glad att du gör så fint hemma hos dig... det är så mysigt. *hjärta*
Skulle behöva bättre stämpelförvaring här... men det får bli nästa år. Har de omonterade i en metallåda och hoppas de ska hålla sig fina där så länge.
Värmer så att ha vänner som dig, dina ord värmer så. Jag kommer tillbaka men känns som jag behöver ta lite tid nu efter denna höst. Men redan imorgon är det vinterdagjämning och sedan går det mot ljusare tider...
Ha det så bra i jul du bara kan... är så glad och tacksam för julkortet och asken - du är så duktig!!!
Tänker ofta på dig än om jag är så dålig på att höra av mig. Hoppas så att du snart får må bättre. *hjärta*
Massor med jul-kramar
Busan

Lena B E sa...

OJ, har du så kallt! :-O Brrrr!
Ja då kan jag tro att det är skönt att kura inne, här har vi bara -12 grader.
Men å andra sidan så hade vi drygt 20 grader kallt i förra veckan, och det blir det säkert någon mer gång under vintern.
Tack så jättejättemycket för ditt underbart vackra kort vännen!! :) Jag är så glad för det och allt det andra såå!! :)
Massor med kramar från Lena

Cattis sa...

Inne på en liten snabb bloggrunda, härligt att få iordning lite på alla sina saker :) Det är ju en del man har samlat på sig.
Vad roligt att du tyckte om min julhälsning :)
Blev lite orolig för hur den skulle klara sig på resan men det verkar ju ha gått bra.
Hoppas du har det bra / Kram kram

NuttesPyssel sa...

Tittar in och önskar God Jul!

Petra sa...

24 minus hos mej nu på morgonen. Brrr. Måste ge mej ut o köpa strömmingen så jag kan lägga in den.
Så bra att du visar väskan, ska hålla utkik när den kommer hem igen. Behöver också nåt bra till mina spellisar.
Kram

Gertrud sa...

Hej i stugan. I morse var det -15, usch!! Men det är skönt här inne, jag har handlat lite julmat idag. Jag arbetar några timmar imorgon sen ska jag och R ha en skön helg. Se lite TV ( filmer) och har tänkt att städa bland pysselsakerna. Nu har de pratat om ett nytt snöoväder imorgon så vi får se vad det blir av det. Ha det gott kompis, kram Gertrud

Lena B E sa...

Hej vännen!
Jag tittar in för att…
önska er båda en riktigt lugn, skön och alldeles underbar julhelg!
Jag vill önska dig och C en riktigt GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Massor med julkramar från Lena med gubbe och katter