torsdag 16 december 2010

Snälla hjälp oss!!!!


Ica pågår just nu en jultävling. Både Annelie och jag har ett bidrag med där. Jag finns just nu på sidan ett med min julstjärna, av dom som har flest röster. Så snälla...hjälp Annelie med hennes vackra pepparkaksburk och mig med era röster. Ni får rösta varenda dag fram till Jul!

Jag tänkte jag skulle visa er mitt köksfönster hur det ser ut idag.

Vad jag gillar för färg på blommor är inte så svårt att förstå va???!!
Älskar detta fönster nu och önskar att blommorna där håller sig lääänge!

Lite pyssligt med får jag lov att visa er. Har en fd jobbarkompis som nyligen fyllt år. Hon fick detta kort av mig.



Mina besvär med biverkningar av min nya medicin fortsätter. Det är värst på fm. På eftermiddagarna lättar det lite tack och lov. Något glädjande har jag med att berätta. Ja, glädjande och glädjande är det väl egentligen inte. För att vara sjuk det väljer man ju inte. Man vet ju dock hur svårt och jobbigt det har blivit med FK numera. Men hur som helst, så har jag lyckats komma in i FK system igen. Tack vare min underbara läkare Anna.

Ha det så bra mina vänner. Tack för era goa kommentarer och för en och annan röst kanske!
Kram Lena

13 kommentarer:

Britt-Inger sa...

GRATTIS till inträdet till FK, visst känns det skönt? Vi har inte stora krav på livet, känns det som, när man blir glad över inträdet igen ;)
Jätte fint du har det i fönstret. Jag har också tagit lite bilder från hemmet som jag tänkte lägga in så småningom.
Kortet, UNDERBART vackert!!!!
Ha en skön torsdag. Snöar det hos Er?
Kramen, BI

Annelie sa...

Men hallå vännen, det där var ju inte planen!!
Nu ska vi ju istället alla rösta på din stjärna, den har ju vinstchans! Min burk är redan bortom all räddning...
Tack söta iaf, du är väl för go :)

Så skönt att det har löst sig med FK. Det är ett h......e att behöva lägga energi på sånt med när man inte är bra. Det gör en ju knappast friskare...

Kram på dig!!

Lena B E sa...

Ååååå så skönt att det ordnat sig med FK nu äntligen!! Grattis vännen, det var verkligen en rolig nyhet!! :)
Har dom äntligen fått lite "sunt förnuft" där, det var ju verkligen på tiden. ;)
Jättefint har du i ditt fönster och blommorna är så fiiina!!
Ett jättefint kort du gjort till din fd arbetskompis, superduper vännen!! :)
Det är så tråkigt att du ska behöva må så dåligt av medicinen, tycker så förskräckligt synd om dig, för att må så illa är sååå himla jobbigt.
Ha en bra kväll.
Kramar från Lena

Petra sa...

Det gläder mej att höra att du är tillbaka i FK. Så jobbigt när man inte vet hur allt ska bli och dessutom må så som du gör. Skönt att du fick ett besked nu innan jul.

Jag har röstat på din vackra stjärna nu, röstar på Annelie imorgon, man får bara lämna en röst om dagen.

Kram

Gertrud sa...

Lena, tack för ett underbart kuvert som jag fick idag. Jag vet ingen som är så duktig som du att göra sådana askar. Sen att det var godis i den gjorde ju inte saken sämre :) Tack !! Skönt att det ordnar sig med FK. Önskar för din skull att biverkningarna snart ebbar ut så du får smak för lite julmat. Ha det mysigt och tack än en gång. Kram Gertrud

Maria sa...

Hmm, på vilken sida har du ditt bidgrag?
Lycka till.
/Maria

lk46 sa...

Åh Lena vännen va glad jag blir. Tänk att det ordnat sig för sig, helt enormt underbart!
Annelie har sagt att jag ska rösta på dig eftersom du har störst chans, så därför gör jag det!
Jättesnyggt kort och ditt fönster är så vackert!
Massor av kramar lene

NuttesPyssel sa...

Så gulligt kort!

Snowflake´s pysselrum sa...

Vill ge dig en stor och varm Julkram....i dessa brrr tider
Kram Titti

Pernol sa...

Så bra att du är i FK-systemet! Va bra att det ordnat sig för dig!!!

Så fint och juligt du har i ditt fönster! Det var en god idé att fota i hemmet. Jag tror jag ska ta o lifta det.

Vilket superduper fint kort du har gjort till din arbetskompis!

Tusen tack för ditt julkort och bradsen till mig!

Ha det bäst!
kramis Pernilla

Camillaskreativa sa...

Tack snälla. för det fina julkortet jag fick. Så roligt och lite annorlunda det var :o) tog en stund att lista ut och öppna alla flikar... (lite trög kanske... hihi)
Hoppas du får en fin 4:e advent och JUL.
Kramar
Camilla

Camillaskreativa sa...

Javisst! klart jag ska gå in på Ica och rösta!!!
Camilla

Cattis sa...

Nu har jag delat med mig av länken på min facebooksida och hoppas att det inbringar lite röster till dig :)
Önskar dig Lycka till, självklart har jag med varit inne och röstat..

Ditt kort i inlägget är såå fint härlig modell / Ha det så gott / Kram kram