tisdag 14 december 2010

Nytt tävlingsbidrag och flera vinster!

Hej på er!

Jösses, säger jag bara. Vilken tur jag har just nu. Det har blivit fler vinster och jag är så glad.
I går vann jag en kommentarstävling hos Lene. Tack min vän. I morse såg jag att jag vunnit hos Pojjo. Himmel och pannkaka, vad roligt.
Hos Pysselmyran är denna veckas utmaning att göra ett kort med annorlunda vikning. Sånt älskar jag och har gjort ett bidrag till denna veckas utmaning med.
Ett Tent Card blev det. Hittade en rolig beskrivning här. Jätteroligt att göra och det ska bli fler här. Nästa år är det meningen att det ska komma ett par nya liv i bekantskapskretsen. Detta kort ska bli till någon av dem.




Jag har satt mönsterpapper på baksidan med. Gjort en liten ficka, med plats för ett tag att skriva en hälsning på.
Den söta stämpeln med en sovande baby är Magnolias.
Ha en bra fortsättning på dagen.
Kram

Free Image Hosting

9 kommentarer:

bili sa...

Mycket fint kort :) Babyn jättesöt.

Gertrud sa...

Lena, jag tror att det är både tur och skicklighet när du vinner. Grattis kompis. Ett jättefint kort och du som älskar ovanliga vikningar. Jag gillar stjärnorna du sätter på, ska nog köpa dessa ( vad det nu heter ??) Hua mej vad kallt vi har haft det idag. Ha det bra kompis, kram Gertrud

lk46 sa...

God afton kära vän!
Ja du är inne i ett stjärnfall just nu... du kanske ska köpa en lott?!
Att du vinnar med dina kort är inte så konstigt, de är super snygga! Att sen någon "skitig" gubbe drar ditt namn är kanske tur!
Ha en skön dag imorgon!
kram lene

Erica sa...

Åhhh ett stort grattis till dina vinster. Alltid kul att vinna. Du gör så mycket fint så inte är det kosntogt att du vinner. Ett jätte härligt och vackert kort har du gjort. Älskar denna lilla baby :o)

Ha det gott!
Kram Erica

Cath. sa...

Stort grattis till dina vinster! Dem är du helt klart värd!
Vilket underbart kort du har gjort, tack för länken, ska försöka hinna med ett sådant jag också! Hm, efter jul...
Önskar dig en trevlig vecka!
Kramar!

Petra sa...

En riktig turgumma är du just nu. Men flitig och duktig också förstås. Grattis!
Jättefint kort du gjort, den stämpeln är så söt, har den också men inte använt den än, men det blir nog såsmåningom. Hinner knappt med något pyssel just nu men är härinne emellanåt och tittar på allt fint ni andra gör.
Kram
Petra

Annelie sa...

Grattis till alla vinster du är väl värd varenda en, det är så fint allt du gör!!!
Jag är också inne i ett riktigt "turstim" men det har varit lottade vinster de sista ggr, men kul iaf :)
Men som jag sa till Lene, jag börjar bli lite orolig, du vet, tur i spel - otur i kärlek ;) hahaha

Ett jättefint babykort, Lycka till i utmaningen & grattiskorten här nedanför är ju helt underbara!

Hoppas du mår lite bättre idag!
Kram Annelie

Lena B E sa...

Ååååå men så otroligt sött, det är helt underbart vännen!! :)
Superduperfint är detta kort nu är vinnaren klar för denna vecka också. I alla fall om jag fick bestämma. ;)
Ha det så bra min vän.
Kramar från Lena

Riet sa...

So beautiful card Lena,I love the image and your papers.

Hugs Riet.x