måndag 13 december 2010

Grattiskort och vinst!

Hej på er allihopa!

Vad glad jag blev idag. Såg att jag vunnit hos Pysselmyran. Det är extra roligt att vinna med något man gjort. Det händer inte så ofta och då blir det extra roligt.
En dag som denna med är det verkligen uppiggande.
Jag har för femtielfte gången fått byta medicin. Jag är tydligen extra känslig för att få biverkningar. Nu har magontet och illamåendet med kräkningar satt igång igen! Det är så jobbigt. Men man måste försöka stå ut. Så man får se om medicinen har någon positiv verkan. Till det som den är menad till. Det kan ta allt ifrån några veckor, upp till månader. Så det är bara att hålla tummarna för att det ska gå fort!

Jag har tänkt stänga igen julverkstan för i år nu. Det ska bli gott att ställa undan dom lådorna och få lite mera plats.
Jag har gjort några födelsedagskort, som jag inte visat. Dom är till några bloggvänner som nyligen fyllt år.


Ett kort i lila till Camilla H.


Detta kort vet jag har kommit fram till Petra.
Grattis än en gång till er tjejer.

Har ni sett någon Lucia idag? Jag kollade lite på tv,n i morse. Det är så vackert och underbara sånger är det. Kaffet och lussebullen smakade bra till.
Min sambo ställde sig faktiskt vid bakbordet igår och gjorde Lussekatter. Hur dom ser ut, syns inte i magen,ha,ha. Men goda var dom allt.

Vet inte om ni är inne på Svensk Scrapbooking och läser. Men nu finns det en tråd där som säger "Ek success med märken som EK, Sticko, Jolee’s, K & Co. och Inkadinkado har stoppat alla amerikanska leverantörer från att leverera till oss kunder utanför USA." Detta gäller visst alla Marta Stewart saker med, skit säger jag! Ni som ev har skärmaskiner från EK. Bör nog passa på att köpa på er ett lager med reservdelar. Jag gillar ju MS stansarna skarpt med. Så jag tycker detta är jättetråkigt!
Ha nu en bra fortsättning på Lucia dagen.
Kram


Free Image Hosting

10 kommentarer:

LenA sa...

Grattis till vinsten, du är verkligen en värdig vinnare! Och som du säger så kan det ju vara lite som plåster på såren när det är annat som jäklas. Får verkligen hoppas att det magonda ger sig snart så du kan njuta lite extra av julen.

Hälsa C att hans lussekatter kanske är kompisar med mina lus(s)tigkurrar som jag ska bjuda på idag, hihihi!
Ikväll ska jag till Kyrkans Hus och se när alla barngrupperna "lussar", det brukar vara en riktig höjdpunkt!

Kram Lena
Hoppsan...höll på att glömma....superfina kort!

sussies sa...

Hej vännen! Så tråkigt för dig att du ska få såna biverkningar av medicinerna, tycker så synd om dig vännen! Där har jag haft tur och bara behövt byta 3-4 ggr. men jag hade inte såna biverkningar utan det var mer att de inte gjorde den nytta de skulle men nu har jag en relativt ny medicin som jag är jättenöjd med, förutom då att jag gått upp i vikt..., hmmm.
Mycket söta kort du gjort men julkortet här nedanför med stjärnan på blev jag riktigt förälskad i, så underbart sött!

Så himla tråkigt det du skriver om EK m.fl. och då allra helst att MS skulle bli indragen i det, fy 17 vad dumt och trist!!! Förstår absolut inte vitsen med det, kanske USA vill ha dessa produkter för sig själv och inte dela med sig till oss i andra länder. Jaja, mycket trist iallafall!!!

Hoppas du får en underbar och fin avslutning på Luciadagen och att du mår lite bättre! Hoppas det värsta lagt sig till jul!

Stor styrkekram till dig govännen från Susanne

sussies sa...

Oj så tokigt, jag höll på att glömma att gratta dig till vinsten!!!! GRATTIS Lena!!!
Kramis Susanne

Lena B E sa...

Grattis till vinsterna vännen! :) Helt rätt vinnare blev det denna gången! :)
Vilka jättefina kort du gjorde till tjejerna!! :)
Så himla tråkigt att du ska bli så dålig i magen, fyy det är inte kul!! :( Hoppas det är fort övergående denna gång vännen, så att du får må bra i jul iaf. och slipper det magonda då, blir ju inget kul att äta av julmaten annars.
Varför i himmelens namn ska dom sluta sälja till oss för, är vi inte godkända som scrappare längre??? Himla tråkigt är det i alla fall.
Ha en trevlig lucia kväll.
Kramar från Lena

Gertrud sa...

Men kompis då, jag blir ledsen när du mår pyton. Är du säker på att det är medicinen så det inte är annan magsjuka som går nu? Hoppas det flyr sin kos vad det än är. Jag läste också om MS scrapgrejor och de andra märken. Jag fattar inte varför jag blir bara arg. Då får man vara rädd om de man har. Och köpa några till. Grattis till vinsten, du är så duktig. Och söta grattiskort, det är riktiga " Lenakort". Ha det gott på Luciakvällen, visst är det mysigt. Kram Gertrud

Sara-SaGam sa...

Stort grattis till vinsten hos Pysselmyran!

Lilla Pyssel Inger sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS till vinsten det är du VERKLIGEN VÄRD Lena vännen:)

Blir jätteledsen över att läsa att du inte mår bra att du fått problem med biverkningar! Skit också hoppas verkligen att det blir bättre nu och att du får krya på dig snart och må bra!!!

Å GRATTIS KORTEN DU HAR GJORT ÄR HELT WOW SÅ HIMLA UNDERBART FINA:)
Vet att dom som fick dom måste ha blivit jätteglada och uppskattat det jättemycket:) Riktigt fina kort som jag gillade MYCKET:)

Ha det bäst och sänder med en massa Styrkekramar och krya på dig kramar från din vän Inger:)

lk46 sa...

Grattis vännen!
Inte så konstigt att du vann! Det är ju helt underbart! Även camillas kort är snyggt, men detta är urläckert!
Hoppas få iväg ditt paket idag, sonen ska rensa min bil för snö och se om den startar!
ha en bra dag och var rädd om dig!
Kram lene

Stinas vardagsrum sa...

Grattis till vinsten! Surfade runt på din blogg lite grann och tittade på alla dina tjusiga saker du gjort! Jättefin och inspirerande blogg du har! Mvh Stina

Ellis sa...

Grattis till vinsten och fina kort du har gjort!
Vad tråkigt att de inte ska sälja utanför USA, jag har inte ens hunnit köpa en MS stans!
Kram Elenor