tisdag 28 december 2010

Grattis Lena och Gott Nytt År

Vill börja med att säga Grattis till Lena BE som fyller år idag. 25 är det visst!
Hurra, Hurra,Hurra, Hurra!


Hoppas att ni har haft det bra i Jul. Här har varit lugnt och skönt och jag har njutit av tillvaron. Brukar köpa mig något nytt i pysselväg till mig själv i julklapp. I år blev det några stämplar från Stempelglede. Vintage garden. Helt underbara stämplar.
Jag har inte kunnat hålla mig från pysslet helt och har gjort dessa kort med dom nya stämplarna.



En kortpåse med tillhörande tag.



Detaljbild
Kort nr 2



Insidorna


Så vill jag önska er alla ett riktigt Gott Nytt År och tacka för all inspiration och goa kommentarer jag fått under året.
Kram

Free Image Hosting

19 kommentarer:

LenA sa...

Underbara kort!
Så bra att tomten kom med precis det du önskat, hihih!
Önskar dig en god fortsättning på helgerna och ett stort Tack för allt fint du visat här i bloggen under det gångna året!

Kram Lena

frubards pysselkök sa...

Tjingeling!
Vilket underbart kort och vilka underbara stämplar!!!
Visst är det bra att man kan köpa julklappar till sej... Då får man ju precis det man vill ha :-)
Hoppas att julen varit bra. Här hade vi alla grabbarna hemma med respektive. En riktigt lugn och skön helg...

Önskar en god fortsättning på det gamla året och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

Kramar // Kikki

onkis sa...

Vilka fina saker du har gjort, och stämplarna är underbara.
GOTT NYTT ÅR!!!

bili sa...

Vilka fina kort du gjort. Ibland måste man få köpa sig ett eget paket :) Dom här stämplarna ser helt underbara ut. Önskar dej samtidigt Ett Gott Nytt År. Kram bili Höll på att glömma, grattis till vinsten.

Gertrud sa...

Så fina stämplar. Jag är övertygad att du får mycket glädje av dem. Och vi också förstås när du visar det i bloggen, och när du gör fina kort till oss :))) Vad fint med en "påse" till kortet, så snyggt.Ha det bra ,kram Gertrud

Lena B E sa...

Tusen tack för alla gratulationerna vännen!! :)
Ja det är klart det är 25 jag fyller, att du visste det? :D eller också är det 27 som Gertrud trodde, jag minns inte så noga men det kvittar ju egentligen vilket.
Ha ha ;)
Ååååå vilka underbara alster och stämplar!! :)
Jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År också, och vill tacka dig för all inspiration och alla goa kommentarer jag fått av dig.
Ha det så bra min vän.
Många kramar från Lena

Lena B E sa...

Tack så ♥-ligt för ditt fina födelsedagskort och "godispåsen"! Vilka underbara saker!! :)
Tusen tack!
Massor med kramar från Lena

Ellis sa...

Jättefina kort och grattis till henne! =)
Tack för den underbara julklappen i den fina förpackningen och brads som kom i min brevlåda idag! =)
Kram Elenor

Riet sa...

So beautiful Lena,I love the images and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.x

Maria sa...

Åh så otroligt vackert färglagt.
Dom där stämplarna är verkligen roliga att jobba med.
Så användbara.
/Maria

Camillaskreativa sa...

God fortsättning efter julen ,hoppas den varit bra. Så fina kort och stämplar, gillar dem skarpt :o)
Kramar Camilla

Annelie sa...

Vilka underbara kort du har gjort Lena!
Stämplarna var ju verkligen superfina...
Ja nu är man lite pysselsugen igen, att få använda lite annat än julpapper... Måste bara röja pysselbordet innan jag kan göra nåt överhuvudtaget just nu...Trots ambitionen att städa mellan varje alster så kör det ihop sig ibland :)
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!
Stor Kram Annelie

agge sa...

jättefina kort du har gjort...
ha ett gott slut.

Petra sa...

Otroligt vackert kort. Härliga stämplar. Gott slut och Gott Nytt År.
Kram
Petra

Pernol sa...

Vilket underbart kort!

Jag ville titta in och önska dig ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt 2011!
kramis Pernilla

Busans Pysselblogg sa...

Hej vännen och god fortsättning!

Tänker på dig ofta och hoppas du mår bättre och är så glad tomten var snäll mot dig... ibland måste man ju hjälpa honom lite! :)
Orden har tagit slut och jag vet inte vad jag ska skriva om ditt UNDERBARA kort... det är så fantastiskt och ja, att jag inte hittar orden kanske säger mer än tusen ord...!
Snart är godiset slut och det är nyår. Hoppas din nyår blir mysig och att du får ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!
Massor med kramar och tack för att du finns!
Busan

Hanna sa...

Åh, så fina kort, med helt underbara stämpelmotiv! Gott nytt vännen!
Kram

Marie-Louise sa...

Som vanligt helt fantastiska skapelser! Vill önska dig ett gott nytt år! Kram Millis

Snowflake´s pysselrum sa...

Vad fina kort du gjort , jag blir avis....
Ha det så gott med det nya året 2011.
Väntar på de nya stickers som kommer från Bildmålarna och de är färdigmålade....Jippi,och snygga.
Vi tar det lugnt nu över nyåret, för en gång skull det har varit ett farande sista tiden..
Kram från Titti